Een max. van een dier fotograferen bij fotomeetings?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

EquiPhoto

Re: Een max. van een dier fotograferen bij fotomeetings?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 21:43

Je kan natuurlijk wel zelf een meeting organiseren voor modellen die nog nooit naar een meeting zijn geweest?

SIEMxFUNNY

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 23:10

Fair schreef:
Ik vind het soms ook erg lastig.

Het gaat mij vaak meer om het 'meeten' en ervaring opdoen voor mezelf.
Maar soms de modelen.. heb nu een paar keer gehad dat ze gelijk na de shoot weg waren gegaan ZONDER bedankje, en zelf zonder wat te zeggen!

*we keken om ons heen met de meeting. 'huh waar zijn die nou?' gewoon weggegaan.

Overigens ben ik dan wel zo asociaal om die mensen dan geen fotos te geven.

Dat is asociaal! Zou ik zelf iig nooit doen :o

Ik ben met mijn paard nog nooit op een meeting geweest. Ook nog nooit aangemeld. Maar heb wel in meerdere topics meegekeken en heb ook het gevoel dat er meerdere zijn die vaker gaan.
Lijkt mij wel erg leuk :)

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 23:13

Vind ik ook wel héél asociaal. Je weet nooit hoe het is gegaan, misschien hebben ze anderen wel al eerder bedankt oid of er was iets waardoor ze snel wegmoesten.. Aan afspraken moet je je altijd houden.

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-13 23:33

Haha volgens mij vindt SiemxFunny het asco om weg te gaan zonder wat te zeggen en Marit om geen foto's te geven XD

Jill: Ja dat is goeie. Alleen weet ik niet hoe het zit met vergunningen en als ik dat zou uitzoeken moet het wel goed gaan niet dat we dan dat krijgen zoals op de posbank was gebeurd met een paardenmeeting := En daarnaast ben ik nogal slecht in routes uitleggen enz en ik kan er zelf niet eens komen meestal omdat ik afhankelijk ben van ov.. :\ Maar goed wie weet..

Kkkaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 23:35

Marit schreef:
Vind ik ook wel héél asociaal. Je weet nooit hoe het is gegaan, misschien hebben ze anderen wel al eerder bedankt oid of er was iets waardoor ze snel wegmoesten.. Aan afspraken moet je je altijd houden.

Mee eens, da's wel heel kort door de bocht.

SIEMxFUNNY

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 23:36

Oeps. Saskia: Ja dat bedoel ik :j

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-13 23:37

Kkkaren schreef:
Marit schreef:

Mee eens, da's wel heel kort door de bocht.

Ik zou wss alweer vergeten zijn wie dat was als ik thuis kom :+

Ivonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 23:40

Het komt voor dat je niet iedereen ziet bij het afscheid. Maar dat maken de reacties in het topic vaak weer helemaal goed :D

EmmyJoycee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 23:51

Ik was ook bij de meeting en ze waren echt lettelijk uit het niets weg.. ik en fair waren even spullen pakken en rest stond nog bij elkaar en liepen gewoon weg. Wel erg jammer en vond het echt niet leuk, wij doen ons best en dat dit... ik heb een paar fotos gegeven. .

Fair

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 15:56

Marit schreef:

We hebben de hele meeting groep gevraagd, Niemand heeft ze weg zien gaan, geen bedankje, geen doet ofzo.
Op Bokt hadden we gevraagd waarom ze opeens weg waren, maar toen kwam er geen normaal antwoord uit.

ik vond het gewoon zo jammer van hun, het ging duidelijk gewoon zo van 'fotos maken en wegwezen.'

-emmyjoycee was ook op die meeting. -

love_Soraya

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 16:11

Ik ga in maart mee voor de eerste keer met mijn duitse dog <3 , overigens vind ik wel dat je zoiezo bij alle fotografen een paar/enkele foto moet bestellen..

Wij zoeken nog wat fotografen :D iemand hier die graag duitse doggen op de foto wil zetten :o
[BM] Duitse doggen honden fotomeeting Zeewolde in maart

Dit is mijn model Cashmere
Afbeelding

Afbeelding

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 16:13

Euhm Fair en Marit, dat is in het betreffende topic al vaak genoeg gezegd wat de reden ervan was. Willen jullie het graag bij die feiten houden er niet iets anders van maken? ;) Er van uit gaande dat we het over die ene regenachtige meeting hebben waar ik niet bij was, maar het topic wel van gevolgd heb.

Dat was even offtopic excuses.

Fair

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 16:48

Ik draai niet om de feiten heen, en zeg gewoon hoe ik het heb beleefd, en overigens ook hoe emmy het heeft beleefd.

En ik gaf alleen een voorbeeld wat mij is overkomen met mensen die het meer om de fotos doen.

Plus het was niet precies op hun 'gericht', het is me ook al bij een eerdere meeting overkomen :j

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 17:07

Hoe je het beleeft hebt is wat anders dan een feit, maar goed. Terug ontopic. ;)

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 17:16

Ik ben iemand die graag naar meetings gaat, dat heeft voor mij verschillende redenen. Allereerst blijf ik het geweldig vinden om foto's van mijn paarden te zien, daar kan ik echt nooit genoeg van krijgen. Iedere foto is weer anders, elke fotograaf weet mijn paard op z'n eigen manier vast te leggen en soms komen er gewoon echt hele gave plaatjes uit!
Daarnaast is het, eerlijk is eerlijk, ook zakelijk voor mij interessant om regelmatig wat foto's te plaatsen, een topic te openen etc. Het zorgt dat ik met mijn paarden een beetje in de picture blijf, daar ben ik heel eerlijk over.
Ook vind ik het ontzettend leuk om alles wat ik aan mooie spullen heb weer eens te voorschijn te halen en ook alle vd oefeningen kunnen we vaak mooi weer even trainen op vreemd terrein.
Verder leer je vaak ook weer een boel bokkers kennen, met de mede modellen is het vaak super gezellig en het is gewoon tof om van de fotografen allemaal complimenten te krijgen over je geweldige paard ;) :D Ondanks dat ze tijdens het fotograferen vaak hard aan het werk zijn is er tussendoor ook vaak absoluut tijd voor een praatje :)

Al met al is het dus gewoon een ontzettend leuk dagje uit! :D
Laatst bijgewerkt door Amable op 25-01-13 17:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Fair

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 17:19

- amable is dat op jouw avatar jouw paard? ik kan me die aflevering van hgt nog goed herinneren _O- -

Ik vind het er ook aan liggen hoe je het ziet, zou als amable het ziet vind ik het juist erg leuk! nieuwe fotos van je paarden krijgen is gewoon heel erg leuk, en het meeten erbij is ook nog leuk. c:

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 17:22