ja dat is waar. het organiseren zelf lijkt me leuk om te doen, maar zelf heb ik geen bak, die huur ik van iemand anders, anders zou het gerust bij ons mogen! het is maar een idee
IloveAnoukje
Geplaatst: 14-10-12 13:30
Somebitch schreef:
Ja leuk ik wil wel mee. Joy als je foto''s wilt maken mag je ook altijd hier langskomen hoor.
Ja ik kan opzich wel als model heb een shethengstje van 2,5 dus die zou dan mee kunnen. Maar ja Bergen op zoom kan idd wel, maar is niet in Zeeland. Zoals al gezegd is ergens met strand ook wel leuk, bij mij in de buurt hebben we een klein bos, is ook leuk (omgeving reimerswaal)
Ik vind het heel leuk Ik ben nooit eerder op zo'n meeting geweest eigenlijk, maar gaan we ook nog rijden? misschien is het dan leuk om ergens een bak te regelen, of gaan we juist naar buiten dan? vervoer is voor mij ook nog de vraag ik probeer wel wat te regelen
Haha jaa ik vind het ook heel leuk! Ik ben namelijk ook nog nooit op een meeting geweest, alleen een miniboktmeeting haha.
IloveAnoukje
Geplaatst: 14-10-12 20:08
Het word een fotomeeting toch? Het leukste is natuurlijk wat portret fotós, longeer, of rijden ik hoop dat ik kan komen, Yerseke ligt namelijk aan de overkant