Een mobiele nu idd wel handig.heb er echt zin in paardjes en spullen staan klaar.tot morgen allemaal.oja en bellenblazen is echt heel gaaf heb ik al eens eerder gedaan heel gaaf effect.
chriske
Geplaatst door de TopicStarter: 16-05-15 22:52
nogmaals de indeling, het is me niet meer gelukt te printen maar iedereen kan hem wel op zijn telefoon zetten toch? lukt dit niet app mij dan, dan stuur ik ze beide naar je door
Ik vond het erg leuk vandaag!! Sorry voor de fotografen waar Sparky het nogal moeilijk voor maakte, maar hij wordt 25 mei ook pas weer 2 Ik kan niet wachten tot er foto's verschijnen
Wij zijn ook weer thuis. Casper rende kei blij de bak in en sprong zelfs over een balkje. Hij was weer helemaal opgeladen. Ollie sukkelde er achter aan.
Was super gezellig en ben heel benieuwd naar de foto's.
Ook ik ben thuis, heb een heerlijke dag gehad meiden was super gezellie!
wendy1987
Geplaatst: 17-05-15 16:21
Hahaha... Ik ben ook weer eventjes veilig thuis! Heb 2 voorproefjes op mijn facebook gezet, uploaden op mijn site doe ik morgen.. Dit zijn ook de enige 2 die ik nu even gedaan heb.. Zo weer weg, maar moest dit gewoon even doen. Even extremer nabewerkt dan ik normaal doe, heerlijk dit
Ik ga voor elk model een eigen album maken op mijn site, de link daarnaartoe zet ik hier in dit topic. Ik probeer van elk model eerst een foto te plaatsen, en hier dus vast de eerste 2 (En voor vandaag ook de laatste, eerst douchen en zand wegspoelen )
Ik kon het niet laten. Vast van iedereen een foto uitgezocht. Even vlug, vlug een uitgezocht en touwtje weg gedaan. Dus van de week zal nog wel een en ander veranderen.