[M] Vintage Fotomeeting Redo - 28 februari 2016

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

valiantS

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 10:21

Demi het zijn niet je aangedragen ideeën maar het is de toon die de muziek maakt.....
Als er gevraagd wordt een stapje terug te doen , denk dan gewoon even na en spring er niet gelijk
fel boven op.
Neem het aan als een 'moederlijk' advies met mijn 52 jaar mag ik het zo wel noemen denk ik. :D
En ook wij bedoelen het niet verkeerd .
Misschien ben je een beetje controle freak maar probeer het een beetje los te laten
en dan komt alles goed ;)

arizonagreen

Re: [M] Vintage Fotomeeting Redo - 28 februari 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 12:44

Krijg net te horen dat Amber dr teen gekneusd of gebroken heeft... Dus die zal geen hakken dragen :(:)

Maar ze komt wel gewoon nogsteeds, behalve dat ze geen hakken zal dragen doet ze gewoon gezellig mee!

valiantS

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 13:11

arizonagreen schreef:
Krijg net te horen dat Amber dr teen gekneusd of gebroken heeft... Dus die zal geen hakken dragen :(:)

Maar ze komt wel gewoon nogsteeds, behalve dat ze geen hakken zal dragen doet ze gewoon gezellig mee!

Stoeltjes genoeg om op te poseren ! :D

NatassJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 13:21

*Baalt, baalt, baalt hard* ;(

Ik hoop dat jullie een topdag gaan hebben!! Ik blijf mee volgen natuurlijk! En hopen dat we van de zomer nog iets leuks kunnen gaan doen!

DShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 14:15

valiantS schreef:
Demi het zijn niet je aangedragen ideeën maar het is de toon die de muziek maakt.....
Als er gevraagd wordt een stapje terug te doen , denk dan gewoon even na en spring er niet gelijk
fel boven op.
Neem het aan als een 'moederlijk' advies met mijn 52 jaar mag ik het zo wel noemen denk ik. :D
En ook wij bedoelen het niet verkeerd .
Misschien ben je een beetje controle freak maar probeer het een beetje los te laten
en dan komt alles goed ;)

Er word niet gevraagd een stapje terug te doen? Er word gevraagd of ik mijn idee in schema wil plannen!
& Dat ik een model moet gaan zoeken? Vraag het gewoon niet simpel wel!
Moederlijke advies? Dus je zou je dochter ook een controle freak noemen! +:)+

arizonagreen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 14:53

Sorry Demi maar voor zover ik weet is jou niet gevraagd een model te zoeken, maar bood je dat in mijn oproep aan 'omdat je in een groep zit met 20.000 mensen', ik had ook 3 modellen klaarstaan, hoor je mij erom dat er iemand uit t forum meegenomen word? Ideëen zijn goed, als ze niet in de smaak vallen laat t er dan bij, Jikke organisteert dit en heeft de eindbeslissingen te nemen, dan is t aan ons om dat te accepteren.

DShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 17:16

Nou weet niet hoor, maar had via pb aangeboden en dat vond ze prima. Ze gaat zelfs de volgende dag al vragen of ik er eentje had. Dag erna is het niet meer goed.
;)

DShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 17:20

Maar prima, ik word van alle kanten aangevallen en dingen naar mn hoofd gegooid.
Dat ik niet eens mee wil dan eigenlijk! ;)

arizonagreen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 17:34

Je bood het aan in mijn oproep. Misschien dat je t al eerder had aangeboden inderdaad maar dat je geen reactie kreeg, maar dat betekend niet gelijk dat t van jou kant niet gewaardeerd word, ik heb jou laatst ook meerdere dagen berichten moeten sturen voor ik enige reactie van je kreeg, hoor je mij ook niet gelijk slecht praten daarover? We zijn allemaal mensen. We kunnen allemaal fouten maken en dingen verkeerd opvatten, maar het is ook wel dat je overal direct bovenop springt. En ja Jikke heeft mij ook gevraagd of ik al mensen had, maar moet er dan als er 1 iemand is gevonden gelijk akkoord mee worden gegaan ipv wachten op meer keuze? Ik heb ook 3 mensen nee moeten geven, iemand uit t forum gaat nou eenmaal voor.

Sorry dat ik t zeg maar ik ben er nu ook lichtelijk klaar mee, niemand valt je aan er word enkel gezegt wat wij er van denken, dat dat niet hetzelfde is als jij hoeft niet direct negatief te zijn.

Afbeelding

DShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 17:46

Het gaat me daar niet om! Maar meer om de manier hoe het gedaan word!
Ze vind het fijn als andere mensen met ideeen komen en helpen! Dit heeft ze zelf gezegd in een facebook bericht.
Waarom ze jou modellen niet meenam, omdat ze in een privé bericht aangaf dat ze niet allemaal mensen met tatoeage
Want heeft Jikke een groeps app gemaakt op Facebook of Whatsapp? Nee! Had ze tegen mij ook gezegd dat ze dat ging doen!

Daarnaast had ik een idee bedacht en voorgesteld aan Jikke, dat vond ze helemaal tof en zou een schema maken van het idee. Vraagt ze ook later heb je het schema ook, en dit geld ook voor het model!

2 dagen later, weet Jikke niks meer van mijn idee en word er al raar gedaan!

Daarnaast zet ze ook in het fb berichtje dat ze het tof vind dat mijn inzet zo goed is!
En nu word er allemaal geklaagd, sorry maar ik snap het dan niet meer waarom je via facebook wel normaal kan doen en hier word ik 4 kant belachelijk gemaakt!

arizonagreen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 18:08

Ehm, ter info die 3 modellen via mij waren niet allemaal tattoo modellen.
En waar dan, waar word er allemaal geklaagt om de ideëen? Nergens! En kan Jikke niks vergeten zijn oid? Is zij geen mens? Zelfs al zou t kloppen wat je allemaal zegt, adem in adem uit en laat t los, en ga gewoon verder met je eigen voorbereidingen als je t idee hebt t voor andere niet goed te doen, scheeld jou zelf ook een hoop stress. Laat t allemaal gebeuren en go with the flow.

mingming

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 18:21

Guys, we gaan (als het goed is) allemaal voor ons plezier! Rustig...
Volgens mij is alles nu gewoon geregeld voor zondag, dus er hoeft (behalve nog wat laatste kleding dingen) niks meer geregeld te worden?

Heeft een van de fotografen trouwens nog suggestie van mijn schoenen? :D

valiantS

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 18:22

Eigenwijs is ook wijs....... :D

waarschijnlijk heb je nog nooit van het woord "controle freak' gehoord
en nee ik noem mijn dochter niet zo maar mijn zoon wel ;) !
En dat heeft niets met een freak te maken maar met het feit dat je
dan moeite hebt om dingen uit handen te geven en zelf graag de touwtjes in handen houd......je woordje heb je snel klaar maar je moet nog heel veel leren !! ^)

DShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 18:25

Heel eerlijk ga ik niet voor mijn plezier hoor Helene, ik kom naar een meeting om te oefenen om beter te worden hier in.
Alles geregeld? Is het schema er dan? Is er een groepsapp? Zijn er nu genoeg modellen en fotografen?
Ook genoeg visagisten of hairstylisten? :)

Nogmaals als ik mijn flitsers meeneem, is het voor mij handig eerder te komen. Zodat ik ze rust kan opzetten en de locatie kan bekijken, en dat is misschien voor andere ook handig?

valiantS

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 18:41

|o |o ...ik geef het op :')

@Natas!!! O:) :(

DShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 18:42

Edit:

Snap best dat ik misschien omdat ik er later bij ben gekomen allemaal raar is, maar ik probeer ideeen op te doen.
Vind gewoon alleen banketstaaf hoe snel ik aangevlogen word dat geen van mijn ideeen leuk is of geinterseerd word bij mensen heel eerlijk gezegd
Snap best dat een meeting voor de fun is etc, dat snap ik compleet maar ik kom ook om te leren.
Heb in augustus 2 bruiloften dus wil voor die tijd genoeg ervaring weer opdoen om modellen aan te sturen.
Daarom was ik ook blij dat ik mee kon naar deze meeting, ik heb toen aan Jikke gevraagd of het eventueel een idee was om 2x een ronde te doen.
Dit vond ze helemaal tof en ik zou dan een schema van mijn idee uit werken. Heb daarna aangeboden een oproepje te plaatsen voor Modellen & Mua.
Daar kreeg ik een een model die zich aanbieden via facebook die ervaring had met die en zelfs de kleding stukken had er voor eigenlijk.
Volgens mij is de vriendin van Arizona van Bokt, en dacht het is dan niet zo erg als ze niet van bokt is. Maar blijkbaar dus wel als ik het zo lees van Jikke.
Excuse me, als ik het fout gezien dan heb, dan is dit een misverstand.

Ik wilde gewoon ook dat de meeting een leuke dag was, ik bied zelfs mijn flitsers aan Natascha wat ik nooit doe. Maar zodat andere mensen er ook mee kunnen werken.
Dit was ook een idee van Jikke, daar doe ik dan toch ook normaal tegen.

Naja ik hoor wel of ik nog welkom ben, en anders zie ik het wel.
Ik zal morgen ochtend nog op bokt zijn, maar daarna eigenlijk niet meer.
Dus hoop dat er dan wel iemand eventueel het schema door willen sturen. :Y)

Rachelle_DL

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 19:03

Haaii, komt er toevallig iemand langs bushalte 'Schipluiden, Lierhand'? Anders is het 20 min lopen.. :+

Heeel misschien kan ik worden gebracht maar dat hoor ik pas op het laatste moment (:

mingming

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 19:04

Ik ga dus vanaf die lopen :') Maar je bent fotograaf, anders konden we tenminste nog samen lopen, haha.

Rachelle_DL

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 19:08

Ik vind het geen probleem om eerder te komen hoor, ik verdwaal heel snel.. :=

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 19:09

Ik ga ook vanaf die halte lopen :D

mingming

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 19:13

Gezellig :D Neem jij ook die om 12 uur aankomt?

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 19:17

mingming schreef:
Gezellig :D Neem jij ook die om 12 uur aankomt?

Ik moest nog even kijken, maar als jij die pakt, zal ik hem ook nemen :D

DShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 19:20

RdLFoto schreef:
Haaii, komt er toevallig iemand langs bushalte 'Schipluiden, Lierhand'? Anders is het 20 min lopen.. :+

Heeel misschien kan ik worden gebracht maar dat hoor ik pas op het laatste moment (:

Als je eventueel Maassluis west kan komen, dan kan je wel mee rijden. :)

Rachelle_DL

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 19:28

Dan moet ik vanaf het station met de sprinter ipv bus.. En volgensmij is een kaartje 15,-.. :'(

DShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 19:29

En eventueel Maasland viaduct? Hoe moet je dan reizen?