Op mijn facebookpagina zullen in de loop van de komende twee weken nieuwe foto's verschijnen. www.facebook.nl/RoxannePetersFotografie. Kunnen de modellen hun email sturen in een pb?
Nog even voor de duidelijkheid: foto's van anne, amber en eline die verstuurd worden (dus niet op fb of in dit geval flickr) mogen ook naar mij, ik zorg dat ze bij de dames terecht komen!
Ik had mij nog niet gemeld! Mijn paardjes waren jammer genoeg wat ongeduldig waar het normaal echt voorbeeldige modellen zijn. goede les voor de volgende keer dat ze elkaar dus duidelijk aansteken.
Mijn mail is lubje.katja@gmail.com , ik ben al heel blij met de foto's die er nu al zijn alles is mooi mee genomen hihi
Ik zie van alle fotografen super mooie foto's verschijnen, gaaf!!!
Teiger_Baloo
Geplaatst: 18-10-15 21:12
Vanaf mijn kant heb ik net de foto's van de modellen van Ismonde naar haar verstuurd en ook Miranda heeft van mij deze week al mail gehad. Morgen ga ik verder met Smurffie. Die kan deze week ook mail verwachten
Volgens mij heb ik nu alle foto's ontvangen, ben er echt heeeeeeeeeel blij mee Ik ga nu rustig aan met mn vriend en de jonge meiden kijken welke foto's we willen nabestellen, dat kan dus nog even duren
NESCAFE
Geplaatst: 21-10-15 07:25
Kwam er nog eentje tegen die ik vergeten was te bewerken.
Melissaaaaa
Geplaatst: 21-10-15 16:05
Ismonde, van mij moet je de foto's van de meiden nog krijgen! Maar ik zit nu nog vol in m'n tentamenweek dus ik ga vrijdag weer verder Verder mooie foto's allemaal die ik tegenkom zeg!
Ik krijg heel veel leuke reacties op de foto's! Leuk! Sfeer maakt het echt heel gaaf.
Melissaaaaa
Geplaatst: 23-10-15 12:41
Dit is toch wel het hoogtepunt van de hele shoot
Ismonde ik mail jou zo de foto's van de meiden! Daarna ga ik verder met die van Eline, en dan die van Katja (sorry, iemand moet de laatste zijn ). Hopelijk dit weekend alles af