Lipydo schreef:[ Afbeelding ]Nice! Goed gelukt zeg! Ik ben benieuwd of die van mij ook beetje zijn gelukt.
Plaatsen jullie ze ook op jullie facebook? Had ze al voorbij zien komen op die van richard namelijk Zou ik dan linkjes naar jullie facebook mogen?
Ja, ik plaats er ook een paar op feestboek.Ik doe alleen nog even de zustervampieren en dan moet ik helaas ook gaan slapen.
Lipydo schreef:Thanks guys! Ben nu met springende Lindsay bezig.Ik ga ze in chronologische volgorde af. Was toffe serie in die zaal.
Haha ja zou ik ook moeten doen maar ik heb laatste kaartje als eerste binnengehaald en deze was een uitspringer (letterlijk en figuurlijk )
Lipydo schreef:Haha ja zou ik ook moeten doen maar ik heb laatste kaartje als eerste binnengehaald en deze was een uitspringer (letterlijk en figuurlijk )Tof plekje! Toffe belichting.
solarpleure schreef:Erg goed gelukt Wen! Geen gebroken enkels?Nee gelukkig niet Stortte mezelf wel bijna in de de flitser omdat ik niet snel genoeg kon remmen op die hakken
Tnx! En nu is het bedtijd. Even nog wat bijleesjes op Bokt doen via aaiPetsel in bed en dan gauw oogjes toe.
Zal wel een hilarische foto zijn. Ik lag echt bijna op de grond Nog sorry aan degene waarvan toen de jurk is kapot gescheurd trouwens