Wat een leuke foto's! En inderdaad Laura, wat een gaaf ding is Passion
Ik heb morgenmiddag een hele middag vrij, dus dan ga ik proberen in ieder geval de ochtend groep af te maken. Misschien lukt de middaggroep er dan ook nog wel bij
die passion is zeker een gave pony! die zou heel mooi bij mijn dochter staan hihi
absque_dubio
Geplaatst: 03-09-15 21:02
Jij bent leuk. je woont in de buurt toch? De moeder van Passion zoekt nog een ruitertje.. We krijgen trouwens volgend jaar 3 veulentjes van Goldstar du bois (Cremello), van Passion, haar halfzusje en hun moeder. Dat worden pas echte prinsessenponys voor je dochter.
CastaMickey
Geplaatst: 03-09-15 21:29
Ik voel hier nog een meeting opkomen met knappe pony's
Hierbij de enige foto achter de schermen die ik gemaakt heb:
Nou als we een locatie wat dichter bij mij kunnen vinden wil ik best wat organiseren hoor Of op die locatie maar dan samen met iemand, want helemaal alleen op een locatie die je niet zo heel goed kent + afhankelijk zijn van andermans vervoer is gewoon niet echt handig
Ik moet nu eerst foto's van een eerdere meeting afmaken, ik had de laptop niet waar die foto's opstaan en wel die waar jullie foto's opstaan. Dus die maak ik eerst helemaal af en dan ga ik weer verder met d rijfoto's!
elmiran
Geplaatst: 06-09-15 18:54
Nog 250 foto's te gaan . Als ze af zijn komen ze online te staan op m'n site. Hier alvast een paar.
Passion:
Beloki:
Contador:
Ulriko:
Phanthom:
Cupido:
Beloki
Geplaatst: 06-09-15 22:38
Bedankt weer voor de foto's!! De volgende keer moet ik er bij het rijden aandenken dat ik ook op de foto kom en dus niet zo'n gekke bekken moet trekken.........pfffff