Ja, ik wil ook nog even een adres of duidelijke routebeschrijving.... Moest ik nu iemand ergens ophalen of was dat een andere meeting?
tante_trien
Geplaatst: 14-05-13 10:19
Gister de spulletjes gepast, en alles past alleen bij de neusriem moeten wat gaatjes bij geprikt worden. De frontriem vond hij heel raar in het begin, gooide zijn hoofd heen en weer, omhoog en omlaag, legde zijn hoofd tegen me aan:"Help" Ik heb er smakelijk om kunnen lachen. Ik heb hem er even doorheen gereden en toen was het weer goed
Let niet op mijn kleding, mijn trui vloekt erbij, maar ik wilde gister gewoon lekker warm en comfi
Ik begin trouwens dit weekend al met wassen Angela Maarja, ik heb een pony met ergens.. verstopt.... een witte staart en manen. Dus dit weekend al aantal keer herhalen en dan de 25e nogmaals.. en als we dan in de middag zijn dan 's avonds nog een keer de schade van de nacht herstellen.
Komt er trouwens nog een exact adres, routebeschrijving... schema?
'S avonds moet 's morgens zijn denk ik? Als we 's middags zijn, hoelaat moeten we dan gaan rijden? Oh, en mijn vader rijd ook sowieso, met grote kofferbak, dus daar kunnen we van alles en nog wat in de auto droppen.
Ohhh leuk leuk, ik zit er ook bij! En wat een gave modellen! Top!
ben je er gewoon bij gezet dan??
Elmars_Floor
Geplaatst: 14-05-13 21:00
Even snel een berichtje: Het heeft geen vast adres dus kan jullie geen postcode geven. Het is aan de oldebroekerweg in Biddinghuizen. Zelf zal ik bordjes plaatsen waar de meeting zich bevind en er volgt nog een routebeschrijving. Maar als je op een navigatiesysteem de weg in typt kom je een heel eind. Maar heb het ontzettend druk dus zal dat van het weekend even maken.
Laatst bijgewerkt door Elmars_Floor op 14-05-13 21:38, in het totaal 1 keer bewerkt
Van hoelaat tot hoelaat duurt de meeting ongeveer? Ze hebben bedacht dat mn oma's verjaardag precies die zondag gevierd wordt dus daar wil ik wel heen (elke kan immers de laatste zijn) Dus was benieuwd of de fotografen de hele dag zijn of dat daarin ook een ochtend en middag groep is