Wij zijn er nog steeds bij Gisteren hebben we een oefenronde gehad. Hij heeft 1,5u model gestaan tijdens een workshop fotografie. Het nadeel van de sneeuw was dat hij dat veel interessanter en lekkerder vond dan model staan. Ligt er op Cadettenkamp ook nog sneeuw?
Hester haar medicatie zijn we aan het afbouwen dus zij zou er zondag klaar voor moeten zijn. Alleen mag ik vanmiddag naar de dokter. Griep? Dus ik kijk nog even hoe ik me blijf voelen...
Ik hoop dat we mooi weer hebben, volgens mij is alle sneeuw al weg bij het cadette kamp maar ik ga er vrijdag nog even wandellen dus kan ik het gelijk zien zijn er mensen die interesse in foto's van de lokatie?
Chris en ik hebben afgesproken dat ik bij de ochtendgroep aanwezig zal zijn in ieder geval tot aan de pauze. Chris komt dan in de pauze (of misschien iets eerder), en blijft bij de middaggroep. Anders gaat haar puppy het waarschijnlijk niet zo lang volhouden!
De mensen van de middaggroep zie ik dan ook sowieso nog wel in de pauze met de wissel
En ik heb ja gezegd toen gevraagd werd of ik nog steeds kon Dit is trouwens de eerste fotomeeting dat ik als fotograaf ingeschreven heb en van de reservelijst af gekomen ben. Zijn er nog tips van waar ik aan moet denken?
Ik reageer ook niet veel! Ik ga nog steeds mee. Dit word mijn eerste meeting als fotograaf! Super leuk heb er zin in hoelaat worden de fotograven verwacht om klaar te staan?
Nog langer wachten is niet eerlijk tegenover de reserve modellen. Dus ik ga dan toch maar cancellen, ik voel me nog erg beroerd, misschien is het beter tegen zondag, misschien ook niet. Dus ik geef liever de volgende reserve de kans. Sorry :-( Volgende keer beter