[P+H+M]16 juli vervolg moderne sprookjes ginkelse heide

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MxW

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-17 23:06

Omdat ik 5 augustus wat kortdag vind wil ik de datum zetten op 19 of 27 augustus.

De 19e ben ik zelf niet aanwezig, maar dit vind ik niet erg aangezien ik aan het sparen ben voor een nieuwe camera, dus met deze camera eigenlijk toch al niks meer doe.

Ik weet niet of jullie hier verder nog een voorkeur in hebben?

Elisa2

Re: [P+H+M]16 juli vervolg moderne sprookjes ginkelse heide

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 08:47

Ik heb geen voorkeur

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 09:02

Ik ook niet

Jazz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-17 11:29

Helaas allemaal moet ik mij voor de 16e afmelden. Mijn paard heeft door een stom ongeluk een flinke wond opgelopen die nog niet voldoende is genezen |(

Ik hoop dat het verder goed herstelt, we zijn al een paar weken bezig en had hoop dat het op tijd in orde zou zijn maar daar ziet het nu niet naar uit.

Hopelijk kan ik een volgende keer meedoen als mijn paard weer helemaal is hersteld.

MxW

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-17 15:32

Jazz schreef:
Helaas allemaal moet ik mij voor de 16e afmelden. Mijn paard heeft door een stom ongeluk een flinke wond opgelopen die nog niet voldoende is genezen |(

Ik hoop dat het verder goed herstelt, we zijn al een paar weken bezig en had hoop dat het op tijd in orde zou zijn maar daar ziet het nu niet naar uit.

Hopelijk kan ik een volgende keer meedoen als mijn paard weer helemaal is hersteld.

16e ging ook al niet meer door :')

Er komt een nieuw topic met een nieuwe datum, 19 of 27 augustus

Jazz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-17 16:20

xMaxxiee schreef:
Jazz schreef:

16e ging ook al niet meer door :')

Er komt een nieuw topic met een nieuwe datum, 19 of 27 augustus

Ah, even niet opgelet blijkbaar maar dat komt voor mij wss beter uit :)

Patrss_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 12:17

nee ook geen voorkeur

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-17 09:19

Is er al een nieuwe datum geprikt?

YoRien

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-17 09:46

Omdat het in dit topic niet erg opschiet hebben wij met een klein clubje (4 modellen, 4 fotografen) een eigen meeting georganiseerd. Hij staat gepland op 17 september en reservedatum 24 september.
We zoeken nog 1 fotograaf. Als iemand interesse heeft en beide data vrij heeft en vrij kan houden, stuur me dan een pb met 06 nummer. Dan kan ik je toevoegen aan de appgroep. Wie het eerst komt, wie het eerst maalt...

MxW

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-17 10:32

Sorry, ik was op vakantie. Nieuwe topic komt vandaag. Datum is gevallen op 27 augustus omdat ik hiervoor nog de meeste tijd heb om meerdere fotografen/modellen te werven. En hiervoor de meeste aanmeldingen waren.

Degenen die konden op 27 augustus:
- xMaxxiee (reserve)
- Elisa
- Shiloh
-Charmaine90
- _Dreamer
- Patrss_

Ik ga ervanuit dat jullie nog steeds kunnen? Ikzelf ben als reserve ivm een camera die aan zijn einde is. Maar als het nodig is om de meeting rond te krijgen dan fotografeer ik gewoon mee.

Patrss_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-17 10:37

xMaxxiee schreef:
Sorry, ik was op vakantie. Nieuwe topic komt vandaag. Datum is gevallen op 27 augustus omdat ik hiervoor nog de meeste tijd heb om meerdere fotografen/modellen te werven. En hiervoor de meeste aanmeldingen waren.

Degenen die konden op 27 augustus:
- xMaxxiee (reserve)
- Elisa
- Shiloh
-Charmaine90
- _Dreamer
- Patrss_

Ik ga ervanuit dat jullie nog steeds kunnen? Ikzelf ben als reserve ivm een camera die aan zijn einde is. Maar als het nodig is om de meeting rond te krijgen dan fotografeer ik gewoon mee.

Nee helaas niet meer! 26e gaan we onze kitten ophalen dus 27e blijf ik liever thuis. <3

MxW

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-17 10:49

MxW

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 10:10

xMaxxiee schreef:
Link naar het nieuwe topic, meld je even met je gegevens. De mensen op het bovenstaande lijstje krijgen voorrang!

http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=235&t=1925577

Nog niet iedereen van het lijstje heeft zich in het nieuwe topic aangemeld, jammer! Laten jullie even weten of jullie wel of niet mee willen?