Maar dat geeft niet, helaas moet ik jullie mededelen dat Tim er niet meer is

Daarom meld ik mij bij deze ook af als model. Hopelijk vinden jullie leuke modellen en word het een leerzame en leuke dag!

edit: ook ik had geen pb gehad..
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BianCatjee schreef:helaas welbij aankoop werd verteld geen last te hebben van zijn voorbenen en rug.. helaas bleek na een tijdje dat hij er wel degelijk last van had..
Degene die het vorige keer organiseerde wist dit (via pb) dus hoopte ik dat het het weekend van de 25e nog door zou gaan.. dan hadden we 1 week uitgesteld. We hebben nu vorige week vrijdag afscheid van hem genomen
![]()
Hij heeft nog 2 maanden op blote voeten genoten met zijn vriendjes op de grote wei..
(hij liep standaard al jaren op ijzers en soms met zolen..)
BianCatjee schreef:helaas welbij aankoop werd verteld geen last te hebben van zijn voorbenen en rug.. helaas bleek na een tijdje dat hij er wel degelijk last van had..
Degene die het vorige keer organiseerde wist dit (via pb) dus hoopte ik dat het het weekend van de 25e nog door zou gaan.. dan hadden we 1 week uitgesteld. We hebben nu vorige week vrijdag afscheid van hem genomen
![]()
Hij heeft nog 2 maanden op blote voeten genoten met zijn vriendjes op de grote wei..
(hij liep standaard al jaren op ijzers en soms met zolen..)
SusanH schreef:Citaat:Oh nee joh, tim ook al hemelen net zoals de andere bokker in dit topic??
Ik leef gelukkig nog hoorhet lijkt zo net of ik ben overleden
![]()
BianCatjee: sterktewat een naar verhaal zeg!
Fotografen schreef:1. hamsterfan
2. Anoli
3. _Femkee
4. Mayling27
5. LynnDenise
6. Desiree_1993
7. Summerly
8. Lauwttje
9. Adamootje
10. Sirius_
11. _Kiki_
12. Miranda_x
(13. Bellatrix)
Reserve:
geen
modellen schreef:-SusanH
- Janneke584 (2 paarden)
Mentoren schreef:- Muurp
Fotografen schreef:1. hamsterfan
2. Anoli
3. _Femkee
4. Mayling27
5. LynnDenise
6. Desiree_1993
7. Summerly
8. Lauwttje
9. Adamootje
10. Sirius_
11. _Kiki_
12. Miranda_x
(13. Bellatrix)
Reserve:
geen
modellen schreef:-SusanH
- Janneke584 (2 paarden)
- Eva_Jameson
Mentoren schreef:- Muurp
Muurp schreef:Wat betreft de datum: Deze data zijn door iedereen als mogelijke datum aangegeven; 15/27/28 Oktober.
Mocht je 1 bepaalde datum alsnog niet kunnen, geef dat ook even aan. Dan probeer ik zeer binnenkort een definitieve datum te prikken.