We konden in 2 keer gaan toch? Neem ik eerst carta mee, daarna magno. Senna aan de hand mee(dus als iemand met haar mee wil lopen?) Kan marinero misschien nog op het laantje op de foto gezet worden? Die kan ik helaas nog niet mee naar buiten nemen..
Hm Sab, ik kan Senna wel meenemen als ik met Bootz de andere shoot neem. Want werd het ook strand? Dan kan ik met Bootz strand en Senna meenemen naar madestein
Jullie mogen heen waar je heen wilt Is Marinero dan al terug? Tof! Das ook een knapperd Heb je de foto's gezien die Lysanne van Bant gemaakt heeft? Die zijn op het schelpenpad gemaakt, bij het eerste bosje. Ik weet niet hoe ver hij aan de hand mee kan, maar dat zou je ook nog kunnen overwegen.
Wat jullie willen. Als je eerst naar het strand wil en daarna naar Madestein mag dat, mag ook allebei in Madestein (of allebei op het strand). Jullie mogen zelf even kijken wat je het handigst/mooist vindt.
Tuurlijk niet. Een meeting gaat er juist om dat de fotografen ook wat van elkaar kunnen leren en een graantje mee kunnen pikken Bovendien wisselen we bij portret van model naar model, dus je hebt sowieso wel eventjes voor jezelf.
x_Lys
Geplaatst: 27-09-12 12:11
Oke top! Want ik wil echt graag een paar dingen doen en als het lukt (dat weet je natuurlijk altijd pas achteraf) wel echt een paar mooie portfolio plaatjes schieten.
Ook wel leuk! Wat mij betreft kunnen we wel op tijd beginnen dan zijn we ook weer een beetje op tijd klaar. Ik kom wel op de scooter want ik kan momenteel dus helemaal niet lopen en nu het steeds kouder wordt zal het ook niet echt beter worden. Dus misschien wel handig als vervoersmiddel hihi! Kunnen we eventueel beetje pandelen ofzo hihi!
En mochten we nog ergens een model te kort komen Calin wil ook altijd we op de foto haha!
Maar de tijd moet je maar even kijken als we alle fotografen weten!
Nee vandaag niet, morgen weer. Ik vroeg me al af waar jij gister was Ik kom overigens met de auto, dus er kunnen ook weer fotografen met mij mee rijden naar Madestein. Geldt ook voor de meeting de 28e
Ohja ook handig! Misschien dat ik an ook wel met de auto kom eigenlijk! Even overleggen wat het handigst is XD!
Ja ik kan dus echt mega slecht lopen, ik moet eigenlijk krukken hebben dus het is allemaal best vermoeiend. GIsteren was mijn laatste stage dag en was laat thuis en helemaal kapot. Dus Calin maar een vrj dagje! Vandaag (einde middag) en morgen avond ben ik er ook ! Heb haar stiekem heel erg gemist dus ben blij dat ik straks weer lekker kan komen! En nog maar even kijken in hoevere ik op een paard kan komen, maar morgen wordt ze toch geent dus morgen avond ga ik denk ik niet zoveel doen .
Ja mega ku t . Voorlopig is het weer: ziekenhuis in, ziekenhuis uit. En zoals altijd toch weer te horen krijgen dat het 'niets' is. Maarja tot alle onderzoeken voorbij zijn mag ik geen medicijnen innemen, dus voorlopig is het nog even pijn lijden. En inderdaad heel benieuwd hoe het paard rijden gaat! Ga het zo maar is even proberen, het zal mij benieuwen. Volgende week na dik een half jaar eindelijk weer is op wedstrijd hebben we dit, grrr.
Sylvana, jij staat ook op de lijst van Katwijk toch? Wil je er hier af?
Hier iig nog genoeg plek voor fotografen, dus als jullie nog fotografen weten
Edit: en niet onbelangrijk, op de modellenlijst staan tot nu toe: - 'wildkleur' ijslander (donker met lichte manen, weet de kleur niet precies) - 1 witte shet, 2 zwarte - witte andalusier - bruine kwpn - bruin arabiertje - fjord - welsh (A geloof ik) - 2 zwarte kwpn'ers; broer en zus (kwijlexemplaren )
Ik sta inderdaad ook op de katwijk lijst en voor de dag daarna staat er ook een meeting gepland, dus afhankelijk van welke modellen mee gaan met Katwijk neem ik mijn beslissing, is allebei ongeveer even ver dus dan hangt het af van de modellen .
Marinero kan ook echt niet naar het schelpenpad.., als die wilde paarden daar staan dan ben ik hem echt kwijt:(. Ik wil graag alleen madestein(2x), hou zelf niet zo van het strand, en ik waai dan denk ik uit m'n jurk, haha!
Nog even een vraagje. Mag ik de eventuele foto's voor mijn website gebruiken?
Van mij wel en ik zal het elke fotograaf even in de bevestigingsmail vragen. Niet alle fotografen van de 21e zitten hier in et topic nl aangezien ik aanmelden via pb vroeg