[P] [FM] Paarden fotomeeting Ommen Sahara, zondag 9 augustus

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: [P] [FM] Paarden fotomeeting Ommen Sahara, zondag 9 augustus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-15 22:04

Ik ben het wel met Marlijn eens, als organisator blijf je de hele dag. En ik wil geen mede-organisator worden.

kirsten4

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-15 22:16

Ik zou eventueel kunnen kijken of ik eerst Luna weer terug kan brengen etc en dan weer komen? Maar dan is de middag groep wel allang begonnen maar kan ik wel helpen afbreken op het einde etc etc.

Ik snap jullie reacties :j Maar ik kan moeilijk Luna daar de halve dag op de trailer laten staan..... En m'n ouders gaan daar zeker ook niet de hele dag blijven :n -O-

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-15 22:54

Jongens, het spijt me echt enorm, maar ik ga ook af moeten blazen.
Deze maand is een heftige kostenpost geweest in allerlei opzichten, en Ommen is voor mij toch een flink stuk rijden.

De benzine is gewoon ff iets dat ik door omstandigheden niet kan missen.
Er zijn gelukkig genoeg reserve modellen, en ik wil niet op t laatste moment afblazen, vandaar dat ik nu knopen doorhak.

Hoop dat jullie eruit komen, en een mooie meeting hebben.
Nogmaals sorry.. ik heb dit niet eerder geweten.

kirsten4

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-15 23:35

Wat balen zeg, maar totaal begrijpelijk! Ik wil je heel veel succes wensen :(:)

kirsten4

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-15 23:36

Kusvoorjou komt dan in die plaats, ik zal haar even pb'en :)

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-15 07:42

kirsten4 schreef:
Wat balen zeg, maar totaal begrijpelijk! Ik wil je heel veel succes wensen :(:)

Dank je. Is gewoon heel vervelend, maar ja, soms moet je dan dat soort keuzes maken :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-15 10:18

Ik wordt ook geen medeorganisator met zo'n reden. Model + organisator is geen combi dus maak een keus.

xPearl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-15 12:05

Jemig. Doe allemaal eens rustig? Kirsten heeft misschien nog nooit n meeting georganiseerd, en weet niet hoe dat precies gaat. Om nou zo tegen haar te zijn? Ze vraagt gewoon wat.
Model+organisator is wél een optie. Bij mn eerste meeting was iemand ook beide. Ellen was met dr paard in de ochtend als model. Die had na t rijden haar paard gewoon in de 'paddock' gezet, en er uit gehaald toen de middag groep er in moest. zk heeft ze t de hele dag gedaan. Nu is dat wat moeilijker met n shet, maar het kan wel.

Nu vind ik zelf ook wel dat de organisator verder de hele dag er ook bij moet zijn.
En ik vind het wel apart dat niemand haar even wilt 'overnemen' als ze Luna naar huis brengt. Als iemand haar in die tijd even over kan nemen, en ze gewoon terugkomt...? Dan is er toch niks aan de hand?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-15 12:08

Dan doe jij dat toch? Alleen Pimaude en ik hebben aangegeven het niet te willen.

Oh wacht jij hebt helemaal niets met deze meeting te maken.. Snap niet zo goed waarom jij dan z'n ontzettend felle reactie plaatst. Je zorgt daarmee zelf voor een nare toon in dit topic. Volgens mij valt niemand de TS aan en reageert ze zelf ook hartstikke normaal.

xPearl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-15 12:12

WiancaR schreef:
Dan doe jij dat toch? Alleen Pimaude en ik hebben aangegeven het niet te willen.

Oh wacht jij hebt helemaal niets met deze meeting te maken.. Snap niet zo goed waarom jij dan z'n ontzettend felle reactie plaatst. Je zorgt daarmee zelf voor een nare toon in dit topic. Volgens mij valt niemand de TS aan en reageert ze zelf ook hartstikke normaal.

Ik was hier fotograaf. Maar ik heb me afgemeld omdat ik geen vervoer heb.
Ja, maar kijk dan ook hoe jullie het neerzetten. Ook niet op zn vriendelijkst (;

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-15 12:13

Dat ligt aan je eigen interpretatie.

xPearl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-15 12:17

Dat zou ook kunnen natuurlijk. Dan spijt het mij, voor mijn reactie

kirsten4

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-15 12:29

Bedankt voor je reactie. Ik wíl ook zeker wel de hele dag aanwezig zijn, en ik heb inderdaad nog nooit een meeting georganiseerd maar dit verloopt volgensmij wel aardig tot nu toe, geloof ik zo. Ik ga proberen of m'n ouders Luna mee naar huis kunnen nemen en dat ze me dan later ophalen. Anders moet er ik de tussentijd dat ik Luna aan het wegbrengen ben even iemand me 'overnemen', net zoals xPearl al zei. Is er iemand die dit wil?

Ik ben ook zeker van mening dat het verder handiger is dat ik de gehele dag blijf, maar ik vroeg even of het per se moest. Ik wil hier geen hele rel, ik had echt zin in de meeting namelijk.

kirsten4

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-15 12:41

Als ik mee moet om Luna weg te brengen, dan zal Jorinde m'n taak even overnemen zegmaar, hebben we net afgesproken! Dus het komt vast wel goed! Dit is voor velen de eerste keer, ik kan ook niet alles weten net als iedereen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-15 13:06

Organiseren gaat ook prima hoor! Ik bedoelde er verder ook niets mee dat ik geen mede-organisator wil zijn. Het is gewoon iets wat ik totaal niet leuk vind en niet wil :+ Met nog 7 andere fotografen of 4 modellen in de middag is er altijd wel iets anders die het wél leuk vind om te doen.

kusvoorjou

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-15 13:12

hey top dat wij ook mee kunnen! en nog in de middag groep ook, dat is helemaal leuk aangezien armawsih (susan) een vriendin van me is! en zij nu dus ook in de middag groep zit.. top!

kirsten4

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-15 13:17

Superleuk kusvoorjou!

Nee snap ik wianca, daarom wil ik zelf graag óók model staan want het organiseren alleen is ook minder leuk. En fotograaf wilde ik niet zijn, heb niet eens Photoshop ofzo dus kan niet eens een paddock wegwerken etc :') Maar het is opgelost, komt allemaal wel goed!

ArmaWhis

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-15 13:50

Leuk leuk! Gezellig samen Lisa!!

ArmaWhis

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-15 17:30

Kirsten is het misschien verstandig om alvast een nieuw overzichtje te maken en daarbij ook alvast tijden te vermelden?
Ik weet uit ervaring als we naar de zelfde plek van Sahara gaan dat het best een stuk lopen is vanaf de trailer. Dus misschien een tip om ervoor te zorgen dat de tijden zo zijn dat de wisseling van ochtend en middag ook soepeltjes verloopt. en dat er iemand de middaggroep kan opvangen bij de trailers zodat die je kunnen volgen naar de juiste plek. Misschien had je dit al wel zo bedacht hoor, maar de ene keer dat ik daar een shoot had was bijna iedereen verdwaalt, dus ik denk ik tip het je toch even

Koekeroekus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-15 17:32

ArmaWhis schreef:
Kirsten is het misschien verstandig om alvast een nieuw overzichtje te maken en daarbij ook alvast tijden te vermelden?
Ik weet uit ervaring als we naar de zelfde plek van Sahara gaan dat het best een stuk lopen is vanaf de trailer. Dus misschien een tip om ervoor te zorgen dat de tijden zo zijn dat de wisseling van ochtend en middag ook soepeltjes verloopt. en dat er iemand de middaggroep kan opvangen bij de trailers zodat die je kunnen volgen naar de juiste plek. Misschien had je dit al wel zo bedacht hoor, maar de ene keer dat ik daar een shoot had was bijna iedereen verdwaalt, dus ik denk ik tip het je toch even

Hihi dat was toen bij mijn meeting :') dat was idd een leermomentje :+

xPearl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-15 17:37

Koekeroekus schreef:
ArmaWhis schreef:

Hihi dat was toen bij mijn meeting :') dat was idd een leermomentje :+

Hahahhaa idd. We hebben toen dik n halfuur gelopen ofzo? Hahaha. En kwamen we bij de andere kant de Sahara op, hahaha

Koekeroekus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-15 17:38

haha inderdaad :') foutje :D inmiddels weet ik het precies haha. had gedacht dat er wel iemand zou zijn die het wel wist hihi

kirsten4

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-15 17:57

Bedankt voor de tip! Het is inderdaad een aardig stukje lopen (weet zelf de weg niet helemaal maar ik gok dat er wel wat mensen bij zijn die het wel weten toch? :o En m'n vader onthoudt altijd heel veel gelukkig haha). Ik denk dat ik en/of m'n vader/moeder de middaggroep opvang(t)/opvangen, aangezien ik ook geen rij foto's heb dus in principe eerder klaar ben enzo :)

De tijden staan in het schema, maar moet geloof ik nog wel een naam verwisselen maar dat is maar een detail.

En verder sorry als ik iets fout ga doen, maar het is m'n eerste keer :o O:)

Esaqar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-15 17:57

Ook ik moet mij helaas afmelden als fotograaf.
Had het veel eerder willen doen maar het schoot er gewoon even bij in...
Ik hoop dat je nog een reserve fotograaf hebt. Mijn excuses, ook ik heb geen vervoer net als xPearl.

+ nu ik er over nadenk. Mijn camera is een beetje dood aan het worden, hij wil haast niet meer scherpstellen en als de zon weg is kan ik beter direct stoppen.

kirsten4

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-15 17:59

Wat jammer zeg, maar kan je niks aan doen. Vanaf waar moet je komen? Misschien dat je met iemand mee kan? :)

Geen reserve fotograaf inderdaad, maar oproepje op Facebook is er al & anders moet 1 fotograaf helaas alleen, maar dan is dat maar zo...