Ik ken alleen florien haar paardje! Ga straks even alles uitzoeken welke ik leuk vind:)
Jolliej
Geplaatst: 15-01-16 21:00
Als jullie willen mogen jullie nu ook al jullie stem naar mij toe sturen. Gewoon even een lijstje maken van 1 t/m 16, met op de eerste plaats degene die jullie het liefst willen zien, en op zestien degene die jullie het minst liefst willen zien. De lijst is compleet met fotootjes, dus van mij mogen jullie los!
Succes met kiezen! Ik ga maar duimen volgens mij ken ik niemand
Stemmen is wel objectief hoor, we zoeken een beetje mooie gevarieerde types en maten paarden uit! Ik kies tenminste alleen degene uit wiens paard ik mooi vind, niet of ik de persoon ken of aardig vindt.. Alleen als je vaker (zoals ik ) meedoet aan meetings, leer je ook veel bokkers kennen.. Mijn stemmen heb je al Jolanda, had ze net opgeschreven haha! Ben benieuwd naar de uitslag
zo te zien zit het al vol. Als er nog ruimte is wil ik wel graag met mijn dan 8 jarige kwpn merrie komen. (z dressuur niveau) [ [url=m/qYZrsm.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/6Ixn30.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ja klopt, maar wie weet als we veel afmeldingen krijgen nog
Hebben er al veel mensen gestemd? Sorry ben erg nieuwschierig naar de uitslag
Shelly21
Geplaatst: 17-01-16 18:49
FlorienM schreef:
Hebben er al veel mensen gestemd? Sorry ben erg nieuwschierig naar de uitslag
Haha ik ook
maj0
Geplaatst: 17-01-16 18:49
Haha ik wacht ook in spanning af hoor. Hoop toch keer zelf een cursus te doen waardoor ik keer als fotograaf mee kan. Eerst deze zomer maar lekker oefenen.
Jolliej
Geplaatst: 17-01-16 18:50
Ik heb vandaag ook twee berichten, zijn nu vijf fotografen die hebben gestemd. Maat zijn ook zonder bokt, dus dat is een beetje moeilijk vandaar