Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jazz schreef:Helaas allemaal moet ik mij voor de 16e afmelden. Mijn paard heeft door een stom ongeluk een flinke wond opgelopen die nog niet voldoende is genezen![]()
Ik hoop dat het verder goed herstelt, we zijn al een paar weken bezig en had hoop dat het op tijd in orde zou zijn maar daar ziet het nu niet naar uit.
Hopelijk kan ik een volgende keer meedoen als mijn paard weer helemaal is hersteld.
xMaxxiee schreef:Jazz schreef:Helaas allemaal moet ik mij voor de 16e afmelden. Mijn paard heeft door een stom ongeluk een flinke wond opgelopen die nog niet voldoende is genezen![]()
Ik hoop dat het verder goed herstelt, we zijn al een paar weken bezig en had hoop dat het op tijd in orde zou zijn maar daar ziet het nu niet naar uit.
Hopelijk kan ik een volgende keer meedoen als mijn paard weer helemaal is hersteld.
16e ging ook al niet meer door
Er komt een nieuw topic met een nieuwe datum, 19 of 27 augustus
xMaxxiee schreef:Sorry, ik was op vakantie. Nieuwe topic komt vandaag. Datum is gevallen op 27 augustus omdat ik hiervoor nog de meeste tijd heb om meerdere fotografen/modellen te werven. En hiervoor de meeste aanmeldingen waren.
Degenen die konden op 27 augustus:
- xMaxxiee (reserve)
- Elisa
- Shiloh
-Charmaine90
- _Dreamer
- Patrss_
Ik ga ervanuit dat jullie nog steeds kunnen? Ikzelf ben als reserve ivm een camera die aan zijn einde is. Maar als het nodig is om de meeting rond te krijgen dan fotografeer ik gewoon mee.
xMaxxiee schreef:Link naar het nieuwe topic, meld je even met je gegevens. De mensen op het bovenstaande lijstje krijgen voorrang!
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=235&t=1925577