Ik heb er ook zin in. Weet nog niet zeker of mijn vriend ook komt. Hij vindt het een beetje ver rijden voor alleen de shoot. Ik ga daarna nog naar de verjaardag van Jetske. Maar het lijkt hem wel heel leuk dus wie weet bedenkt hij zich nog haha Is er trouwens iemand die even wat van mijn haar kan maken? Weet dat Judith het kan, is zij al gekaapt? Ik zit nl niet in de app. Las pas net dat die er is.
Haha ik wil wel wat met je haar doen hoor! Neem je zelf de spulletjes mee?
Mochten er nog modellen zijn die een biedermeier boeketje willen van roosjes, neem dan even roosjes mee (1 of 2 bosjes is voldoende) dan kan ik er nog wat van maken! (Ben bloemist geweest)
Is er nog een fotograaf die vanavond zin heeft om Mee te gaan? Heb al een aantal mensen benaderd maar kunnen niet of geen reactie! Dus eerste fotograaf die reageert mag mee!
Oooohh wat jammer dat ik dit nu lees! Ik en mijn mannetje hadden ook als model graag meegewild. Ik heb een indiase jurk, die heb ik met mijn verloving aangehad. Die dag ging met de fotograaf helemaal mis waardoor we geen bijzondere foto's hebben. Heel jammer.
Maar het weer gaat mooi zijn vandaag. Heel veel plezier!!!
Liselot
Geplaatst: 06-05-17 12:19
Liselot schreef:
Ik heb Irene ff een appje gedaan!
Helaas, zij kan vandaag niet
Liselot
Geplaatst: 06-05-17 13:32
Ik ga zo nog even langs een vriendin die een bloemenzaak heeft voor een klein boeketje
Ik vond het een geslaagde avond! Modellen super bedankt voor het komen Ik kan maandag pas met de foto's beginnen want morgen ben ik de hele dag helpen met verhuizen dus helaas helaas geen tijd voor foto's
(upload is met boktupload, dus kwaliteit is zo wel ruk maar weet zo ff geen upload waar ik er meerdere in één keer online kan zetten met goede kwaliteit )