Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Lisaa_ schreef:Haha leuk steffy!
en Haahha sorry dames, ik zie dat ik verkeerd gereageerd heb ik was even in verwarring met me andere meeting xd
we verzamelen bij de kiosk op de site stond dat je daar gelijk het gebied in loopt, ik rij zelf van te voren langs de manege op de penningen te halen enzo.
nou twijfel ik alleen of ik de parkeerkosten ook niet verward heb met die andere meeting ga even zoeken xd sorry!
Citaat:Datum;
9 mei 2015.
Locatie;
Soesterduinen.
Adres in de OP.
Voor Soesterduinen is een penning nodig voor de paarden.
8 modellen betekend; 4 penningen. 4 in de ochtend en 4 in de middag, ze gaan niet op naam dus kunnen we doorgeven.
De kosten voor een penning zijn per penning 7.50, we betalen dit met alle fotografen en alle modellen. De mensen die met 2 paarden komen betalen dus 2x dit kleine bedrag.
Ik heb voor nu 4 penningen gereserveerd voor 9 mei.Citaat:Fotografen:
- Extra; _Lisaa_ | Lisa | Website
1. Marcato | Suus | Website
2. WiancaR | Malissa | Flickr
3. Bellatrix Marlies | Website
4. Yvettee | Yvette | Website
5. Heidilover | Robin | Website
6. Dshots | Demi | Website
7. Jespri | Jessica | Website
8. Hamsterfan | Sylvana | Afbeelding
Reserves;
9. _Caitlinnn | Caitlin | Facebook
10. Bellavie | Martine | Website & Facebook
11. Astor | Melissa | Website
12. vhphoto | Vera | Website
13. SternPhoto | Elvira | Website
14. xJikke | Jikke Patist | Website
15. Kikkerikke | fabienne | facebook. (Fabsfotos)
Modellen:
1. SteffiiY | Steffie | Nikki 12 jaar| Bambi | NMPRS | Foto1
2. Pauline | Pauline | Olivier 10, Marinthe 7, Jurrian 12 | Abba | KWPN | Foto volgt
3. _Cowgirl | Anna | Livio en Mats, 7 en 5 | Guus | Shetlander | Foto1
4. Testebeest | Emelyne | Eachann 8, Connor 6, Caithlynn 2 | Milliaan hengst Shetlander X Amerikaans minipaard & Aramisch ruin Shetlander | Honden CLyde, herder X greyhound & Suerte, herder mix | Foto1Foto2Foto3Foto4Suerte(hond)Clyde(hond)
5. Mirka199 | Joyce | Jayden met hond Binky | Foto1Foto2
6. Marjan Bos | via Bellatrix | tweeling van 5 roodharige meisjes | Appeloosa | Buckskin Quarter | Foto1Foto2Foto3
7. Duo1;
- Kimmiee19 | Kim | Nadja | Shetlander x appaloosa | Foto1
- Gub | Geeziena | Met dochtertje | 6 jaar | evt. met golden retriever
8.Duo2;
- Lara | Lara | Geen kind | Remie | vuilnisbak | erg lief met kinderen | Foto1Foto2
- Penp | Nat | Anna, Lien en Bill | allemaal 4 jaar | evt met australian shepherd red tri | Foto1Foto2Foto3Foto4Fotohond
Reserve;
9.
testebeest schreef:Hello ladies, druk druk geweest en veel besproken zie ik. Staan de modellen nu vast? Zie mij er tussen staan maar het is me niet helemaal duidelijk
En uiteraard geen probleem met de penningen ik hoor het wel wat het word
Eum is het handig om 2 honden mee te nemen? Moet met suerte nog even goed gaan oefenen die vind de paarden nog wel wat spannend.
Ow recente foto van de kids.....
[ [url=m/0Yw75c.jpg]Afbeelding[/url] ]