Fotomeeting Honden in Leersum.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_xLies

Re: Fotomeeting Honden in Leersum.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 20:00

Sorry als je me een wijsneus vind, maar als je fotos nabestelt, krijg
Je toch alsnog geld? Of ligt dit aan mij?

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 20:01

Liesj1998 schreef:

Ja, maar dan moet er wel nabesteld worden ;) En dat is bij mij, na al die meetings die ik al heb gedaan nog niet gebeurd ;)

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-13 20:01

Marjoow schreef:
xPure schreef:
Je kunt er ook eens met een andere blik tegenaan kijken dan iedereen direct in het negatieve rijtje te plaatsen. ;) Ik ga geen wandeltocht organiseren omdat ik een kleine hond in mijn bezit heb die niet zo ver kan lopen en ik door medische redenen ook niet. Natuurlijk heb ik naar andere meetings gekeken, heel veel zelf, helaas zijn deze allemaal op meer dan één uur reizen en aangezien ik geen auto heb, vind ik dat veel te veel om met het ov te doen. :)

Ik heb afgelopen zondag een meeting georganiseerd waar ik niet met de opgegeven hond aanwezig kon zijn in verband met de kou, dit is dan ook de reden dat ik het nogmaals wil doen, maar dan in de lente zodat de kou minder is. Ik heb je een PB gestuurd aangezien ik een advertentie van jou zag waar je gratis shoots deed om je portfolio uit te bereiden, ik zie persoonlijk weinig verschil tussen het gratis maken van foto's één-op-één dan met meerdere fotografen van meerdere honden.

Het is aan jou de keuze of je mee gaat, of niet. Daar lig ik echt niet wakker van en het was totaal niet vervelend bedoelt maar ik vind het jammer dat je het zo oppakt.

Een op een fotos, worden de modellen uitgekozen, en kies ik maar heel select modellen uit. Plus, dat zijn paarden geen honden :)

Maar het feit dat je zegt dat anderen niet mogen aanmelden als ze geen gratis fotos willen, maar zelf 2 meetings organiseerd kort achter elkaar met je eigen honden, zegt voor mij genoeg ;)

Prima, je hoeft niet mee te gaan. De reden staat hierboven al vermeld, ik ben de vorige meeting niet met de hond gekomen die ik had opgegeven en waarvan ik graag mooie foto's op doek van wilde door de kou, dat is de reden dat ik nóg een meeting organiseer. En kort achter elkaar valt best mee, ik open het topic alleen vroeg om alles goed te kunnen regelen.

Nu ga ik geen aandacht aan je meer besteden want ik zag ook al dat je in andere BM topics zulk commentaar gaf, erg vervelend dat je mensen zo de grond in praat.

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-13 20:02

Marjoow schreef:
Liesj1998 schreef:

Ja, maar dan moet er wel nabesteld worden ;) En dat is bij mij, na al die meetings die ik al heb gedaan nog niet gebeurd ;)

Dus je hebt onwijze vooroordelen. :)

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 20:02

Ik praat niemand de grond in, ik licht alleen een andere kant van de zaak op ;)

Het is in mijn ogen not done om als model een meeting te organiseren, en als ik gevraagd word voor een meeting, leg ik uit waarom ik niet kom ;)

_xLies

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 20:03

Marjoow schreef:
Liesj1998 schreef:

Mijn bedoeling van een meeting is dus wel
Om na te bestellen.. Anders kan ik zelf ook fotos maken voor op de achtergrond van mn pc ;S

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 20:03

xPure schreef:
Marjoow schreef:

Dus je hebt onwijze vooroordelen. :)

Onwijze vooroordelen? Pardon?
Weet je wel hoeveel meetings ik al heb georganiseerd? Hoeveel meetings ik al naartoe ben geweest?
Genoeg om te weten dat er amper nabesteld word na een meeting ;)
En ook genoeg om te weten dat meetings georganiseerd door modellen vaak in de soep lopen ;)

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 20:04

Liesj1998 schreef:
Marjoow schreef:

Om na te bestellen.. Anders kan ik zelf ook fotos maken voor op de achtergrond van mn pc ;S

Tsja, ook dat word vaker gezegd en als puntje bij paaltje komt gebeurt er niets ;)

_xLies

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 20:06

Marjoow schreef:
Liesj1998 schreef:
[quote="Marjoow"

Tsja, ook dat word vaker gezegd en als puntje bij paaltje komt gebeurt er niets ;)[/quote]

Sorry.. Maar nu vind ik dat je vooroordelen gaat trekken.. Jij kent mij ten eerste niet..
Ten tweede ik ga met de hond(en) van mn opa en oma,
Die willen sws na bestellen en ik vind t ook leuk.. Maar goed, laatmaar. Ga hier geen verdere
Beslissingen over maken en heb geen zin in een discussie.

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-13 20:07

Zou je nu willen stoppen en het desnoods via PB willen doen, het is onwijs irritant dat je de hele meeting wilt verpesten omdat mensen bij jou nou eenmaal niets nabestellen. In mijn ogen heb je vooroodelen ja, als je vóordat de meeting überhaupt helemaal vast staat opeens begint te zeuren over dat mensen niet bij jou nabestellen vind ik dat vervelend. In de andere meeting wordt voor de hond die ik meenam door minimaal 3 personen nabesteld, dus ik zou zeker niet te snel oordelen en het voor de rest willen verpesten.

Je hebt je mening gegeven, je gaat niet mee en dan is het ook een keer klaar.

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-13 20:10

Modellen:

1.
Bokt naam: xPure.
Naam: [naam].
Naam hond: La Diva
Ras hond: Yorkshire Terriër x Shih Tzu.
Foto: Klik hier voor de foto van La Diva.
Extra: Erg druk, eigenwijs en brutaal. :')

2.
Boktnaam: AngelSpirit
Naam: Lindsey
Naam hond: Mara
Ras hond: Leonberger
Foto:
Klik hier voor de foto van Mara.
Klik hier voor de foto van Mara.
Extra: Grote hond (60+), atletisch, heel veel energie en erg nieuwsgierig en vriendelijk tegenover mensen en andere honden.

3.
Bokt naam: Liesj1998
Naam: Elise
Naam hond: Tika.
Ras hond: Heidelwachtel.
Foto: Er komt nog een foto aan.
Extra: Druk, jachthond.

4.
Bokt naam: blond_queen
Naam: Annabel
Naam hond: Flush
Ras hond: Kooikerhondje
Extra: Niet van toepassing.

5.
Bokt naam: Didoe.
Naam: Anouk.
Naam hond: Anouk.
Ras hond: Heidelwachtel.
Extra: Druk, jachthond.

6.
Bokt naam: TanikaDiddan.
Naam: Tanika.
Naam hond: Misty.
Ras hond: Border Collie.
Foto: Klik hier voor de foto van Misty.
Extra: Niet van toepassing.

Fotografen:

1.
Bokt naam: elmo_browny
Naam: Bianca
Ervaring: Amateur
Camera: Tijdelijk (tegen die tijd ook nog wel ) Canon 1000D 70-300mm
Site: www.biebzpictures.weebly.com
Laatst bijgewerkt door Eunomia op 22-01-13 20:11, in het totaal 2 keer bewerkt

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 20:10

xPure schreef:
Zou je nu willen stoppen en het desnoods via PB willen doen, het is onwijs irritant dat je de hele meeting wilt verpesten omdat mensen bij jou nou eenmaal niets nabestellen. In mijn ogen heb je vooroodelen ja, als je vóordat de meeting überhaupt helemaal vast staat opeens begint te zeuren over dat mensen niet bij jou nabestellen vind ik dat vervelend. In de andere meeting wordt voor de hond die ik meenam door minimaal 3 personen nabesteld, dus ik zou zeker niet te snel oordelen en het voor de rest willen verpesten.

Je hebt je mening gegeven, je gaat niet mee en dan is het ook een keer klaar.

Meid, ik heb genoeg ervaringen, en ik niet alleen ;)
Maar geloof wat je wilt geloven, ik heb genoeg ervaring met meetings om te weten hoe het gaat.
Jij hebt duidelijk nog niet veel ervaring met meetings, anders zou je dit niet roepen ;) Overigens ook niet zo gek, gezien je leeftijd ;)

Ik zeur helemaal niet dat mensen niet bij mij nabestellen, ik stel het alleen vast. Mensen willen gratis fotos en nemen genoegen met fotos met een copyright erop. Dat gebeurd al steeds vaker.

Bralindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 20:12

Zullen we het inderdaad even centraal houden en niet even lekker blijven doorzagen? Slaat nergens op. >;)

Je punt is gemaakt. Over.

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-13 20:13

AngelSpirit schreef:
Zullen we het inderdaad even centraal houden en niet even lekker blijven doorzagen? Slaat nergens op. >;)

Je punt is gemaakt. Over.

Helemaal mee eens. :)

Bralindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 20:20

Ik denk dat ze wel genoeg grijze massa tussen hun oren hebben om daar zelf over te beslissen ;)

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-13 20:21

AngelSpirit schreef:
Ik denk dat ze wel genoeg grijze massa tussen hun oren hebben om daar zelf over te beslissen ;)

Dat denk ik ook, gelukkig zijn er ook mensen die het wel leuk vinden toch. :)

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-13 20:23

Marjoow schreef:
xPure schreef:

En nu ben ik het even zat, je kunt nu gewoon op gaan houden want het is vreselijk vervelend. En je bent nog wel volwassen ook.

Je moet eens weten hoe vervelend zulke meetings zijn voor fotografen ;) De hele markt ligt op zijn gat, want mensen gaan wel naar een meeting, in plaats van dat ze een fotoshoot regelen bij iemand ;)
Zo krijg je immers gemakkelijk gratis fotos toch? ;)

Ik ga niet meer met jou in discussie de moderator weet ervan en zal hier zo nodig ingrijpen.

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 20:25

Gelukkig geld vrijheid van meningsuiting óók op Bokt, en formuleer ik mijn mening zéér netjes.
Onwetendheid is een grote zwakte ;)

_xLies

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 20:27

@Marjoow: je punt is nu gemaakt. Klaar ?

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-13 20:28

Laten we het nu gewoon weer gezellig houden en on-topic gaan.

_xLies

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 20:29

Datum en plaats ?
Zelf dacht ik inderdaad op de zandvlakte, evt een stukje bos in.
En datum in volgende vakantie ? Of is dat te
Snel ?

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-13 20:31

Liesj1998 schreef:
Datum en plaats ?
Zelf dacht ik inderdaad op de zandvlakte, evt een stukje bos in.
En datum in volgende vakantie ? Of is dat te
Snel ?

Die plaats vind ik mooi en makkelijk te bereiken. :) Ik ben dan zelf de eerste dagen op vakantie, maar laten we eerst even afwachten of er meer animo voor is.

Wiwabalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 20:45

@ XPure, misschien het eerlijkst als je ook laat stemmen op je eigen hond? Dat schept al een heel ander beeld tegenover andere Bokkers en is ook eerlijker. En als je hond niet gekozen word, het wel gewoon te organiseren?

Is maar een tip, verder geen kritiek.

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-13 20:46

xx_Kelly_xx schreef:
@ XPure, misschien het eerlijkst als je ook laat stemmen op je eigen hond? Dat schept al een heel ander beeld tegenover andere Bokkers en is ook eerlijker. En als je hond niet gekozen word, het wel gewoon te organiseren?

Is maar een tip, verder geen kritiek.

Het gaat in ieder geval om een andere hond hoor. :)

Wiwabalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 20:53

Dat snap ik, maar kijk, als je alle fotografen laat stemmen op alle honden ( dus ook op die van jou ) dan is dat het eerlijkst. Dat is denk ik wat de fotograaf bedoelt.

En als je hond dan niet gekozen word wel zo eerlijk zijn om de organisatie te doen en de hele dag aanwezig te zijn.

Want je moet op de tijd letten, bijv. om het kwartier roepen dat de fotografen laten wisselen enzo, en ook de leiding durven nemen enzo. De fotografen moeten met een goed gevoel weggaan en voor hun is die meeting ook bedoeld. Niet voor ons als modellen. Is een tip, geen kritiek.

Over het nabestellen, zo zit ik inidergeval niet in elkaar, mijn hond wilde niet echt poseren en er kwamen toch hele mooie platen uit, dus zolang alle fotografen redelijke prijzen hanteren, bestel ik ze bijna allemaal na, op een paar na dan, die ik dan iets minder vind. Vind dat ik dat de fotografen verschuldigd ben, want ze hebben zo hun best gedaan.