Het bos is op het moment ook hard. Rechte paden kan je op stappen en rustig draven. Maar eind van de week ging het inderdaad dooien, dus geen paniek haha!
Ik had al eerder gemeld dat ik de 31ste waarschijnlijk niet kan, en hierbij meld ik mij officieel af. Ik kan helaas toch niet. Indien de datum wordt verzet hoor ik het graag! Zo niet ben ik benieuwd naar de resultaten!
Voor mij gaat het ook lastig worden. Pony wordt dinsdag pas verhuisd, om hem dan zondag al op een bosrit richting de posbank te nemsn, weet niet of hij daar zo blij van wordt xD. Tenzij er meer met paard vanaf Arnhem gaan?
ik zit nog steeds in dubio over 1 of 2 groepen. 2 groepen kan, maar ik ben er dan alleen de eerste groep, daarna ga ik toch echt mijn paard naar huis brengen.
Bedankt voor het schema Emptywords. Een half uur naar voren is denk ik idd wel handig in verband met het licht.
Misschien is het handig om te inventariseren wie los wilt gooien en wie wilt rijden. Als niet iedereen dat wil, kan je daar in de planning ook nog rekening mee houden.
Ik kan helaas niet tot laat in de middag blijven, zoals eerder aangegeven. Ik kan maximaal tot 2 uur blijven. Weet niet of ik handig is als ik dan nog kom...