[M+H+P] Moderne sprookjes ginkelseheide 16 april

Moderators: Maureen95, Essie73, Muiz, Firelight, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Re: [M+H+P] sprookjes in een modern jasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 14:00

Ik kom met paard!

Densij2008

Berichten: 79
Geregistreerd: 05-10-13
Woonplaats: winterwijk

Re: [M+H+P] Moderne sprookjes ginkelseheide 16 april

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 19:00

Ik kom ook met paard!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 19:22

Ik ga trouwens bordeauxrode bandages regelen voor paard, en denk dat ik in de manen/staart inderdaad iets met speelkaarten en goud ga doen :) En verder nog even kijken, ook qua hoofdstel/halster en eventueel zadel. (en spontaan idee, gewoon willekeurig wat speelkaarten op m'n paard plakken? En nee, nog geen idee hoe dan :') )

Komt er trouwens ook een paddock of iets dergelijks? Want dan kan ze ook los staan :) Misschien dat ik anders wel iets bedenk met neckrope en wat snoepjes bij mij heb, dan kan ze ook wel eventjes los staan zonder paddock :)


En ik ben ook nu al zeker 100% voor een vervolg <<)

Densij2008

Berichten: 79
Geregistreerd: 05-10-13
Woonplaats: winterwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 20:06

Anoniem schreef:
Ik ga trouwens bordeauxrode bandages regelen voor paard, en denk dat ik in de manen/staart inderdaad iets met speelkaarten en goud ga doen :) En verder nog even kijken, ook qua hoofdstel/halster en eventueel zadel. (en spontaan idee, gewoon willekeurig wat speelkaarten op m'n paard plakken? En nee, nog geen idee hoe dan :') )

Komt er trouwens ook een paddock of iets dergelijks? Want dan kan ze ook los staan :) Misschien dat ik anders wel iets bedenk met neckrope en wat snoepjes bij mij heb, dan kan ze ook wel eventjes los staan zonder paddock :)


En ik ben ook nu al zeker 100% voor een vervolg <<)


Ik heb rode bandages die je kan lenen, ze zijn wel knal rood achtig

Miracle_

Berichten: 11833
Geregistreerd: 11-06-08
Woonplaats: Brabant

Re: [M+H+P] Moderne sprookjes ginkelseheide 16 april

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 20:35

Ik heb evt wel bordeaux bandages.. :) Dus je hebt de keuze, haha

AvanKol

Berichten: 958
Geregistreerd: 05-08-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 22:22

Anoniem schreef:
Ik ga trouwens bordeauxrode bandages regelen voor paard, en denk dat ik in de manen/staart inderdaad iets met speelkaarten en goud ga doen :) En verder nog even kijken, ook qua hoofdstel/halster en eventueel zadel. (en spontaan idee, gewoon willekeurig wat speelkaarten op m'n paard plakken? En nee, nog geen idee hoe dan :') )

Komt er trouwens ook een paddock of iets dergelijks? Want dan kan ze ook los staan :) Misschien dat ik anders wel iets bedenk met neckrope en wat snoepjes bij mij heb, dan kan ze ook wel eventjes los staan zonder paddock :)


En ik ben ook nu al zeker 100% voor een vervolg <<)


Ik kan 20 prikpaaltjes en lint meenemen :)

BoschA
Berichten: 192
Geregistreerd: 06-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 22:31

Anoniem schreef:
Ik ga trouwens bordeauxrode bandages regelen voor paard, en denk dat ik in de manen/staart inderdaad iets met speelkaarten en goud ga doen :) En verder nog even kijken, ook qua hoofdstel/halster en eventueel zadel. (en spontaan idee, gewoon willekeurig wat speelkaarten op m'n paard plakken? En nee, nog geen idee hoe dan :') )

Komt er trouwens ook een paddock of iets dergelijks? Want dan kan ze ook los staan :) Misschien dat ik anders wel iets bedenk met neckrope en wat snoepjes bij mij heb, dan kan ze ook wel eventjes los staan zonder paddock :)


En ik ben ook nu al zeker 100% voor een vervolg <<)


Je zou wel de symbolen (hart, klaver etc) doormiddel van een sjabloon er op kunnen 'schilderen'. Dan kun je sjablonen maken en het met verf op waterbasis, veemarker of spray op de kont aanbrengen. Dingen op een paard plakken heb ik geen ervaring mee haha. Geen idee of dat kan :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 22:42

Hou ik mij graag voor aanbevolen :D
Ik heb ook een paar felrode, maar dat past helemaal niet bij mijn outfit (in vorige posten te zien, kan je zelf zien of de kleur er mooi bij past)

Miracle_ schreef:
Ik heb evt wel bordeaux bandages.. :) Dus je hebt de keuze, haha


En dingen op paard plakken, dubbelzijdig tape? :')
Vind erop schilderen een beter idee haha! Heb wel al eerder haar manen + staart in een andere kleur gespoten voor een shoot, dus dat moet ook op de vacht kunnen :D

En ik denk dat een neckrope of iets dergelijks, met wat kaarten eraan gehangen :)

En dat paddockje, altijd fijn als daar ruimte voor is voor een paar foto's :D (Als er meer animo voor is tenminste, anders gaat ze maar gewoon even los)

Lau

Berichten: 16684
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Re: [M+H+P] Moderne sprookjes ginkelseheide 16 april

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-17 22:47

Ik denk dat ik een appel op mijn paard zijn kont ga schilderen. En natuurlijk een als prop meenemen. Waar hij ws rijkelijk om gaat bedelen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 23:08

Oh erg leuk idee ook een appel op je paard te schilderen!

Densij2008

Berichten: 79
Geregistreerd: 05-10-13
Woonplaats: winterwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 23:29

Anoniem schreef:
Hou ik mij graag voor aanbevolen :D
Ik heb ook een paar felrode, maar dat past helemaal niet bij mijn outfit (in vorige posten te zien, kan je zelf zien of de kleur er mooi bij past)

Miracle_ schreef:
Ik heb evt wel bordeaux bandages.. :) Dus je hebt de keuze, haha


En dingen op paard plakken, dubbelzijdig tape? :')
Vind erop schilderen een beter idee haha! Heb wel al eerder haar manen + staart in een andere kleur gespoten voor een shoot, dus dat moet ook op de vacht kunnen :D

En ik denk dat een neckrope of iets dergelijks, met wat kaarten eraan gehangen :)

En dat paddockje, altijd fijn als daar ruimte voor is voor een paar foto's :D (Als er meer animo voor is tenminste, anders gaat ze maar gewoon even los)


Ik denk idd dat de mijne te rood zijn
Wel geweldige outfit <3

Tamaar88

Berichten: 542
Geregistreerd: 18-07-11

Re: [M+H+P] Moderne sprookjes ginkelseheide 16 april

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 08:42

Als ik dit zo allemaal lees gaat dit een hele leuke en gave meeting worden :o

Tinkermuts

Berichten: 9399
Geregistreerd: 08-03-03
Woonplaats: Erichem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 10:06

Super. Ik ben er dan met m'n harige Harry Afbeelding

Biebz

Berichten: 5549
Geregistreerd: 25-06-05
Woonplaats: Veenendaal

Re: [M+H+P] Moderne sprookjes ginkelseheide 16 april

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 10:20

Even een ander vraagje. Is er evt behoefte aanceen visagist?

Mijn zusje studeert dit jaar af als visagist en is op zoek naar portfolio materiaal.

Lau

Berichten: 16684
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Re: [M+H+P] Moderne sprookjes ginkelseheide 16 april

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-17 10:44

Ik heb mijn eigen visagist al, maar dat peilde ik een paar pagina's terug ook al. Maar volgens mij wilde niet echt iemand dat.

Ennasil92

Berichten: 1582
Geregistreerd: 22-09-15
Woonplaats: Eck En Wiel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 10:57

Lau schreef:
Ik heb mijn eigen visagist al, maar dat peilde ik een paar pagina's terug ook al. Maar volgens mij wilde niet echt iemand dat.

Mocht ik toch mee kunnen ivm het veulen dan wil ik er wel gebruik van maken hoor ^_^

Tinkermuts

Berichten: 9399
Geregistreerd: 08-03-03
Woonplaats: Erichem

Re: [M+H+P] Moderne sprookjes ginkelseheide 16 april

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 11:16

Ik doe liever m'n eigen make up

Dusteyes

Berichten: 127
Geregistreerd: 12-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 11:32

Anoniem schreef:
Ik ga trouwens bordeauxrode bandages regelen voor paard, en denk dat ik in de manen/staart inderdaad iets met speelkaarten en goud ga doen :) En verder nog even kijken, ook qua hoofdstel/halster en eventueel zadel. (en spontaan idee, gewoon willekeurig wat speelkaarten op m'n paard plakken? En nee, nog geen idee hoe dan :') )

Komt er trouwens ook een paddock of iets dergelijks? Want dan kan ze ook los staan :) Misschien dat ik anders wel iets bedenk met neckrope en wat snoepjes bij mij heb, dan kan ze ook wel eventjes los staan zonder paddock :)


En ik ben ook nu al zeker 100% voor een vervolg <<)


Ohh ga jij ook met kaarten, had precies dezelfde ideeën als hartenkoningin :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 13:48

Oh maar das geen probleem toch? :) Hoort bij beide thema's, en verder zijn we enorm verschillend :j
Ik ben er ook nog niet 100% zeker van trouwens :)

Visagie doe ik ook zelf, puur omdat dat anders daar nog gedaan moet worden, en mijn paard dan wel erg lang staat te wachten :)

Nizzie

Berichten: 399
Geregistreerd: 01-08-09
Woonplaats: Amsterdam

Re: [M+H+P] Moderne sprookjes ginkelseheide 16 april

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 14:19

Ik ben echt een ramp met make-up, dus als er een visagist is maak ik daar graag gebruik van! :D

En ik heb ook bureaux rode (katoenen) bandages van 3m. Dus als die nodig zijn kan ik ze meenemen ;)

Heb gisteren stof gekocht voor m'n Cinderella blauwe jurkje <3
Het wordt dit model maar dan wat meer met deze onderkant :o

Lau

Berichten: 16684
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Re: [M+H+P] Moderne sprookjes ginkelseheide 16 april

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-17 16:03

@biebz, ik denk dat je je zus kan laten komen!

Dusteyes

Berichten: 127
Geregistreerd: 12-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 20:09

Anoniem schreef:
Oh maar das geen probleem toch? :) Hoort bij beide thema's, en verder zijn we enorm verschillend :j
Ik ben er ook nog niet 100% zeker van trouwens :)

Visagie doe ik ook zelf, puur omdat dat anders daar nog gedaan moet worden, en mijn paard dan wel erg lang staat te wachten :)


Nee hoor ik vind het verder geen probleem ;)
Als er een visagiste aanwezig is zouden wij er ook gebruik van willen maken aangezien wij er eerst heen moeten rijden te paard, dan is het een beetje zonde als dan de make-up eraf is gegaan :')

Biebz

Berichten: 5549
Geregistreerd: 25-06-05
Woonplaats: Veenendaal

Re: [M+H+P] Moderne sprookjes ginkelseheide 16 april

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 20:10

Mijn zusje zal meekomen! :)

Lau

Berichten: 16684
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-17 20:16

Biebz schreef:
Mijn zusje zal meekomen! :)


Super!!

Voor iedereen die visagie wil:
De meeting begint rond 12, dus jullie moeten ook echt om 12 uur klaar zijn.
Ik weet niet hoelang je zusje over een look doet. Dus dit zullen jullie onderling met Biebz moeten regelen.
Daarna zou ik graag jullie schema ontvangen zodat ik er ook overzicht op heb.

Ilayla

Berichten: 537
Geregistreerd: 04-03-12
Woonplaats: In the middle of Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 21:18

Hi allemaal, ik zal me ook even melden. Dan hoeven jullie het niet over de zus van (Dusteyes) te hebben. Leuk dat ik mee mag. Ik kom dus met een pony van m'n zusje als ijskoningin. Ik vroeg me af wat jullie vinden. Ik dacht voor m'n outfit een witte blouse en witte rijbroek of is dat te modern?
Afbeelding
Foto van mij met de blouse. Paard is dus geen model. Wel een oude foto maar zowel ik als de blouse zijn niet veel veranderd. :P

Over de visagie zullen we even overleggen. We moeten van te voren nog even naar de locatie rijden om te kijken hoe lang we er over doen en hoe laat we dan op de dag zelf er kunnen zijn. Wel fijn dat dat er is.