Modellen: 1. Duke - Blue 2. Lalee_ - Scooby 3. naturalwayx - Lady 4. MadelonSunny - SunnySunshine of Amity'sOlivi 5. Sammy_xxs - Lente 6. Liesje89
B_r_e_n
Geplaatst: 29-05-12 23:57
Mag ik ook mee? Ik heb heb schimmel arabier (merrie) Ze heeft alleen maar 1 oog.. dus ik weet niet of dat een probleem is? heb ff geen recente foto op comp, inmiddels is het geschoren deel al bijgegroeid
Dreamdust
Geplaatst: 30-05-12 07:25
Ik wil ook wel mee als fotograaf ovb van datum! Mijn vriend woont sinds kort toch daar in de buurt
Ja natuulijk! Alleen ik wilde eerst even weten wanneer irene niet kon (; maar Zij zal nu gewoon kijken wanneer het wordt endan ziet ze wel of ze mee kan. (ik weet alleen zelf nog niet wanneer ik precies niet kan in jul/augutus want ik ben druk aan het plannen met wat vriendinnen) Ik zal wel gewoon wat data hier neerzetten dan, dan kunnen jullie dus invullen wanneer je kan (:
Nooor_
Geplaatst door de TopicStarter: 30-05-12 23:26
Oeps, ik zit mobiel en krijg het niet voor elkaar dus ik doe het morgen, ok (:
Zouden we het niet eind juni kunnen doen eigenlijk? Volgens mij gaan dr denk k best veel mensen op vakantie. En eind juni is iedereen er nog denk ik. Is een ideetje hoor ik kan zowiezo de hele zomervakantie, maar d8 aangezien er veel mensen op vakantie gaan het misschien beter is om t eind juni te doen?