Ja oké, maar stel ik zou jou halen. Ben ik ipv 3 kwartier, 1.5u onderweg in ieder geval volgens maps. Als we allebei de betreffende datum kunnen zou ik je misschien wel bij alphen centraal of boskoop oid kunnen oppikken. Hier is helaas geen station en leiden centraal kan je met de auto haast niet komen.
Ik ben afgelopen weekend voor het eerst in Beekse Bergen geweest. Ik was naar Animal Event. 2e kaartje gratis. Voor 5 euro had je een ritje met de bus door het park heen. En toen vonden we ook nog eens een gratis kaartje daarvoor.
Helaas niet om de hoek, maar de dieren hebben er tenminste wel alle ruimte. Helaas zijn de afstanden tot de dieren zo groot dat een cropcamera met flink wat mm's wel erg fijn is.
Daar mag je idd doorheen met je eigen auto, maar tegenwoordig zitten de leeuwen wel weer iets verder achter de afrastering. Nog nooit wat fout gegaan, maar veel mensen hielden de boel op door lang stil te gaan staan.
Ook superschattig dat een paar przewalski paardjes aan paar auto's aan snuffelen waren en aan een raam aan het likken waren.
Hahaha Is dat leuk om een keer met een meeting te doen? Ik wil er nog wel een keer graag heen. Moet je dan in de auto blijven zitten, of mag je bij de "veilige" dieren de auto wel uit?
Bagheera_206
Geplaatst: 05-05-14 10:45
Het is niet de bedoeling dat je de auto uit gaat. Dat is paar jaar geleden dus fout gegaan bij de cheetah's. Er is toen geloof ik het zoontje van die domme vrouw gegrepen.
Helaas ook niet bij de zebra's... De instructies zijn om deuren en ramen gesloten te houden.
Naast met bus/auto door het park kun je ook stukje met de boot of zelf stukje wandelen. Bij de wandeling zie je de dieren ook, maar dan vanaf de andere kant.
Gister vanaf animal event zat ik in de bus met een meisje die bij het safaripark werkt.. Maar als het zo doorgaat en mensen blijven ramen/deuren opendoen stopt de autosafari helemaal. Ook zijn er altijd veel zieke dieren doordat mensen van alles voeren er zijn zelf giraffen die frikandellen en roze koeken krijgen. Ook de nandoe's worden gevoerd en opgefokt waardoor dat meisje aangevallen word met verzorgen..
En dat is juist niet de bedoeling.. Het blijven wilde dieren en je moet je gewoon aan de regels houden..
aniek1985
Fotograaf
Geplaatst: 05-05-14 16:58
Toen ik er vorig jaar was met Animal Event, stond er ook een hele rij auto's bij de zebra's. Allemaal met hun raam open, de zebra's voeren en aaien. De vrouw die de bus bestuurde werd boos. Ze heeft getoeterd en naar mensen geroepen dat de ramen dicht moesten, maar meerdere mensen luisterde niet naar haar. Ze verpestten het helaas voor hunzelf en voor andere mensen. Het zal me ook niks verbazen als ze het gaan veranderen en je er niet meer met je eigen auto doorheen mag.
S_en_Z
Geplaatst: 06-07-14 18:26
Iemand die zin heeft morgenochtend van 9 tot 12 mee te fotograferen in Blijdorp?