FM Paard & Architectuur op gave locatie in Halfweg (NH)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Marcato

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-14 23:48

Ik kom net pas thuis na een drukke avond en lees jullie laatste berichtjes. Als jullie het goed vinden, kom ik er morgen even op terug. Ik wil even goed afwegen wat we gaan doen. Het liefst hou ik natuurlijk iedereen tevreden. Maar vrees dat dat niet helemaal gaat lukken als ik de verschillende reacties lees. (Begrijpelijk overigens, want iedereen heeft zo z'n eigen mening uiteraard).

Tevens las ik de opmerking over het kiezen van de fotografen. Ik ben volgens mij heel duidelijk geweest in de OP dat deze meeting anders van opzet zou zijn dan normaal gesproken. En dat de fotografen door mij gekozen zouden worden. Uiteraard begrijp ik dat dit niet voor iedereen leuk is, maar bij het aanmelden voor deze meeting was dit natuurlijk wel bekend. Ik hoop dat iedereen dit begrijpt.

Marcato

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-14 23:50

Netje schreef:
@Marcato: wil je dat ik zorg dat die oldtimer die ik liet zien er is?

Ik laat het je nog even weten! Super mooie auto trouwens! Zal ook even overleggen met de fotografen wat ze het liefste willen.

Lipydo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 23:56

Super leuk dat ik mee mag op dag 2! Alleen ik voel me nu wel een beetje bezwaard om het 'probleem' die nu gaande is :+ (Kelly: je kon beter zeggen dat je toch de eerste dag niet kan, lol. Vind het wel een leuk compliment!)
Is het een idee om alle fotografen van dag 1 en 2 de modellen uit te kiezen, waarbij dan de gekozen modellen weer hun voorkeur uitspreken op welke dag ze willen en kunnen komen? Zo wordt er voor elkaar gekozen, aan beide kanten. Niet alleen fotografen hebben een voorkeur, ook de modellen (wat nu dus naar voren komt). En is het ook eerlijker voor de fotografen van dag 2. Alleen geen idee of dit gaat werken en er een resultaat uitkomt. Ik roep maar even wat. En anders vind ik je eigen voorstel ook eerlijk, al is het natuurlijk wel wat banketstaaf tegenover de fotografen die al gekozen hebben. Maarja, je kan moeilijk dwingen inderdaad :P

Ook van een 'gewoon' model kan er een topplaat uitkomen, dus doe zelf niet zo moeilijk hierover als 'overblijver'. Natuurlijk heb ik een voorkeur, maar ben met elk gekozen model blij. Vind dat je het goed aanpakt hoor Marcato, je kan gewoon niet iedereen tevreden stellen. Je doet ons al een gunst om er twee dagen van te maken :j

Cimmy: vet leuk dat Rogan weer mooi mag zijn voor de camera, helaas op de verkeerde dag haha.

Netje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 01:24

Even voor de duidelijkheid: ik vind dat er in allebei de groepen heel goede fotografen zitten en het maakt ons totaal niet uit in welke groep we zitten. Het is al zo stoer dat we uitgekozen zijn. Ik snap Kelly_Taco ook hoor. Wij hebben met Luca (net als anderen hier) al voor veel fotografen mogen poseren en al geweldige foto's van hem in ons bezit. Dat je dan stiekem denkt: dié zou ik nog wel eens gaaf vinden klinkt misschien een beetje decadent, maar dat komt dan gewoon bij je op. Maar heb alle websites bekeken en in beide groepen zitten er een aantal waarvan je denkt cooool :D

Wat ik vooral heel leuk vind aan deze shoot is de locatie in combinatie met de paarden: eens een afwisseling tussen de strand en heide en bos shoots, die overigens ook geweldige foto's opleveren. Waar ik vooral heel benieuwd naar ben is wat de fotografen gaan doen met deze industriële omgeving in combinatie met paarden. Dus hoe dan ook, het kan alleen maar leuk worden :D

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 08:14

Netje schreef:
Even voor de duidelijkheid: ik vind dat er in allebei de groepen heel goede fotografen zitten en het maakt ons totaal niet uit in welke groep we zitten. Het is al zo stoer dat we uitgekozen zijn. Ik snap Kelly_Taco ook hoor. Wij hebben met Luca (net als anderen hier) al voor veel fotografen mogen poseren en al geweldige foto's van hem in ons bezit. Dat je dan stiekem denkt: dié zou ik nog wel eens gaaf vinden klinkt misschien een beetje decadent, maar dat komt dan gewoon bij je op. Maar heb alle websites bekeken en in beide groepen zitten er een aantal waarvan je denkt cooool :D

Wat ik vooral heel leuk vind aan deze shoot is de locatie in combinatie met de paarden: eens een afwisseling tussen de strand en heide en bos shoots, die overigens ook geweldige foto's opleveren. Waar ik vooral heel benieuwd naar ben is wat de fotografen gaan doen met deze industriële omgeving in combinatie met paarden. Dus hoe dan ook, het kan alleen maar leuk worden :D

Je typt eigenlijk precies mijn gedachte!
Ik vind het ook al super gaaf om de 1e dag aanwezig te zijn hoor!
En ik kan inderdaad altijd nog een shoot bij Wendy laten doen :D

Leo

Re: FM Paard & Architectuur op gave locatie in Halfweg (NH)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 08:24

Dat zou eigenlijk voor iedereen de mooiste kans zo zijn toch? :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 17:24

Een shoot bij Wendy zou ik zeker aanraden :))

Marcato

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-14 11:05

Goedemorgen! Eindelijk even tijd om te reageren over de eerdere discussie.

Ik heb er over nagedacht, maar ik kom tot de conclusie dat ik helaas niet iedereen tegemoet zal kunnen komen. Ik hoop op jullie begrip hiervoor.

Om het ook voor de modellen zo eerlijk mogelijk te houden, wil ik mij aan mijn eerste voorstel houden, mocht Kelly nog steeds liever niet op dag 1 komen. Ik kan immers niemand verplichten.
Adorno gaat van de lijst van Dag 1 en komt weer op de volledige modellenlijst te staan. De fotografen van Dag 2 kunnen daarna gaan stemmen op hun top 4.

Als ik toe zou staan dat Adorno zowel op de 1e als op de 2e dag gekozen kan worden, dan moet ik dat bij alle modellen doen. En dat zou betekenen dat de kans groot is dat op de 2e dag precies dezelfde modellen staan als op de 1e dag. En dat gaat dan natuurlijk een beetje z'n doel voorbij. De 2e dag heb ik immers kunnen regelen om meer (en andere) modellen de kans te geven om mee te doen.

Daarbij ben ik ook van mening dat we genoeg leuke modellen op de lijst hebben staan en dat we er op beide dagen een succes van kunnen en gaan maken!

Hoe nu verder?
Ik wil vragen aan Kelly of zij mij zsm kan laten weten of zij daadwerkelijk van Dag 1 afgehaald wil worden? Hierna zal ik de modellenlijst gaan doorsturen naar de fotografen van Dag 2 zodat zij kunnen stemmen. Ik hoop dan uiterlijk woensdag bekend te kunnen maken welke modellen gekozen zijn voor Dag 2.

Nogmaals, ik hoop op jullie begrip voor deze keuze en dat iedereen nog net zo enthousiast blijft over deze meeting!

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-14 11:11

Helder! Goede beslissing hoor :)

ierusju

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-14 11:14

Goede beslissing :)
Wie zijn de reserve modellen van dag 1, als ik vragen mag?

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-14 11:15

Mee eens. :j

Marcato

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-14 11:18

ierusju schreef:
Goede beslissing :)
Wie zijn de reserve modellen van dag 1, als ik vragen mag?

Als de modellen van dag 2 bekend zijn, zal ik ook de reservelijst erbij zetten. Alle modellen die niet gekozen zijn komen daarop (op 1 lijst dus). Mocht een uitgekozen model uitvallen, dan is de eerstvolgende aan de beurt.

IJpJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-14 11:22

Kijk, en dat biedt voor mij perspectieven, want dag 1 kan ik wel.

Szan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-14 12:20

Goede beslissing!

Er vanuit gaande dat Kelly naar dag 2 wil, ben ik erg benieuwd wie het nieuwe model van dag 1 wordt.

@ IJp: ik had Ice Painted Bright wel in mijn lijstje staan voor dag 1, dus wie weet wat er mogelijk is ;)

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-14 12:21

Maar ze had toch geregeld dat ze uiteindelijk wel op dag 1 kon? Of was dat iemand anders? :')

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-14 17:29

Ik blijf lekker op dag 1 hoor :)

Bellavie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-14 20:49

Marcato schreef:

Ik heb er over nagedacht, maar ik kom tot de conclusie dat ik helaas niet iedereen tegemoet zal kunnen komen. Ik hoop op jullie begrip hiervoor.

Om het ook voor de modellen zo eerlijk mogelijk te houden, wil ik mij aan mijn eerste voorstel houden, mocht Kelly nog steeds liever niet op dag 1 komen. Ik kan immers niemand verplichten.
Adorno gaat van de lijst van Dag 1 en komt weer op de volledige modellenlijst te staan. De fotografen van Dag 2 kunnen daarna gaan stemmen op hun top 4.

Als ik toe zou staan dat Adorno zowel op de 1e als op de 2e dag gekozen kan worden, dan moet ik dat bij alle modellen doen. En dat zou betekenen dat de kans groot is dat op de 2e dag precies dezelfde modellen staan als op de 1e dag. En dat gaat dan natuurlijk een beetje z'n doel voorbij. De 2e dag heb ik immers kunnen regelen om meer (en andere) modellen de kans te geven om mee te doen.

Daarbij ben ik ook van mening dat we genoeg leuke modellen op de lijst hebben staan en dat we er op beide dagen een succes van kunnen en gaan maken!

Hoe nu verder?
Ik wil vragen aan Kelly of zij mij zsm kan laten weten of zij daadwerkelijk van Dag 1 afgehaald wil worden? Hierna zal ik de modellenlijst gaan doorsturen naar de fotografen van Dag 2 zodat zij kunnen stemmen. Ik hoop dan uiterlijk woensdag bekend te kunnen maken welke modellen gekozen zijn voor Dag 2.

Nogmaals, ik hoop op jullie begrip voor deze keuze en dat iedereen nog net zo enthousiast blijft over deze meeting!

Je regelt het prima en het enthousiasme blijft!

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 02:34

Marcato schreef:

Hoe nu verder?

+:)+

Marcato

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-14 14:29

De PB's naar de fotografen van Dag 2 voor het stemmen op de modellen zijn net verstuurd. Ik hoop van iedereen voor woensdag a.s. om 12.00 uur de stemmen binnen te hebben en de uitslag bekend te maken.

Zoals eerder gemeld zullen alle modellen welke niet gekozen zijn, op één reservelijst komen. Mocht er een model uitvallen dan is de eerstvolgende van de lijst aan de beurt.

lieke123

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 16:34

Oh heel tof dat ik mee mag :D ! Mijn keuze is net verstuurd ^^

Marcato

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-14 16:41

lieke123 schreef:
Oh heel tof dat ik mee mag :D ! Mijn keuze is net verstuurd ^^

Thnx!!

Van de meesten heb ik nu de stemmen binnen. Nog even geduld tot de laatsten ook binnen zijn. Spannend!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 16:58

Oh ships, de andere helft van mijn stemmen krijg je straks, moet nog even werken. :o

Marcato

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-14 19:00

Bellatrix schreef:
Oh ships, de andere helft van mijn stemmen krijg je straks, moet nog even werken. :o

Geeft niks!! Rustig aan hoor. Het is nog geen woensdag!

ierusju

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 20:07

Ben benieuwd :D

Miran

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 22:02

Ik ben ook benieuwd!