Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
wat ik merk is dat er naast de geselecteerde modellen een aantal modellen zijn die graag gebruik maken van deze mogelijkheid. xLillith ik woon in Oenkerk en heb een tweepaardstrailer, dus wellicht biedt dat mogelijkheden. Is het trouwens niet mogelijk om twee dagen te plannen? Dan krijgt iedereen die zich had aangemeld een kans
Wellicht met andere fotograven, zoals Patries90... Ocorde schreef:Ik ben niet negatief hoor, alleen verbaasd over een aantal modellenwat ik merk is dat er naast de geselecteerde modellen een aantal modellen zijn die graag gebruik maken van deze mogelijkheid. xLillith ik woon in Oenkerk en heb een tweepaardstrailer, dus wellicht biedt dat mogelijkheden. Is het trouwens niet mogelijk om twee dagen te plannen? Dan krijgt iedereen die zich had aangemeld een kans
Wellicht met andere fotograven, zoals Patries90...
Om die reden heb ik vorig jaar mijn eerste meeting georganiseerd omdat wij zelf ook geen vervoer hebben.
Maar dat mag een ander gerust doen
Ik heb een nieuwe lens dus zelf er zeker zin in
Nog even twee maanden wachten, helaas..
) no hard feelings, ik ga voor mn eigen wat regelen
Is eigenlijk voor op vakantie, maar de 70-200 heb ik dan denk ik nog geen budget voor...
christina75 schreef:Lijkt me een mooie lens Rianne! Helaas inderdaad erg duur een lichtsterk objectief met knap zoombereik (70-200mm). Maar met 85mm kun je ook redelijk goed uit de voeten voor paardenfoto's en het is zeker een mooie lens voor vakantiefoto's!