[P] Gave meeting in Herperduinen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

DShots

Re: [P] Gave meeting in Herperduinen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-15 10:44

Omdat Naomi zich heeft afgemeld moet ik ook nog kijken hoe ik er heen kom. Heb nog geen rijbewijs anders had ik de auto kunnen pakken...

_R_G_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-15 11:33

Gaat de meeting nog wel door?

En zo ja, wanneer komt het schema? :o
Het is voor mij een druk weekend dus dan is het heel fijn om zsm iets te weten O:)

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-15 12:35

Ik heb even wat opties bekeken mbt OV. Als ik richting Nijmegen of Arnhem ga, dan kamp ik dat weekend met werkzaamheden aan het spoor waardoor de reistijd aanzienlijk toeneemt. Het beste voor mij is dan om naar Utrecht, Almere en die hoek te komen. Is er vanaf daar iemand waar ik mee kan rijden?

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-15 18:52

Niemand? -O-

Regendans

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-15 21:18

Ik woon in Oss dus daar kan ik je niet helpen..

Wanneer komt er eigenlijk een schema? :)

_Sanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-15 21:31

Ben benieuwd tot hoelaat het gaat duren aangezien ik om half 4 een fotoshoot heb staan :)

DShots

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-15 21:38

Aangezien we nog met een klein groepje hebben! En sommige mensen zonder vervoer zit. Ik dus ook omdat Naomi heeft afgezegt. En ik eerlijk gezegt het geld er niet voor heb om een trein te betalen! Ik ga dit weekend even kijken wat ik nog ken doen. Anders moet het denk toch overgenomen worden door iemand andera die dag zelf :(

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-15 21:54

Volgens mij zie ik hier een meeting langzaam overlijden... ????
Wat en wie zijn er nu nog over?

Aangezien ik zelf heel erg twijfel, want het is best een eind rijden, waar ik nu even ernstig tegen op zie en waar ik ook niet blij van wordt.

loulou

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-15 08:40

Ik ben ik wel benieuwd of het nog door gaat. Ik baal wel dat iedereen zo gemakkelijk af zegt. Ik neem een vrije dag ervoor op en vervolgens laat de ene na de andere fotograaf het afweten -O-

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-15 08:59

Baal ik ook wel van eerlijk gezegd, ik heb er nog speciaal een actie dagkaart voor gekocht omdat het met mijn auto anders veel te duur zou zijn. -O-

WildDreams

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-15 00:07

Jammer dat ik als mede-organisator niks te weten krijg. Ik zit namelijk in Turkije en heb heel weinig toegang tot internet, en lees dit nu pas. Als er nog wil naar is wil ik de organaisatie wel weer op mij nemen :)

Vanaf station Ermelo of omgeving (roep maar) zou er eventueel plek in de auto van mij samen met mijn ouders zijn :)

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-15 11:11

Jij bent mijn redding in nood. Dat is maar 1:50 uur reizen. *\o/* Ik kan op zijn vroegst er om 8:53 uur zijn.

Kunnen we dan wel daarna naar een WC, ik ga dus écht niet in de trein. _O-

DShots

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-15 13:41

WildDreams schreef:
Jammer dat ik als mede-organisator niks te weten krijg. Ik zit namelijk in Turkije en heb heel weinig toegang tot internet, en lees dit nu pas. Als er nog wil naar is wil ik de organaisatie wel weer op mij nemen :)

Vanaf station Ermelo of omgeving (roep maar) zou er eventueel plek in de auto van mij samen met mijn ouders zijn :)

Nu ben je wel ineens mede organisator? Vind prima. Neem jij de organisatie maar op met je! :)

_R_G_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-15 14:17

Jammer dat er een meeting georganiseerd word als de organisator afhankelijk is van andere mensen om op de meeting te komen, dit zorgt er al snel voor dat de meeting dan ineens niet meer door kan gaan of overgenomen moet worden.

Mensen nemen vrij, regelen vervoer, slaan wedstrijden over etc.
En vervolgens zegt de een na de ander af..

Hoe staat het er nu bij? Gaat de meeting door? Met de helft van de fotografen?
Begrijp me niet verkeerd ik wil nog steeds gewoon naar de meeting komen, maar dan moet het wel de moeite waard zijn en niet dat we uiteindelijk met meer modellen staan dan fotografen.
En wanneer komt er dan een schema?
Erg jammer dat iedereen, en daar onder ook de organisatie ineens de meeting laat vallen en daar dan net zo makkelijk mee om word gegaan..

zoni65

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-15 19:10

ik ben bang dat ik ook af moet zeggen ik kan de trailer niet meer lenen. ik ga nog proberen wat te regelen met vervoer

WildDreams

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-15 19:19

Ik moet de organisatie helaas dan toch van me afleggen. Ik zit tot 13 augustus in Turkije en het is dus onmogelijk om het alleen te organiseren.
Het spijt me, maar mijn ouders staan het nu het alleen moet niet meer toe. Dit ook omdat mijn vader daarnaast nu een erge griep te pakken heeft, en het dus niet zeker is of ik zondag wel vervoer zal hebben. Ik baal er erg van, maar mijn ouders beslissen. Ik haat het om (de organisatie) af te zeggen :n
Er is een kans dat ik alsnog als fotograaf zou kunnen komen, mocht de meeting door gaan

Ik hoop dat iemand anders de organisatie alsnog op zich kan nemen...

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-15 19:27

Nu zie ik het ontzettend somber in.... Sta je dan met je speciaal vrij genomen dag en gekochte kortingskaart... -O-

WildDreams

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-15 19:28

Sorry magda, had de meeting graag verder willen helpen :l
Als het doorgaat en mijn vader is beter, dan kan je alsnog meerijden vanaf het station. Ik wacht af :=

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-15 19:33

Ik wil het wel graag voor vrijdag weten ivm anders andere plannen maken. Mijn vriendin stelde gisteren ook wat voor namelijk en daar heb ik toch meer zekerheid bij dan deze meeting... Maar ik blijf hoop houden.

loulou

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-15 22:51

Ik hoop dat de 'organisatie' in het vervolg wat beter nadenkt voordat er iets 'georganiseerd' wordt.
De datum stond in maart al vast!

Ik denk dat we wel kunnen concluderen dat de meeting niet doorgaat? Wel zo fijn om dit even duidelijk te communiceren dan kan iedereen iets anders gaan plannen.

DShots

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-15 12:20

Pardon? Ik hoor net 1/2 weken geleden dat de fotograaf waar ik mee reed niet mee gaat. Ik heb geen geld om een heen en terug trein ticket te kopen!

Verder was ''mede organisatie'' wilddreams, de gene die ook mee zou helpen. En daar hoor ik ook niks van! Dus ben ik alles in mn eentje gaan doen!

Daarom vroeg ik ook of iemand hem anders kan overnemen! Anders moet hij inderdaad gecanceld worden. Of verplaats worden naar september/oktober!

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 21:15

Gezien ik de locatie niet ken en zelf ook met vervoer zit (ik probeer nu alsnog de auto te mogen lenen, maar gezien de benzineprijs toch liever niet :o ) kom ik niet in aanmerking voor overname. :n

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 21:17

Ik trek me terug als model, ben zaterdag op shoot geweest, hele zondag zo ongeveer niet gefunctioneerd en nu nog marginaal.. Moet uiteraard wel gewoon werken.
Volgend weekeind hebben ze op de zaterdag de keuring van de fjorden gezet die eind juli was afgelast ivm slechte weer, dus trek het echt niet zaterdag en zondag, helaas...
Had gehoopt ondertussen weer fris en fruitig te zijn, maar lijf werkt nog niet helemaal mee.

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 21:21

Een stapeltje bokkers die zich niet meer gemeld hebben + de vele afzeggingen. Ik denk dat het nu definitief cancelen wordt?

DShots schreef:
De fotografen die bevestig hebben

- Dshots // http://www.demivanreevenfotografie.nl
- Wilddreams // http://www.facebook.com/wilddreamsshots
- _Sanne // http://www.sanneharmsen.nl
- Anoli // https://www.facebook.com/lagerweijfotografie
- Plonie - http://www.plonedfotografie.nl
- Magda - http://www.makwafotos.nl ( OVB )

De fotografen die nog bevestig hebben

- Naomi - http://www.debruijnfotografie.nl
- Jennifer - http://www.jennifergrosman.nl
- Sjana - http://www.jnsw-fotografie.nl/

De modellen die bevestig hebben

- Noorhermans1 - Unique - Kwnp - Schimmel - Kan tussen paaltjes mits ze hoog zijn - [ Afbeelding
- Pre hengst - [ Klik ]
- Loulou - Zara - [ Klik ]
- _R_G_ - Luna - Fries - [ Klik ]

De modellen die nog bevestig hebben

- Zoni65 - Gaya - 75% fries en 25 % fjord - [ Klik ]
- Sjolvir - Tobago - Original Knabstruppe [ Klik ]

Regendans

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 21:45

Ik zou evt nog een model kunnen meenemen maar ik neem aan het het verzet/gecanceld word..