Liesbeth, ik kom zeker langs! Hopelijk gaat het nog goed sneeuwen deze winter dan dan kom ik zeker eens sneeuwfoto's nemen En in de zomer kom ik ook natuurlijk
Hoeveel zijn er al ingeschreven nu ? Inschrijven was geen probleem trouwens maar vrees dat ik te laat ben.
HorsePhoto
Geplaatst door de TopicStarter: 12-01-13 21:57
De fotografen plekjes zijn al volzet ondertussen. Weet wel nog niet wie er allemaal bijzit maar dat ga ik straks melden. Ga de inschrijvingen van fotografen nog niet sluiten voor mensen die zich willen aanmelden als reserve fotograaf want er vallen altijd nog veel weg heb ik gemerkt uit andere meetings Ondertussen zitten wel al aan +20 inschrijvingen
Nu ga het straks wel zien waar ik sta . Echt heb er heel de dag aan gedacht en dan toch opeens met iets anders in mijn hoofd (was met fotopapier dat ik niet meer vind, wil een foto afdrukken die ik prachtig vind enja..).
Ja ik weet hoe je je voelt Was het glad vergeten ook Gans de dag in bed liggen en er dan toch even uitkomen en voor de tv gaan liggen. En ineens van ooh crap
De volgende fotografen waren het snelst ingeschreven: 1. Chiara Contino 2. Axelle Desoete 3. Inaaax3 4. Ann Everaert 5. Silkaay 6. Aresje601 7. kellykeuhh 8.hetlevenwint
Reserve fotografen: - Saagje_X3 - Anneke - Hendrix fotografie