Er is een eetgelegenheid daar maar die gaat in Mei pas open, ook wel weer een voordeel want dan is het in april een stukje minder druk denk ik. Gister was het heel goed te doen qua drukte daar.
Het lijkt me wel leuk om voor een 2e locatie te gaan ook die dag, kootwijkerzand ligt niet ver achter radio kootwijk, misschien is lopen wat te ver. Als iedereen het leuk lijkt ook nog daar heen te gaan voor bijvoorbeeld de laatste gedeelte van de shoot met rook dan ga ik even kijken naar de mogelijkheden.
Via de Duinweg is het maar een klein stukje lopen naar het zand. Duinweg ligt ongeveer 8 minuten rijden vanaf het adres van radio kootwijk. Mijn paard heeft daar vlakbij gestaan en volgens mij is het lastig parkeren daar. De houtvester van 't hoffweg heeft wel een parkeerplaats bij het zand maar routeplanner zegt dat je er dan 29 minuten over doet om er te komen vanaf radio kootwijk, laat je dan enorm om rijden terwijl je volgens mij daar ook via de Duinweg kan komen, dan is het denk ik 15 minuten. Nog maar nog een keer die kant op denk ik.
Ik heb overigens geen bushalte gezien vlakbij de locatie dus mensen die met het openbaar vervoer komen moeten ergens opgepikt worden.
Jis_
BKB 2025 winnaar 2D
Geplaatst door de TopicStarter: 17-02-15 11:52
Besloten dat het bij 3 fotografen blijft.
9 Reuzen ballonnen bestelt van 80 cm. 2 Baby roze, 2 licht blauw, 2 geel en 3 wit.
3 rookfakkels gekocht, paars, blauw en oranje. Rode rooktabletten ga ik nog halen en witte heb ik genoeg van liggen.
Is er al bekend wie wat gaat dragen, en wat er gedaan wordt met het haar en de make up van de modellen? Wel leuk om een overzichtje te maken zodat we weten wie wat aan doet en hoe ze er uit gaan zien Wil ik eventueel wel maken mocht dat nodig zijn
Jis_
BKB 2025 winnaar 2D
Geplaatst door de TopicStarter: 19-02-15 19:08
Had al wel een idee wie welke jurk draagt.
Froetje de paarse jurk, Aster_ de zwarte jurk en xRoosss de poederorze jurk. Froetje lage knot, aster hoge staart, xRoosss hoge knot.
make up ogen froetje, overwegend zwarte make up, Aster_ zwart en blauw/grijs en xRooss zwart/donker bruin en groen. Zal wat voorbeelden gaan zoeken.
Bij de rook shoot alle 3 los haar.
Duidelijk overzicht zal ik in elkaar gaan zetten.
Lipydo
Geplaatst: 19-02-15 19:44
Meelezer meldt zich wat had ik graag mee gewild! Ik blijf jullie volgen, ben erg benieuwd naar de resultaten. @Jis: geweldige outfits!
xRoosss
Geplaatst: 19-02-15 23:34
Oehhhh, wat ben ik blij met de poeder roze jurk, vind die echt praaaaachtig ben wel benieuwd of strapless mij staat. Draag dat echt nooit en heb ook niet echt een boezem wat het lijfje omhoog kan houden en een hoge knot vind ik ook leuk bij mijzelf staan, als ik dat zo even kan zeggen
Jis_
BKB 2025 winnaar 2D
Geplaatst door de TopicStarter: 20-02-15 00:26
Dank je wel Wendy!
Leuk dat je er blij mee bent Roos, het is best een strak lijfje (kleine 36) en ook echt voor een kleinere cupmaat, blijft vast wel zitten. Mocht je bandje er bij toch fijner vinden naai ik die er ter plekke aan.
Froetje
Aster_
xRoosss
Hoop dat de andere modellen ook blij zijn met wat ik voor ze gekozen heb. Het blijft natuurlijk afwachten of het allemaal past, maar heb het idee dat dat wel goed zit....eventueel kan er voor de ballonnen shoot weer gewisseld worden met elkaar van jurk of weer iets heel anders aan kan ook.
Wat gaaf Jis Heb er echt zoveel zin in!! Dit gaat zo'n toffe dag worden!!! Gaat al het haar van de modellen vast? Of ga je tussendoor ook wisselen met vast en los?
Jis_
BKB 2025 winnaar 2D
Geplaatst door de TopicStarter: 20-02-15 10:37
Thanx!
Ook erg veel zin in!
Haar gaat bij de eerste ronde vast bij alle 3 was mijn idee, stel dat er meer mensen het haar bij de eerste ronde ook los willen hebben kan dat natuurlijk. Het kost denk ik te veel tijd om het haar voor de ene fotograaf op te steken en voor de andere weer los te doen binnen de eerste ronde. Bespreken ter plekke verder wel wat de mogelijkheden zijn.
Bij de ballonnen kunnen we kijken wat we doen en bij de rook shoot is los haar denk ik wel cool.
Zal dit weekend of begin volgende week met een rooster komen.
De poeder roze jurk krijgt overigens nog wat toegevoegd. Hoop dat ik de juiste stof kan vinden op een grote stoffenmarkt volgende week. Had iets bestelt maar de kleur kwam niet genoeg overeen helaas. Paarse jurk ook nog niet helemaal klaar, zwarte jurk wel klaar en knopen kunnen gemakkelijk verzet worden al daar als dat nodig is.
Modellen willen jullie kijken naar hakken die mee kunnen? Wat verschillende is misschien handig om te kunnen kiezen welke het mooist staan bij de jurk die jullie aan hebben en neem ook gympen mee om even tussendoor aan te kunnen trekken en een warme jas.
Schoenen zonder of kleine hak/ballerina's voor als we naar het zand gaan is ook wel handig, met hakken niet echt te doen denk ik.
De ballonnen en de rookfakkels zijn ondertussen ook binnen gekomen. Nu alleen nog rode rooktabletten en een helium tankje en ik kijk daar waar ik helium ga halen ook no wat ze hebben aan ballonnen.