Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
IloveAnoukje schreef:@applelover,
Zullen we echt een programma maken of zou dat niet nodig zijn?
en de eventuele datum?
norton84 schreef:he ik wil me ook wel aanmelden.
wij hebben een bull terrier
reu word in dec een jaar.
hebben daar een heel stoer borst tuig bij
hij vind zo een parcoursje lopen ( door slurf hindernisje etc super leuk om te doen)
tevens heeft mn zus hier ook op bokt een cuvaq als ik het goed schrijf
kijk maar in haar profiel staan geloof ik foto's in
ala ze in aanmerking komen hoor ik het wel.
joy weet wel hoe mn hond eruit ziet.
licht wel beetje aan data ik werk namelijk om het weekend.
bij intresse kan ik ook foto plaatsen.
Saarin schreef:Wat een leuk idee,
Is het de bedoeling dat het een rashond is of zijn mixjes ook welkom? (:
Ik heb namelijk, vind ik zelf, een hele knappe kruising boerenfox van bijna 2.
Applelover schreef:IloveAnoukje schreef:@applelover,
Zullen we echt een programma maken of zou dat niet nodig zijn?
en de eventuele datum?
Ja dat is goed hoor. Ik heb nu echt veel huiswerk maar hoop tussendoor wat schematjes te maken. Het leek me dus leuk om misschien met sneeuw te doen maar dan krijg je dus het probleem dat je nooit echt weet wanneer het gaat sneeuwen, wanneer er sneeuw ligt en hoe het weer uberhaubt is(weer is eigenwijs), dan als het gaat sneeuwen moet je iedereen inlichten en dan loop je de kans dat er veel mensen niet kunnen op die datum.
Maar we kunnen wel een programma maken en de datums wanneer het zou kunnen(zonder sneeuw dan)
Leuk dat er nu zoveel mensen aanmelden! Echt gaaf!
@hutch84 heb je ook nog spulletjes voor je hond(denk aan: apart tuig, balletje, speeltje, enz)
@EllisL haha ik heb jouw topic van jouw meeting even als voorbeeld gebruikt, is hoop ik toch niet erg he. Omdat jij al meerdere keren een meeting hebt georganiseerd en wij nog nooit, zou je ons wat tips willen toesturen via PB? Ik weet niet of Joy het wilt maar mij lijkt het wel handig
![]()
Even voor iedereen: Als je niet echt iets hebt als decoratie(speeltje, mooi tuig, enz) dan kan ik ook wat meenemen. Wij hebben een stuk of 5 flostouwen, veel kapotgebeten voetballen en heeel erg veel tennisballen. Ook hebben wij veel tuig thuis, we hebben puppyriempjes(die onze honden echt niet meer passen), leren halsbanden en riemen, enz, dus dat kun je altijd aan me vragenProbeer eerst thuis wat leuks voor je hond te vinden en als je echt niets kan vinden moet je mij maar ff PBen
verography schreef:Ach in de winter is ook leuk. En ik kan anders met de eigenaren na afloop nog een keer met mooi weer afspreken. Of gewoon een nieuwe meeting laten plaats vinden. Als het gesneeuwd heeft sta ik wel echt onder optie, want als de wegen slecht begaanbaar zijn ga ik niet een uur in de auto zitten over de snelweg.