ik wil ook nog keer naar blijdorp ... Burgers zoo was wel ok vind t qua fotografie daar gewoon niet leuk meer t park gaat er naar mijn idee ook steeds meer op achteruit... Geef mij maar blijdorp of apenheul of hoenderdaell valt beter te fotograferen
aniek1985
Fotograaf
Geplaatst: 22-06-13 11:41
Mee eens Nathalie, het viel mij ook niet mee in Burgers Zoo.
zo is t bij de savannah enkel leuk fotograferen als de beesten dichtbij zijn en niet mijlen ver weg. de enige plekken om leuk te fotograferen bij burgers is bij de leeuwen enzo en in de dessert. en dan ook nog bij de vissies maar verder vind ik de bush echt niks t is daar zo dicht begroeit dat je amper meer normaal de vogels enzo op foto kan zetten. dan niet te praten over de buiten verblijven van de vogels enzo je kan niet eens daar door gaas fotograferen nee voor me eigen hoef ik daar niet nog eens heen met camera misschien van de zomer toch nog maar een keer artis lekker in de vlindertuin banjeren en verder lekker in hoenderdaell scharrelen nu eerdaags de beren er komen
Bagheera_206
Geplaatst: 12-07-13 20:42
Maandag misschien een dierentuin onveilig maken met Nico en Nien. Nog meer mensen zin om een dierentuin onveilig te maken?
aniek1985
Fotograaf
Geplaatst: 12-07-13 21:26
Leuk Ik moet maandag helaas werken. Naar welke dierentuin gaan jullie?
ik vind t persoonlijk wel een leuk park voor foto's heb dan ook een jaarkaart
Bagheera_206
Geplaatst: 15-07-13 22:51
NathalietjeB schreef:
bah die rat die door 2 vogels word vastgehouden ...:p
gaan er hier nog mensen eerdaags naar hoenderdaell ofzo??
Liefde is... Samen delen Liefde is... Samen eten
Ik ben er een keer geweest. Leuk park voor een leuke prijs. Alleen was er geen roofvogelshow. Blijdorp is maar een kwartiertje verder rijden dan Hoenderdaell en ga dan liever naar een grote dierentuin, maar als het een keertje zo uit komt kom ik er misschien nog wel weer eens een keertje.