Okeey Voor mij maakt het niet uit Linda, ik vind allebei leuk, denk dat als je nu nog gaat scheren je misschien nog wat strepen ziet? Weet niet hoe mooi het bij Sterre wegtrekt
De haflinger van m'n moeder is ook niet geschoren, staat wel onder 300 grams deken naar neemt niet weg dat ze toch al behoorlijk wat extra vacht aan heeft gezet ik vind het zelf juist wel lief staan!
ClaudiaDer
Geplaatst: 26-11-14 08:20
kimberley23 schreef:
Iemand nog iets van Kir_A gehoord? Want die heeft nog niks in het topic geplaatst...
Als je iets met figuurtjes doet kun je wel leuke close-upjes maken denk ik Maar ik vind niet dat je speciaal hoeft te gaan scheren hoor, maar mocht je sowieso willen scheren mag het van mij Eigen keuze denk ik
Ik wil best rijden voor de liefhebbers! Neem in ieder geval alles mee en dan zie ik het daar wel.
Pas mij aan bij de vraag van de fotografen. Ik ben al blij met iedere foto van mijn kanjer... Whahahah..... Waarschijnlijk komen mijn eisen met de jaren
Ik denk dat je het schema aan moet houden anders staat de middag groep in het donker.
_l_amanda_l_
Geplaatst: 26-11-14 11:48
Staat rijden dan niet bij de planning in? Denk dat er wel meer mensen willen rijden, toch? Als je het schema voor portretfoto's een beetje strak in de gaten houden, dan is er wellicht wat speling voor mensen die willen rijden...? Is misschien een beetje laat om te veranderen, maar als we nu een kwartier p.p. per model zouden doen, zou er toch voor rijfoto's ook nog wat tijd zijn? Vind 20min wel wat ruim... Van Andola, Cashje, EdkingEnzo, Monique, nowemy, wie van jullie zou willen rijden? Als we er dan toch zijn..
Nou ik denk juist als er andere paarden bij zijn, daar trekt ze dan heel erg naar toe... En ze mag sowieso geen gekke sprongen maken met haar blessure.
ik wou ook wel graag rijfotos en dan in plaats van losgooi want cash ziet ook geen draadjes dus die doe ik liever niet los. ik moet als laaste met de losgooi dus heb ik tijd zat om even op te zadelen en in te rijden toch?
hoor graag of dit een idee is...
word trouwrns goed koud zondag dus vergeet geen dikke kleren en extra deken voor je paardje zou ik zeggen!
moet ik even zien. soms raced ze alleen aan de longe en is misschien moeilijker bewerken met longe? dan heb ik persoonlijk liever rijfoto,s. maar kijken wel even wat handig is. neem alles wel mee.
de portret fotos alleen van het paard? of ook samen met het paard?
Andola: ? Berdien: Kan niet rijden. Wel longeren, in ieder geval niet los. Ed Kingzo: ? Nowemy: Maakt het niet uit. Coronalima: ? _Zoe: ? Monique: Gaat niet rijden. Wel losgooi/longeren? Cashje: Liever rijden dan longeren. In ieder geval niet los.
Wowww volgens mij is dit alles samengevat maar als mensen niet losgooien maar wel weer willen rijden moeten we wel even kijken of dat lukt in de planning...