[P] Fotomeeting paarden, Amsterdamse bos [Mei]

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Taifoen

Re: [P] Fotomeeting paarden, Amsterdamse bos [Mei]

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-15 18:20

Ik heb er ook heel veel zin in :D
Heb in ieder geval een helpende hand mee, een vriendin wilde mee dus dat komt mooi uit.

maximexfleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-15 19:19

Mijn zusje komt mee om te helpen! :D

Duality

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-15 19:20

darkadia schreef:
K kreeg ook n PB maar ben reserve toch'? Niet op gerekend iig dat ik mee kan. ;)

Ik zat te slapen, sorry! Hahaha ik heb naar jou gestuurd ipv sylvana! Excuus!

Het weer ziet er trouwens ook prima uit *\o/*

Duality

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-15 19:53

Hierbij het kaartje, rondje links onder is de parkeerplaats, rondje rechts de plek van de meeting.

Het adres is van de geitenboerderij, daarvoor moet je dus goed opletten als je het bezoekerscentrum zien dat je daar de parkeerplaats op gaat!

En het rode lijntje is de route erheen (als ik het me goed herinnert heb!)

Afbeelding

Artocreas

Woonplaats: Ken je dat schattige winkelstraatje in Maastricht, daar bij de kerk? Nou, daar dus niet.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-15 20:31

Oooh maar wacht, de ochtendgroep (en dus de fotografen) verzamelen gewoon op de parkeerplaats? Oeps :+ Heel erg bedankt voor de uitgebreide PB iig!
En handig dat kaartje, want ik wist ook niet zeker om welke parkeerplaats het ging (dichter bij de Geitenboerderij is nog een hele kleine).

Fijn dat het weer er goed uitziet! :D

Duality

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-15 21:55

faatxhorse schreef:
Oooh maar wacht, de ochtendgroep (en dus de fotografen) verzamelen gewoon op de parkeerplaats? Oeps :+ Heel erg bedankt voor de uitgebreide PB iig!
En handig dat kaartje, want ik wist ook niet zeker om welke parkeerplaats het ging (dichter bij de Geitenboerderij is nog een hele kleine).

Fijn dat het weer er goed uitziet! :D

Haha jaa dat is met nadruk een aantal keer verteld, dat iedereen op dezelfde plek verzameld, is wel zo gezellig en handig voor elkaar als iedereen tegelijk gaat haha!

Haha nee die kleine P is veelste klein om een paar trailers kwijt te kunnen, deze P is groot genoeg (als het niet mega druk is maar helaas heb je dat niet in de hand)

Sparkles

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 11:07

Als jullie het goed vinden rijd ik direct met paard naar de meetingplek anders is het best een stukje om voor ons. Ik dacht ook dat je de kleinere parkeerplek bedoelde dichterbij de boerderij. Dat is wel prima toch? Ik zit in de middaggroep dus dan zijn er neem ik aan ook al gewoon mensen aanwezig op de meetingplek?

Duality

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 11:28

Sparkles schreef:
Als jullie het goed vinden rijd ik direct met paard naar de meetingplek anders is het best een stukje om voor ons. Ik dacht ook dat je de kleinere parkeerplek bedoelde dichterbij de boerderij. Dat is wel prima toch? Ik zit in de middaggroep dus dan zijn er neem ik aan ook al gewoon mensen aanwezig op de meetingplek?

Dit was dus juist niet de bedoeling. De vorige keer ging t hier helemaal fout mee.. de bedoeling was echt met nadruk dat iedereen op dezelfde plek verzamelde onder t mom van samen uit samen thuis.. ;)

Maar als je echt niet anders kan (zo ver is het niet heen en weer naar de parkeerplek) eigenlijk is het dus niet de bedoeling en als er een over de sloot is wil de ander ook vaak... dus als ik nu zeg tegen jou dat vind ik goed dan moet ik dat straks ook tegen anderen zeggen en dan valt t idee beetje uit elkaar

Zou je anders even een PB kunnen sturen

En op de kleine P kan je dus geen trailers kwijt

Sparkles

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 11:30

Oh ja snap ik Justine! Ik PB je even :)

KylaLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 15:39

Mochten mensen bang zijn de weg niet te weten kunnen jullie mij ook altijd bellen (nummer via pb verkrijgbaar, ken het bos op mijn duimpje).

Ik heb er onwijs veel zin in! Weersverwachting ziet er goed uit, 14 graden zonnig met paar wolkjes.
Oh ja, kom bij nader inzien niet met de auto maar in het kader van benzinebesparing op de fiets haha.

darkadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 15:25

Hoi hoi, ik ben door Justine benaderd of ik toch mee kon, andere reserves mochten van mij voor, omdat mijn paardje op dit moment niet optimaal is (pas een antibiotica kuur gehad waardoor hij niet zo lekker in zijn vacht zit, en behandeld door osteo dus mag er niet op, ook nog wat niet geheel genezen schaafwonden). Andere reserves konden niet, dus kom toch naar de meeting (te voet).
Hebben jullie nog voorkeur voor bepaald tuig? Hoofdstel (bit of bitloos) halster/ touwhalster en mijn outfit? (Paardenkleding of jurk om iets meer sprookjesachtig neer te zetten bijv? )

Sparkles

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 15:53

Komt er nog iemand te paard vanaf de kant van Nieuw Amstelland? Dan kunnen we misschien samen naar die parkeerplaats rijden?

Anouska15

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 16:08

darkadia schreef:
Hoi hoi, ik ben door Justine benaderd of ik toch mee kon, andere reserves mochten van mij voor, omdat mijn paardje op dit moment niet optimaal is (pas een antibiotica kuur gehad waardoor hij niet zo lekker in zijn vacht zit, en behandeld door osteo dus mag er niet op, ook nog wat niet geheel genezen schaafwonden). Andere reserves konden niet, dus kom toch naar de meeting (te voet).
Hebben jullie nog voorkeur voor bepaald tuig? Hoofdstel (bit of bitloos) halster/ touwhalster en mijn outfit? (Paardenkleding of jurk om iets meer sprookjesachtig neer te zetten bijv? )

gezellig!! Een jurk lijkt mij persoonlijk wel heel gaaf! Geeft net weer een ander beeld:D

Artocreas

Woonplaats: Ken je dat schattige winkelstraatje in Maastricht, daar bij de kerk? Nou, daar dus niet.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 16:13

Ja een jurk lijkt me gaaf, darkadia! :D

darkadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 16:23

Zal vanaaf even foto's plaatsen van de jurken die ik heb :)

hamsterfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 16:44

Darkadia; Ik geef de voorkeur aan een hoofdstel (bit of bitloos hangt van het hoofdstel af :D )
En ben benieuwd naar de jurken die je hebt! :)

Ik neem samen met Manou de prikpaaltjes en draad mee als iedereen wilt helpen tillen graag :)

Sparkles

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 16:58

Ik heb ook nog wel een mooi wit jurkje liggen maar ik denk dat ik daarmee finaal bevries :') En daarbij geen idee waar ik me dan om moet kleden haha :))

Story

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 17:13

Zo Aquesto is in ieder geval weer goed schoon en wit na een wasbeurt vandaag :D hopen dat het zo blijft!

Afbeelding

KylaLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 18:55

Sparkles schreef:
Ik heb ook nog wel een mooi wit jurkje liggen maar ik denk dat ik daarmee finaal bevries :') En daarbij geen idee waar ik me dan om moet kleden haha :))

Gewoon nette rijbroek, gepoetste laarzen, leuk shirt (al dan niet alles bij elkaar passend) is ook prima hoor is mijn ervaring ;-)

Taifoen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-15 19:08

Ik heb net al mijn laarzen en hoofdstel ingevet, morgen nog het zadel.
Morgen middag ook gelijk even Taifoen helemaal wassen, dan is zij er helemaal klaar voor.
Ik heb er veel zin in :D

Remark

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 19:19

Ik ook, wel spannend hoor! Die van mij is nog enorm groen dus ben benieuwd hoe het gaat lopen!

darkadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 20:40

Mijn voorkeur gaat zelf niet uit naar hoofdstel met bit, dit omdat ik hoge neusriem met lusje eraan heb, en er geen sperriem aan gebruik. (of iemand moet een losse mooie lakneusriem zonder sperriem te leen hebben maat cob? ;)
Ofwel mijn endurance hoofdstel, maar das zwart met knalblauw, en vind ik voor een shoot niet zo geschikt.

Heb qua touwhalster een beige/bruine met bijpassende touwteugel:
Afbeelding

Sidepull:
Afbeelding

Leren halster:
Afbeelding

Jurken: (wel enigzins weersafhankelijk, de witte is lang met een split, de andere is cocktail)
Afbeelding
Afbeelding
Heb ook nog n echte gala in beige, maar die was erg duur, dus gebruik ik liever niet.
Evt. bijpassende haarband met bloempjes zou dan wel gaaf zijn (heb ik zelf niet).

Wat betreft omkleden, vorig jaar heb ik gewoon gezorgd dat ik net ondergoed aan had (boxer en bh) en me gewoon in de paardenpaddock omgekleed. Of je nou in bikini loopt of daarin, lekker boeiend :P

Artocreas

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 21:41

Oehh gaaf! Mij lijkt de sidepull of eventueel het leren halster in combinatie met de eerste, witte, jurk heel gaaf :D

Bloemenkrans met witte bloemetjes zou daar inderdaad tof bij zijn, dat heb ik zelf niet helaas. Misschien iemand anders wel.

Edit: en je kan ook witte bloemetjes (madeliefjes) in de manen van je paard doen natuurlijk. Maar die moeten dan wel blijven zitten :Y)

KylaLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 22:16

@ Darkadia: ben zelf altijd fan van touwhalsters. Vind dat jurkje met paars wel heel erg mooi! (wilde dat ik zo iets had voor afdansen haha)
Heb eventueel wel een lakhoofdstel maat cob te leen, maar alleen met sperriem...

darkadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 22:25

Met sperriem gaat ie lopen kloten met zn bit, dus das helaas geen optie ;) Dan wordt t toch maar zonder bit...
Denk qua 'sprookjesachtig' dat beide jurken geschikt zijn. De witte valt bij mij iets mooier, maar laat de keuze beetje aan jullie (en het weer natuurlijk)