Ik vind je jurk super gaaf!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bamii schreef:Ik heb een fries kimley![]()
Ik vind een zilver inderdaad wat subtieler, maar ben zelf altijd van de gouden sieraden, dus ik kan echt niet kiezen
Kimley schreef:Bamii schreef:Ik heb een fries kimley![]()
Ik vind een zilver inderdaad wat subtieler, maar ben zelf altijd van de gouden sieraden, dus ik kan echt niet kiezen
dan zou ik persoonlijk wel voor een zwart hoofdstel gaan
Vind wit hoofdstel sowieso al niet zo heel mooi
Als jou sieraden goud worden, zou ik voor goud gaan. Maar als je ook zilveren sieraden neemt, zou ik voor zilver gaan.
Hoofdstel is wel gaaf!
_Juudith schreef:Kimley schreef:Ik heb een fries kimley![]()
dan zou ik persoonlijk wel voor een zwart hoofdstel gaan
Vind wit hoofdstel sowieso al niet zo heel mooi
Als jou sieraden goud worden, zou ik voor goud gaan. Maar als je ook zilveren sieraden neemt, zou ik voor zilver gaan.
Hoofdstel is wel gaaf
+1
annikeee19 schreef:weet niet of je makkelijke fries hebt anders kan je misschien halverwege wisselen
Kimley schreef:3 mensen stemmen voor zwart dus
Bamii schreef:annikeee19 schreef:weet niet of je makkelijke fries hebt anders kan je misschien halverwege wisselen
Bij mijn paard kun je zo'n beetje alles flikken, alleen ga ik geen 4 hoofdstellen kopen![]()
Ik kan wel ruilen met mijn gewone.
Kimley schreef:3 mensen stemmen voor zwart dus
Dan wordt het waarschijnlijk zwart met goud!
xLeoniee schreef:Ik hoop dat mijn berichtje is doorgekomen? Omdat er verder nog niet weer is gereageerd in dit topic.. Er kan dus iemand van de reserve modellen mee!