Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Daniella schreef:Ik wil me wel melden als fotograaf ovb
Daniella - Canon 600D, Canon 18-55mm IS II, Tamron 28-75mm f2.8, Canon 55-250, Canon 50mm f1.8, Reflectiescherm.
Somebitch schreef:Melissa Miss kunnen we samen kijken voor een paardentaxi mochten de kosten niet te hoog zijn? Dan kunnen we een tweepaardstrailer nemen en de kosten evt delen.
M_EL_ISSA schreef:Somebitch schreef:Melissa Miss kunnen we samen kijken voor een paardentaxi mochten de kosten niet te hoog zijn? Dan kunnen we een tweepaardstrailer nemen en de kosten evt delen.
Dat zou kunnen. Kan misschien wel aan een auto komen (bedrijfsauto van vriend maar weet niet of dat kan/mag) en dan een 2 paardstrailer huren oid
Somebitch schreef:M_EL_ISSA schreef:
Dat zou kunnen. Kan misschien wel aan een auto komen (bedrijfsauto van vriend maar weet niet of dat kan/mag) en dan een 2 paardstrailer huren oid
Ik kan Miss wel een trailer regelen. Ligt eraan welke datum ivm wedstrijd. Dan alleen nog iemand met be rijbewijs...
Mistralleke schreef:had hun idd gezien. Alleen voor paardrntaci was denk wel duur omdat je natuurlijk heen en terug moet.Willen jullie eigenlijk alleen maar andere modellen? Lijkt me voor julie wel het interessantst. (anders weet ik incl. Bo weer zo 3 modellen))
Alison: ropatrans in kruisland is heel fijn. 35e voor 2paardstrailer een halve dag. Paardentaxi is 85e.