Voor mij gaat dat prima, van mij is dat meer van "oke die datum, voila opgeschreven". Oke het kan natuurlijk altijd gebeuren dat ik iets plan maar zelden eigenlijk.
Over de datum moeten we zoiezo een poll maken om iedereen tevreden te stellen
Lori
Geplaatst: 02-12-12 20:04
Dankuwel Daaphh!
Eastpak ga eens dat topic bekijken, is interessant ga eventueel de gene van het topic die meededen eens pb'en.
Michelle je gaat hallerbos bedoelen denk ik, van locatie lijkt me lommelse sahara beter . inderdaad een poll maken voor data's eventueel gewoon beginnen met een poll met maanden.
Ik denk idd dat de lommelse sahara beter is, heb je zo wat afwisseling. Is daar geen water?
billionache
Geplaatst: 02-12-12 20:06
Weet niet of iedereen facebook heeft? Anders maken we even een groep aan. Heb dat systeem wel vaker gezien en werkt relatief goed qua overzicht (iig beter dan een topic). Als we dan een tekort aan fotografen/modellen hebben kunnen we dat daar evt opvangen via een stemming
In het Hallerbos kan je de paarden niet laten loslopen Kortom zijn er daar te veel bezoekers op dat moment. Het meerdalbos was prachtig, maar ook niet ideaal. Voordeel is dat je vlak bij een manege zit.
Brechtse heide? Niet zo indrukwekkend als de lommelse sahara maar via google ziet het er goed uit. Bovendien is er een treinstation in Brecht dus qua bereikbaarheid ideaal.
Ik ben vastgeroest bij Lommel maar als het uiteindelijk iets anders word voor mij evengoed goed .
_Michelleee
Geplaatst door de TopicStarter: 02-12-12 20:16
Ik moet zeggen dat ik de foto's van Lommelse Sahara nooit echt overdonderd mooi vind van fotografen. Ik heb 2 meetings willen meedoen in Lommelse Sahara en heb er zelf ook al eens onze hondjes gefotografeerd. Voor beginnende fotografen is het daar niet makkelijk! Het water wordt dan zo héél raar gekleurd!! :s
Maar als iedereen liever Lommelse Sahara heeft, mij niet gelaten!
Laatst bijgewerkt door _Michelleee op 02-12-12 20:17, in het totaal 1 keer bewerkt