Ja, maar aangezien ik met een betaalde shoot en 2 meetings zit, zit ik nu even alles in 1x te pakken. Voorproefje komt vanavond van mijn kant
Dankjullie wel! Ik ga nog even een paar foto's doen, voeg tussendoor ook nog ff wat foto's toe van een andere meeting, hopelijk is dat niet te verwarrend zitten ook fjorden bij maar denk dat jij je eigen fjordje wel herkent Lisan
Vanavond gaat toch niet meer lukken, wordt wel erg veel met die andere foto's er nog bij, komen morgen dus waarschijnlijk nieuwe haha
Haha Sting, ik doe wel m'n best ( zo'n 50 foto's bewerken tussen een werkweek van 40 uur door) Maar ik denk dat je ook de andere fotografen bedoelde.Ben stiekem ook wel benieuwd naar hun foto's, ja
Zeker herken ik mn eigen fjordie, uit duizenden Hoewel ik toen ik m in t klein op mn telefoon zag heel even dacht..... Maar toen ik aanklikte zag ik wel dat het een andere was haha!
Toffe foto's Marinda! Ik vroeg me af waar je die één na laatste foto had gemaakt, maar zo te zien zijn jullie even het zandpad op geweest
Ben ondertussen even weer bezig om voor iedereen een foto te bewerken. https://www.flickr.com/photos/127600942@N08/?Plaats deze nog even hier omdat ie zo lief is. Neusjesfoto van Goldez en Sting