ik heb onder andere al via facebook een aanmelding van
-leonberger reu - chihuahua - schotse collie - een raszuivere westy zo een als uit de cesar reclame - ruwharige teckel
SternPhoto
Geplaatst: 09-04-12 12:20
hierzo met foto's
mijn modellen.
Billy-Boy / Rasechte dwergpoedel/ zwart/ nu 9 maanden jong.
en mijn nu 16 dagen oude andere poedel Mon petit rouge Prince Bentley/Toy poedel/abrikoos/nu 16 dagen
xmaddyx
Geplaatst: 09-04-12 14:28
Ik heb nog maar even wat duidelijke foto's gemaakt:
Dobby (chihuahua X vlinder)
Mica ( boomer x vlinderhond) & Mouse (Jack russel)
Kasmir
Geplaatst: 09-04-12 15:05
Ik wil Tessa graag opgeven als model..
Tessa || Mechelse Herder || 2,5 jaar oud.
monique1983
Geplaatst: 09-04-12 16:34
zou 1 van onze 2 bulletjes ook graag op geven
de zwarte angel 3 jaar de fawn kleur gizmo 4 jaar
mocht 1 van hun gekozen worden of beide dan ga ik uiterraad niet als fotograaf of als mogelijk ochtend groep hond en middag foto's maken nog voor de fun er bij
Samy
Geplaatst: 09-04-12 20:32
Ik wil ook graag mee als model. Zit alleen nu niet op de computer dus kan niet zo snel een foto plaatsen. Dat doe ik zo snel mogelijk. Het is een 8 jarige kruising tussen een Matteeuws leeuwtje x Haveneez x Jack Russel. In de witte variant met hele lichte bruine vlekjes er door heen, die je niet altijd ziet. Hond is gewend aan fotocamera's, is niet snel onder de indruk, maar helaas niet zo'n grote speelmaatje voor andere honden, hij kan er wel mee samen, maar liever niet. Water vind is geweldig en word dan een klein ratje.
Ook zou ik graag als fotograaf mee willen, dit vervalt alleen als ik met de hond uitgekozen wordt, zodat ik me dan o 1 iets kan concentreren.
zet jezelf op deze lijst als je op de reservelijst wilt als fotograaf.
- Kanzi - Samy - Kkkaren - Fee_
ik heb de lijst even aangepast eerlijk is eerlijk zij was eerder had haar alleen nog niet op de lijst gezet.
borrie01
Geplaatst door de TopicStarter: 14-04-12 20:45
Modellen 1. Milan_ Lover - Barka- grote grijze keeshond- *foto* 2.kani_ejj - Billy boy 5 maanden en Mon petit rouge Prince Bentley 16 dagen - dwergpoedels- *foto**foto* 3. Jinte- Luna en Jinte- berner Sennenhond- *foto**foto* 4.smurfje- Diesel- frieze stabij- *foto* 5.Cryssie- Angel- kortharige Schotse herder- *foto* 6._rosita_ - Amigo en Damita- kruizing -*foto**foto* 7.Pressent- Mika - grijze labrador- *foto* 8. Mossel- old english bulldog- *foto* 9. Cath_16- 3 tibetaanse terriers-*foto* 10. xmaddyx - Mousse- Dobby -Mica - jack x chi x vlinder vlinder x boomer *foto* 11. kasmir- Tessa- Mechelse Herder- *foto* 12. Monique1983- angel en fawn - franse bull - *foto* 13. Samy- Matteeuws leeuwtje x Haveneez x Jack Russel - *foto* 14. AFCAAFCA - Demy en J-J - mopshondjes - *foto**foto* 15. Borrie01 - Luna - Golden Retriever - *foto* 16. niet via bokt - Aslan- Leonberger- *foto* 17. niet via bokt- Britt - Visla - *foto* 18. niet via bokt - Bo - chihuahua- *foto* 19.Tinkerbellz- Donut - Schotse collie - *foto* 20. Niet via bokt- Cooper - westie - *foto* 21. Niet via bokt - ruwharige teckel - *foto* 22. niet via bokt - Lex - Duitse herder - foto volgt
borrie01
Geplaatst door de TopicStarter: 14-04-12 20:58
Cryssie is zo lief geweest om even een paar foto's van het park te maken