Het is juist heel groot! Ik denk er nog even over na of we weer dezelfde plek kiezen als de afgelopen jaren of een andere, afwisseling is ook wel eens leuk!
Ik zou dit jaar mét paard mee willen doen. Denk dat ik ook te paard kom... Maar als ik n anderhalf paards trailer heb. Dan met trailer. Ik wil dus model staan met mijn merrie myke.
Anoniem
Geplaatst: 20-05-18 13:24
Murosch schreef:
Het is juist heel groot! Ik denk er nog even over na of we weer dezelfde plek kiezen als de afgelopen jaren of een andere, afwisseling is ook wel eens leuk!
Oh echt? Naar mijn idee is het echt heel klein maar ik ben er al heel erg lang niet geweest.
Als er een nieuw topic komt, meld ik mij misschien aan als fotograaf, dus ik lees even mee hier.
bentefoto
Geplaatst: 20-05-18 15:25
Ik lees mee! Als er meer info etc. bekend is wil ik me misschien aanmelden als fotograaf (of model, nog niet helemaal zeker ) dit jaar
We zouden dan 2 groepen kunnen maken, bijvoorbeeld s ochtends de paarden en s middags de honden?
Mocht er iemand willen helpen met de organisatie en het samen met mij willen oppakken dan graag. Ik ben vandaag met mijn nieuwe baan begonnen en zit een beetje in een drukke periode.
Dat zou fijn zijn Jorinda! Mochten we voor het dazenseizoen aan willen zijn, dan wordt het kortdag vrees ik.. Dat begint eind juni wel echt op gang te komen of niet?
Leuk dat het doorgezet wordt! Ga graag mee met mijn paardje
Eeffjjuuhh
Geplaatst: 25-06-18 23:17
Ik meld me graag aan als fotograaf!
Pally
Geplaatst: 23-07-18 10:00
Is er al een datum, of is de meeting inmiddels al geweest?
JHRox
Geplaatst: 23-07-18 10:11
Bij mij op stal vallen de dazen wel mee nu. Ik ben sinds kort in het bezit van een Canon1300d. Ik weet nu niet of ik mee kom als fotograaf of als model
Is hier toevallig een model die eventueel vanavond kan, om fotos in Borgerswold te maken tijdens het gouden uur?