Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
WiancaR schreef:Dan doe jij dat toch? Alleen Pimaude en ik hebben aangegeven het niet te willen.
Oh wacht jij hebt helemaal niets met deze meeting te maken.. Snap niet zo goed waarom jij dan z'n ontzettend felle reactie plaatst. Je zorgt daarmee zelf voor een nare toon in dit topic. Volgens mij valt niemand de TS aan en reageert ze zelf ook hartstikke normaal.
ArmaWhis schreef:Kirsten is het misschien verstandig om alvast een nieuw overzichtje te maken en daarbij ook alvast tijden te vermelden?
Ik weet uit ervaring als we naar de zelfde plek van Sahara gaan dat het best een stuk lopen is vanaf de trailer. Dus misschien een tip om ervoor te zorgen dat de tijden zo zijn dat de wisseling van ochtend en middag ook soepeltjes verloopt. en dat er iemand de middaggroep kan opvangen bij de trailers zodat die je kunnen volgen naar de juiste plek. Misschien had je dit al wel zo bedacht hoor, maar de ene keer dat ik daar een shoot had was bijna iedereen verdwaalt, dus ik denk ik tip het je toch even
Koekeroekus schreef:ArmaWhis schreef:Kirsten is het misschien verstandig om alvast een nieuw overzichtje te maken en daarbij ook alvast tijden te vermelden?
Ik weet uit ervaring als we naar de zelfde plek van Sahara gaan dat het best een stuk lopen is vanaf de trailer. Dus misschien een tip om ervoor te zorgen dat de tijden zo zijn dat de wisseling van ochtend en middag ook soepeltjes verloopt. en dat er iemand de middaggroep kan opvangen bij de trailers zodat die je kunnen volgen naar de juiste plek. Misschien had je dit al wel zo bedacht hoor, maar de ene keer dat ik daar een shoot had was bijna iedereen verdwaalt, dus ik denk ik tip het je toch even
Hihi dat was toen bij mijn meetingdat was idd een leermomentje