Maar als jullie goede locaties hebben in Gouda kan dat natuurlijk ook, maar net buiten Gouda is het toch een stukje mooier
Voor mij wordt alles wat al wordt genoemd te ver weg, en ik heb het de laatste tijd ook gewoon te druk dus het gaat 'm voor mij toch niet worden (;
wie mee gaandancer_ - Marinde_nvds - Nadiadanteloverr - Caitlinjoelleollie - JoelleBlarhiminn - Sharon
_nvds schreef:wie mee gaandancer_ - Marinde_nvds - Nadiadanteloverr - Caitlinjoelleollie - JoelleBlarhiminn - SharonDiertjec - Claudia
_nvds schreef:wie mee gaandancer_ - Marinde - _nvds - Nadia - modeldanteloverr - Caitlin - modeljoelleollie - Joelle - Blarhiminn - Sharon - fotograaf
Blarhiminn schreef:Fotografen.1. dancer_ - Marinde2. Blarhiminn- SharonModellen.1. _nvds- Nadia met Jewel2. DanteLover- Caitlin met Ilayla of Coco (gezondheid Ilayla, veulen is nu te dun namelijk)
Blarhiminn schreef:Fotografen.1. dancer_ - Marinde2. Blarhiminn- SharonModellen.1. _nvds- Nadia met Jewel2. DanteLover- Caitlin met Ilayla of Coco (gezondheid Ilayla, veulen is nu te dun namelijk)