Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jespri schreef:Aartje hoe gaat het nu met je hond?
Jespri schreef:Het word toch een andere locatie. Vanaf zuiderheide/zuiderhof waar ik eerst wilde opstappen is het toch wel heel druk. We stappen nu toch op via de Noodweg bij het vliegveld.
Wil iedereen mij even in een pb zijn:
Naam:
Telefoonnummer:
E-mailadress:
Ik hou tegenwoordig een lijst bij. Zodra ik een fotomeeting organiseer ontvangt deze lijst een e-mail zodat hun er als eerst bij zijn om zich op te kunnen geven. Graag hoor ik van zowel de fotografen als de honden modellen of zij op deze lijst willen.Citaat:7 Maart
Lijst niet quoten!!
Fotografen
1. Jespri - Jessica - Website | Bevestigd
2. Bellatrix - Marlies - Website | Bevestigd
3. heidiLOVER - Robin - Website | ov.
4. Showteam - Leora - Website | Bevestigd
5. Alien_Power - Lianne - Website | Bevestigd
6. xMayo - Marjolein - Foto 1 Foto 2 Foto 3 | Bevestigd
7. Cchanny - Chantal - Website | Bevestigd
8. Phiep - Philippine - Foto 1 Foto 2 Foto 3 | Bevestigd
Reserve:
9. _rianne_ - Rianne - Website
10. Anouska15 - Anouska -
Modellen
1. Borisje (Rianne) - Zora - kruising - Foto 1 Foto 2 - Voorkeur Middag | Bevestigd
2. Jis_ (Jiska), Baldr - Sheltie - Foto 1 Foto 2 - Voorkeur geen. | Bevestigd
3. Cleo - reu (labrador xAM bulldog) - Foto - Voorkeur Geen | Bevestigd
4. Wendy_Komen (Wendy) - Loena - Whippet - Foto | Bevestigd
5. LhinnOlijf - Lhinn - Belgische herder, Tervuerense teef - Foto - Voorkeur geen ov. loopsheid en LhinnOlijf - Pipa - Schapendoes - Foto | Bevestigd
6. Jinte (Mariska) - Jinte en Luna - Berner Sennen - Foto - Voorkeur Middag | Bevestigd
7. Japeloup -Zwarte New Foundlander en Sint Bernard - Foto volgt - Geen voorkeur. | Bevestigd
8. Aartje - Zwitserse Herder teef - Foto - Voorkeur Geen | Bevestigd
Reserve:
9. _rianne_ - Lady - shi-tzu - Foto
10. Romeo2007 - Zwarte New Foundlander - Foto volgt.
11. _Cowgirl - Diva - Yorkshire Terriër x Shih Tzu - Foto
12. Plutolover - Duitse herder pup (langhaar) teef - Is in maart 4 maanden (foto volgt zodra pup thuis is).
Aartje schreef:Met Diva gaat het trouwens helemaal top! Een nadeel wel... ze heeft een kale plek op haar poot van het infuus.. Dus dat zal nog niet weg getrokken zijn bij de shoot. Dus hopelijk zie je het niet al te erg en anders een beetje photoshoppen?![]()
[ [url=m/LLraST.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/0sYQCX.jpg]Afbeelding[/url] ]