[p] De bokt fotografen gaan Lunteren onveilig maken /31 Juli

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Juudith

Re: [p] De bokt fotografen gaan Lunteren onveilig maken /31 Juli

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-16 21:53

Kan je dan een indicatie geven vanaf hoelaat we ongeveer beschikbaar moeten zijn?

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-16 22:19

DShots schreef:
Sorry hoor, maar als er op deze manier tegen mij word gedaan. Heb ik er geen zin in.
Blijkbaar hebben de meeste allemaal een auto etc, ik heb dat dus al niet dus ik kan niet om 9 uur verzamelen. Ik kom op zijn vroegst 10 uur aan op de locatie en dan moet ik nog op de locatie zien te komen.

Achter ieder zijn kont aan? Als er 8 fotografen mee gaan en er maar letterlijk 2 mensen stemmen. Zegt voor mij alweer dat mensen die topic niet eens door lezen.

Ik ga pas over 1 week de schema maken! :)

Ik had ook al (volgens mij meerdere keren) aangegeven dat ik je mee kon nemen.

Je kan wel eerder aankomen maar je wilt die bus niet nemen.

Ik krijg een heel naar gevoel hier.. je vraagt eerst om meer reacties via het topic.
Nu gebeurt dat en dit.

Over een week een schema vind ik erg laat. := Wil ook graag weten waar ik aan toe ben, vooral omdat ik geen eigen auto heb. Die moet ik ook regelen..

horses_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-16 22:46

Wegens omstandigheden moet ik mij afmelden voor deze meeting :(

ellentje0

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-16 04:03

Moet eerlijk zeggen dat ik er steeds minder zin in heb. Moet dik een uur reizen met paard maar vind de voorbereiding hier alles behalve "uitnodigend" jammer.

XxDiandraxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-16 09:15

ellentje0 schreef:
Moet eerlijk zeggen dat ik er steeds minder zin in heb. Moet dik een uur reizen met paard maar vind de voorbereiding hier alles behalve "uitnodigend" jammer.

Dit is ook een beetje hoe ik me voel, en dan heb ik nog een jong veulen mee. Hoe leuk ik het ook vind om fotos te hebben/maken van het veulen ben ik toch sreeds meer aan het twijfelen of ik wel mee ga... Jammer...

DShots

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-16 10:38

Ik kan inderdaad eerder aan komen, maar mn moeder laat me niet een bob bus waarin ik een tas heb met ruim €2500 er in.
Dus kan ik er pas op zijn vroegst 11 uur zijn. Aangezien de trein om kwart over 10 aan komt.

Maar snappen jullie ook waarom ik zo doe? De modellen heb k samen met Lisa die zich ook heeft afgemeld uitgekozen. Uiteindelijk heeft Jennnifer dan nog gestemd. Dat was voor mij al 1x ding waardoor ik er al minder zin in heb.

Verder heb ik het erg druk, moet volgende week 2x naar het ziekenhuis. Ik ben mn baan kwijt vanwege lichamelijke klachten!

KylaLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-16 10:52

Ik denk dat iedereen wel zo zijn of haar problemen heeft. Ik vind dat niemand dat openbaar hoeft te zetten als hij/zij dat niet wil.
En ik snap het gedoe niet met 11uur beginnen. Is toch een mooie tijd? Ook voor de mensen die verder moeten reizen. Ik zou het niet trekken als het eerder zou beginnen, dus ik vind 11 uur juist fijn. Daarbij is de starttijd door de organisatie te bepalen lijkt mij, kan evt overlegd worden moet modellen en overige fotografen, maar uiteindelijk blijft de eindbeslissing bij de organisatie en daar hebben wij het als uitgenodigde fotografen of modellen mee te doen.

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-16 12:14

KylaLover schreef:
Ik denk dat iedereen wel zo zijn of haar problemen heeft. Ik vind dat niemand dat openbaar hoeft te zetten als hij/zij dat niet wil.
En ik snap het gedoe niet met 11uur beginnen. Is toch een mooie tijd? Ook voor de mensen die verder moeten reizen. Ik zou het niet trekken als het eerder zou beginnen, dus ik vind 11 uur juist fijn. Daarbij is de starttijd door de organisatie te bepalen lijkt mij, kan evt overlegd worden moet modellen en overige fotografen, maar uiteindelijk blijft de eindbeslissing bij de organisatie en daar hebben wij het als uitgenodigde fotografen of modellen mee te doen.

Snap ik, maar er kan toch ook wel wat als compromis gesloten worden.

Meerdere hebben gevraagd om duidelijk over de tijden en eventuele schema's vanwege het feit dat vervoer geregeld moet worden. Dan kan daar toch ook wel een beetje naar worden geschoven, een week van te voren tijd of schema bekend maken is vrij krap om nog dingen te regelen.

Ik ga afwachten wat de TS wilt, ben benieuwd.

Fizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-16 12:19

Zijn er nog fotografen nodig in verband met de afmeldingen?

DShots

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-16 12:24

Hoevaak moet ik nog zeggen dat ik pas om 11 uur op de locatie kan zijn? Dus we kunnen pas rond half 12 beginnen! :)

xmichxrocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-16 12:50

DShots schreef:
Hoevaak moet ik nog zeggen dat ik pas om 11 uur op de locatie kan zijn? Dus we kunnen pas rond half 12 beginnen! :)

Dat vragen ze/we toch helemaal niet?
We geven aan dat we duidelijkheid willen m.b.t. het schema, dat we het kort dag vinden om een week van te voren het schema te krijgen. Omdat veel mensen nog vervoer moeten regelen! Dus als het schema eerder gemaakt kan worden, dat dat heel prettig zou zijn.

En er word door een bokker een lift aangeboden? Zou dat geen optie voor je zijn?

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-16 13:02

Wat is de reden, TS, dat je zo'n toon aan slaat qua manier van reageren?
Het ligt volgens jou aan iedereen behalve jezelf.
Sorry hoor, ik was eerst enthousiast over de meeting maar als het niet in je straatje past, TS schiet je meteen in verweer, zo jammer!
Niet echt netjes richting alle meetingdeelnemers...Er worden allerlei opties zoals vervoer aangeboden? Ook wordt er meerdere malen netjes gevraagd naar een tijdschema, en dan blaf je het zo af?

Ik lees dat je kampt met lichamelijke klachten? Is dan zon meeting wel verstandig voor je? Kun je dat lichamelijk gezien wel aan,als je werk al lastig wordt? (Gewoon een vraag en geen aanval...)

Iedereen doet er moeite voor om naar de meeting te komen. Dat mag ook gewaardeerd worden toch? :)

KylaLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-16 15:37

Ik wil de kortaf-reacties van TS niet goedpraten. Ben het met eerdere reacties eens dat daardoor het enthousiasme minder wordt. Maar ik kan me heel goed voorstellen dat TS zo'n meeting ook als ontspanning ziet, ondanks dat het lichamelijk misschien wel veel gevraagd is. Als ik namelijk naar mijzelf kijk is dat ook zo. Het kost mij heel veel energie, alleen al om er naar toe te komen, maar het geeft mij ook ontspanning, maar dan wil ik het wel leuk hebben.

DShots

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-16 16:42

Vervoer heeft geen zin, zag dat chantal uit NH kwam. En woon zelf aan de kust. Dus zie het dan niet zitten om eerst richting die kant te gaan.

Over het schema, zolang ik pas rond kwart over 10 op station kan zijn en jullie 11 uur/ half 12 te laat vinden om te beginnen. Kan jullie net zo goed gewoon gaan en dan kom ik wel niet.

Ik heb genoeg gedaan, want eigenlijk werd mijn zin minder dat niemand haast heeft gestemd. Heb alleen van jennifer een stem gehad...

XxDiandraxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-16 16:46

Jammer dat het zo moet gaan maar bij deze meld ik me met mijn merrie en veulen af voor de meeting. Want ik ga niet anderhalf uur rijden met een veulen van 4 weken als de sfeer/organisatie zo verloopt. Erg jammer.

Fotograven die het toch leuk vinden om ze op de foto te zetten, voel je vrij om me een pbtje te sturen.

DShots

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-16 16:49

Blijkbaar snapt niemand mij dus ? Er word maar letterlijk door 1 fotograaf gestemd. Van de 8 fotografen die mee gaan.
Snap je toch dat ik er al minder zin in heb? Want zoveel moeite word er dan ook niet gedaan.
En dan zou ik verder moeite moeten instekken? Terwijl niemand ook moeite heeft gedaan voor het stemmen! ;)

xmichxrocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-16 16:53

Jawel hoor, ik snap jou ook wel. Maar je manier van reageren niet zo, het is toch gewoon op een normale manier op te lossen? En daarbij, waar een wil is, is een weg.
Ik was dit topic helaas kwijtgeraakt, terwijl ik dus mee mocht. Anders had ik wel gestemd.

DShots

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-16 16:55

Ja dat snap ik! Maar door het stemmen is het minder geworden.
Ik reis ruim 2 1/2 uur naar Lunteren, ik betaal daar ruim €50 euro voor.. ik kom toch ook voor gezelligheid..
Deze week heb ik het druk, ga 2 dagen naar Ermelo en heb een fotoshoot gepland staan dn volgende week ga ik beginnen met de eerste afspraken van het ziekenhuis.
De meeting is pas 31 juli, en vind nog tijd zat als ik maandag het schema plaatst! :)

xmichxrocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-16 17:00

Ik vind je reactie nu gelijk een stuk vriendelijker klinken! Waar moet je vandaan komen dan?

DShots

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-16 17:01

Kom zelf uit Maassluis en dat is de kust. De treinen rijden pas om 8 uur en zelfs dat is nog de vraag of ik dat red!
Nu kan ik de bus nemen zoals meerdere zeggen, maar sorry ik ga niet in een bob bus zitten om 6 uur met spullen van ruim €2500 euro.
Me moeder laat dit ook niet toe, dus ik ga het dan ook niet doen.

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-16 17:22

DShots schreef:
Ik reis ruim 2 1/2 uur naar Lunteren, ik betaal daar ruim €50 euro voor.. ik kom toch ook voor gezelligheid..
Deze week heb ik het druk, ga 2 dagen naar Ermelo en heb een fotoshoot gepland staan dn volgende week ga ik beginnen met de eerste afspraken van het ziekenhuis.
De meeting is pas 31 juli, en vind nog tijd zat als ik maandag het schema plaatst! :)

Eh dat we er voor moeten reizen, dat moet iedereen. Dat is een investering van ons zelf en heeft een ieder mee te maken...en voor de een zal het iets meer kosten dan de ander. Maar een ieder neemt die moeite toch?
Al moet het dan niet gaan met een hoop gemekker en gedoe want dat ontneemt wel zeker het plezier en kan mij ook voorstellen dat daardoor modellen of fotografen afhaken. Neem aan dat je ook niet zo doet naar je klanten toe, toch?
Dat de meeting 31juli pas is weten we, maar wie zat er ook al weer achter onze broek aan dat meer moesten reageren aan begin van dit topic?? Toen de meeting nog zeer ver in verschiet lag??
En een tas met dure spullen is eigen verantwoording. Want je moeder staat wel toe dat die ergens op de Lunterense hei onbemand staat? Of sleep je er mee rond? Ach zo noem ik maar even een dwarsstraat...
Maar goed het blijft lastig als je idd voorstelt dat de modellen gekozen mogen worden en niemand reageert. Misschien op dat moment even een reminder sturen?
Want dat termijn was ook best kort toch? Of heb ik mijzelf daarin vergist?
iig heb ik je nog gauw een lijstje kunnen sturen.
:)
Het belangrijkste is en blijft dat je gezondheid voor gaat. En zo te lezen gaat dat al niet over rozen...

DShots

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-16 17:40

Ben ik met je eens, dat is zeker ook waar. Maar dat er dan op zo'n manier word gereageerd vind ik een beetje lastig.
Ik kan er niks aan doen dat ik niet vroeger dan byv 9 uur/10 uur op de locatie kan zijn.
Wat betreft de spullen, mijn spullen neem ik gewoon mee met de ronde verwisselen. Het stemmen heeft een lange tijd gedaan, als ik het goed zeg hoor. Maar dat zou ik even terug moeten kijken.

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-16 18:45

DShots schreef:
Vervoer heeft geen zin, zag dat chantal uit NH kwam. En woon zelf aan de kust. Dus zie het dan niet zitten om eerst richting die kant te gaan.

Over het schema, zolang ik pas rond kwart over 10 op station kan zijn en jullie 11 uur/ half 12 te laat vinden om te beginnen. Kan jullie net zo goed gewoon gaan en dan kom ik wel niet.

Ik heb genoeg gedaan, want eigenlijk werd mijn zin minder dat niemand haast heeft gestemd. Heb alleen van jennifer een stem gehad...

Ik heb je al gezegd dat ik langs Amsterdam of Amersfoort kwam en je dan kan ophalen, maar als je niet wilt mee rijden prima.

DShots schreef:

Je kiest er zelf voor om die meeting daar te houden. Vergeet dat niet. Dus om nu met reiskosten aan te komen vind ik flauw. Daar hoor je de andere ook niet over.

Jammer Diandra ;(

DShots

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-16 19:32

Klopt. Maar helaas lig dat ook totaal niet op mijn route. Dus wil dan ook weer niet langer onderweg zijn.
Hoor je mij klagen over geld? Volgens mij niet hoor. Wat betreft locatie's. Wij hebben alleen strand dusja dan verder reizen voor een locatie.
Vind ik ook niet erg hoor! :)

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-16 19:35

Prima.