Voor mij ook maar een halfuurtje, voor 4 a 5 leuke paarden zou ik zo gaan. Of kan ik Romana meenemen.
Kunnen we evt samen gaan. Neem ik mijn rooie duvel mee.
Gianti
Geplaatst: 24-02-13 18:09
Just_Sannee schreef:
Als dit alles doorgaat, meld ik me
[edit] Met paard (fries)
gaaf beessie, waar sta jij?
Talithao
Geplaatst door de TopicStarter: 24-02-13 18:11
Ja het hoeft ook niet een lange fotomeeting te zijn het gaat mij er vooral om dat iedereen even plezier kan hebben en dat we daar wat mooie foto's van kunnen krijgen dus als je dat wil volg dan even de stappen aan het begin om te op te geven
Ik sta in Almere-buiten de Vaart.. Op onze stadsweide
Talithao
Geplaatst door de TopicStarter: 24-02-13 18:14
Hahaha snap ik. Maar ik bedoel bijv. Wij hebben op onze stal geen trailer. Dat is erg vervelend. Een stukkie rijden naar de plek vinden wij niet erg maar we kunnen geen meeting houden in amsterdam als je snapt wat ik bedoel. Er zijn vast wel meerdere mensen met dit probleem daarom wil ik het liefst wat regelen in Almere. Ik sta open voor locaties dus als jullie zelf wat weten, laat maar horen.
ik wil me wel aanmelden als fotograaf. een plekje ja...uhm magje in noorderplassen komen ? of bij verzetswijk ? daar heb ik fotoshoot gehad met mn vriend was mooi. witte brug, strand(je) en een stukje bos. almere haven is niks dat strandje ik woon der op 5 min afstand van. veeeel te druk, gaten en wat denk je van de bussen en honden ?
ik ga even denken na een plekje..woon al 23 jaar in almere..
Noorder plassen kunnen we waarschijnlijk niet komen, moet ik even kijken. is goed hoor denk gerust na ik heb het liefst dat iedereen een plek heeft waar ze zich veilig voelen en waar leuke foto's uitkomen dus laat maar horen