Ik heb het ontvangen! Nu nog even uitzoeken waar de parkeerplaats is en hoe ik daar het makkelijkste kom.. Kun je anders misschien een plaatje maken? Dat ik het wat makkelijker kan opzoeken.. ik weet namelijk niet hoe die parkeerplaatsen heten
We gaan nog even kijken waar we precies gaan verzamelen! wordt nog vervolgd dus
Oke, kan nog veranderen dus!
mellienie
Geplaatst: 27-07-15 22:18
Ik kom 9 augustus met het openbaar vervoer naar Arnhem en dan kan ik uitstappen bij de bushalte op de Beekhuizenseweg. Ik heb begrepen dat het te ver is om te lopen vanaf deze bushalte naar de verzamelplek. Kan ik misschien met iemand meerijden die hier langs komt?
evelien1000
Geplaatst: 28-07-15 12:59
Ivm privé redenen heb ik geen vervoer meer en moet ik dus ook met het openbaar vervoer vanaf Arnhem. Kan ik misschien ook met iemand meerijden?
Dames, jullie hebben weer een mail vol info! Gisteren ben ik de Posbank op gegaan om een mooie plek te vinden voor de foto's waar we mogen komen met de paarden en waar een parkeerplaats dichtbij is.
Heb nog goed nieuws gespot, de hei begint al te bloeien!!!
Ik heb het ook gezien ja! Duidelijke mail! Ga van het weekend alvast even kijken hoe ik het makkelijkste bij de parkeerplaats kom!
Heb er zin in!!!!
loulou
Geplaatst: 29-07-15 13:07
Zou iemand uit de tweede groep willen ruilen met mij? Ik moet namelijk in de ochtend nog werken en ik ben bang dat ik het anders net niet haal, want het is best een stukje rijden voor mij.
Super fijn om te horen dat jullie er allemaal zoveel zin in hebben dames!!!
Vorig jaar heb ik al een workshop gevolgd bij Arnd Bronkhorst, morgen ga ik het volgende niveau bij hem volgen. Het wordt super weer, dus heb er zin in!!! Dan kan ik alles wat ik morgen bij leer volgende week mooi in de praktijk brengen!!! :-D
Dank jullie wel!! Wat weer super gaaf! Ik ben nog wel even druk met uitzoeken van de foto's maar zal dan zeker een topic maken om ze te showen! Maar heb alleen geen idee hoe ik foto's op bokt krijg? Iemand een korte uitleg? Heb ook weer een hele hoop bijgeleerd dus dat kan ik volgende week weer meenemen!