Heb in ieder geval een helpende hand mee, een vriendin wilde mee dus dat komt mooi uit.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
faatxhorse schreef:Oooh maar wacht, de ochtendgroep (en dus de fotografen) verzamelen gewoon op de parkeerplaats? OepsHeel erg bedankt voor de uitgebreide PB iig!
En handig dat kaartje, want ik wist ook niet zeker om welke parkeerplaats het ging (dichter bij de Geitenboerderij is nog een hele kleine).
Fijn dat het weer er goed uitziet!
Sparkles schreef:Als jullie het goed vinden rijd ik direct met paard naar de meetingplek anders is het best een stukje om voor ons. Ik dacht ook dat je de kleinere parkeerplek bedoelde dichterbij de boerderij. Dat is wel prima toch? Ik zit in de middaggroep dus dan zijn er neem ik aan ook al gewoon mensen aanwezig op de meetingplek?
darkadia schreef:Hoi hoi, ik ben door Justine benaderd of ik toch mee kon, andere reserves mochten van mij voor, omdat mijn paardje op dit moment niet optimaal is (pas een antibiotica kuur gehad waardoor hij niet zo lekker in zijn vacht zit, en behandeld door osteo dus mag er niet op, ook nog wat niet geheel genezen schaafwonden). Andere reserves konden niet, dus kom toch naar de meeting (te voet).
Hebben jullie nog voorkeur voor bepaald tuig? Hoofdstel (bit of bitloos) halster/ touwhalster en mijn outfit? (Paardenkleding of jurk om iets meer sprookjesachtig neer te zetten bijv? )