Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
AnneXxX schreef:@Fabienne: de 'normale' indeling is eerst portret foto's, dan eventueel longeer/tussen prikpaaltjes en dan rij foto's. Andersom zou natuurlijk onhandig zijn i.v.m. bezweette paarden.
De fotografen zorgen er dan voor dat de foto's opgestuurd worden of online worden gezet, vaak zullen dit inderdaad foto's met logo zijn en een kleinere resolutie. Wil je bepaalde foto's zonder logo op groot formaat kun je dit onderling met de fotograaf regelen, de één zal hier een vergoeding voor vragen, de ander misschien niet. Omdat het dan natuurlijk toch het originele bestand is wat je krijgt.
Fabienne_S schreef:AnneXxX schreef:@Fabienne: de 'normale' indeling is eerst portret foto's, dan eventueel longeer/tussen prikpaaltjes en dan rij foto's. Andersom zou natuurlijk onhandig zijn i.v.m. bezweette paarden.
De fotografen zorgen er dan voor dat de foto's opgestuurd worden of online worden gezet, vaak zullen dit inderdaad foto's met logo zijn en een kleinere resolutie. Wil je bepaalde foto's zonder logo op groot formaat kun je dit onderling met de fotograaf regelen, de één zal hier een vergoeding voor vragen, de ander misschien niet. Omdat het dan natuurlijk toch het originele bestand is wat je krijgt.
Bedankt voor je uitleg. Tussen de prikpaaltjes durf ik alleen niet aan, ik denk dat mijn paard hier dwars doorheen gaat