Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DShots schreef:Sorry hoor, maar als er op deze manier tegen mij word gedaan. Heb ik er geen zin in.
Blijkbaar hebben de meeste allemaal een auto etc, ik heb dat dus al niet dus ik kan niet om 9 uur verzamelen. Ik kom op zijn vroegst 10 uur aan op de locatie en dan moet ik nog op de locatie zien te komen.
Achter ieder zijn kont aan? Als er 8 fotografen mee gaan en er maar letterlijk 2 mensen stemmen. Zegt voor mij alweer dat mensen die topic niet eens door lezen.
Ik ga pas over 1 week de schema maken!
ellentje0 schreef:Moet eerlijk zeggen dat ik er steeds minder zin in heb. Moet dik een uur reizen met paard maar vind de voorbereiding hier alles behalve "uitnodigend" jammer.
KylaLover schreef:Ik denk dat iedereen wel zo zijn of haar problemen heeft. Ik vind dat niemand dat openbaar hoeft te zetten als hij/zij dat niet wil.
En ik snap het gedoe niet met 11uur beginnen. Is toch een mooie tijd? Ook voor de mensen die verder moeten reizen. Ik zou het niet trekken als het eerder zou beginnen, dus ik vind 11 uur juist fijn. Daarbij is de starttijd door de organisatie te bepalen lijkt mij, kan evt overlegd worden moet modellen en overige fotografen, maar uiteindelijk blijft de eindbeslissing bij de organisatie en daar hebben wij het als uitgenodigde fotografen of modellen mee te doen.
DShots schreef:Hoevaak moet ik nog zeggen dat ik pas om 11 uur op de locatie kan zijn? Dus we kunnen pas rond half 12 beginnen!
DShots schreef:Ja dat snap ik! Maar door het stemmen is het minder geworden.
Ik reis ruim 2 1/2 uur naar Lunteren, ik betaal daar ruim €50 euro voor.. ik kom toch ook voor gezelligheid..
Deze week heb ik het druk, ga 2 dagen naar Ermelo en heb een fotoshoot gepland staan dn volgende week ga ik beginnen met de eerste afspraken van het ziekenhuis.
De meeting is pas 31 juli, en vind nog tijd zat als ik maandag het schema plaatst!
DShots schreef:Vervoer heeft geen zin, zag dat chantal uit NH kwam. En woon zelf aan de kust. Dus zie het dan niet zitten om eerst richting die kant te gaan.
Over het schema, zolang ik pas rond kwart over 10 op station kan zijn en jullie 11 uur/ half 12 te laat vinden om te beginnen. Kan jullie net zo goed gewoon gaan en dan kom ik wel niet.
Ik heb genoeg gedaan, want eigenlijk werd mijn zin minder dat niemand haast heeft gestemd. Heb alleen van jennifer een stem gehad...
DShots schreef:Ja dat snap ik! Maar door het stemmen is het minder geworden.
Ik reis ruim 2 1/2 uur naar Lunteren, ik betaal daar ruim €50 euro voor.. ik kom toch ook voor gezelligheid..
Deze week heb ik het druk, ga 2 dagen naar Ermelo en heb een fotoshoot gepland staan dn volgende week ga ik beginnen met de eerste afspraken van het ziekenhuis.
De meeting is pas 31 juli, en vind nog tijd zat als ik maandag het schema plaatst!