Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Deetjeeuh schreef:Wat is het precieze adres? Want je moet er om 9:00 's ochtends zijn als fotograaf toch? Voordat ik me dan aanmeld als reserve wil ik graag eerst even kijken of het haalbaar is.
Piekosjj schreef:Keona1 schreef:Vanaf station Arnhem kunnen er 3 mensen met mij mee rijden
Keona hoe laat wil/kan/moet jij ons vanuit Arnhem ophalen?
Voorbeeldfoto's zijn errug mooi, hoop zelf ook zulke foto's te schieten maar dat zijn wellicht wel wat hoge verwachtingen
M_M_F schreef:eestheer schreef:Ik heb slecht nieuws.. Sharon kan met Babeth helaas niet komen.. Ze hebben een ongelukje gehad waardoor de eigenaresse nu een whiplash, hersenschudding en gekneusde nekwervels heeft..
Heel veel plezier!
Wat vervelend! Wens haar maar sterkte! Kun jij niet komen met Co
Rachel_x schreef:Fijn dat je alles zo regelt Shauniraquel. Wordt vast een geslaagde dag!
Shauniraquel schreef:Rachel_x schreef:Fijn dat je alles zo regelt Shauniraquel. Wordt vast een geslaagde dag!
Jaja, het is wel lastig hoor, naast mijn drukke dagen. Maar ik doe mijn best!
Vergeet niet een lunchpakket mee te nemen! Misschien kan iemand koffie & thee meenemen. Kunnen we het nog gezellig maken ook![]()
en wie nam er nou prikpaaltjes mee met lint & draad. Anders kunnen we geen paddock bouwen!