Ja dat was wel lastig. Bij de zandbergen heb ik de riem wel af gehad. Ik wist gewoon dat hij meteen het water in zou duiken. En dat heeft hij ook gedaan. Toen was hij zwart. Dat was hij al. Maar zijn pootjes zijn eigenlijk licht....
Amberr09
Geplaatst door de TopicStarter: 26-07-15 23:13
Even een klein voorproefje: Rex
Sindy
Oef, zie dat de kleuren van de foto van Sindy drastisch achteruit zijn gegaan met uploaden ten opzichte van wat ik op mn laptop zie. Neemt niet weg dat ie ontzettend schattig is haha.
_Sanne
Geplaatst: 26-07-15 23:20
Oh dat is ook een scheetje zeg!
Edit; zien nou dat het 2 verschillende hondjes zijn Zijn allebei scheetjes haha!
Oohh ik wil ook nog tips!! Graag zelfs. Enne tja vandaag gewone werkdag...
callychanel
Geplaatst: 27-07-15 17:48
Ik ben ook weer een beetje tot leven en zal dan alvast van iedereen een foto plaatsen. De rest volgt later, want heb nog een aantal betaald shoots liggen die voor gaan.
Tja helaas moet ik ook gewoon werken. En kennis van me is gevallen heeft de elleboog op 3 plaatsen gebroken. Dus die kan niks en daarom laat ik haar hond uit. Maar ben bijna klaar met uitzoeken alleen nog riemen wegwerken bin kenji dan ben ik klaar
Ben benieuwd Tot nu toe zag ik op de site maar 1 foto van Kiara en op de fb-pagina van Silvia 1 foto. Maar ik zal geduldig afwachten tot er meer verschijnt
Met de kloonstamptool is het makkelijkst kijk anders eens op de blog van maritieme hilarius. Heeft verschillende video's staan waar je wat aan zou kunnen hebben.