Fotomeeting Amsterdamse bos

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

loadihra

Re: Fotomeeting Amsterdamse bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 18:54

Volgens mij had k het ook bij me aanmelding gevraagd of gemeld maar geen reactie gehad haha maar maakt niet uit je hebt helemaal gelijk :)

Duality

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 18:58

loadihra schreef:
Volgens mij had k het ook bij me aanmelding gevraagd of gemeld maar geen reactie gehad haha maar maakt niet uit je hebt helemaal gelijk :)

Bericht

Ik wil alsnog graag mee met mijn a
appaloosa. Nooit bij een foto meeting geweest lijkt me erg gezellig en zou graag eens mooie foto's van mijn pony willen :D

Dit hierboven is hoe ik jou aanmelding binnenkreeg... of kijk ik ergens overheen? Ga zo een beetje aan mezelf twijfelen.. want als je hem aan had gemeld had ik dat wel in de aanmeldingen opgenomen (had niet gelijk betekend dat alle 2 de paarden mee konden want met loten heb je nooit zekerheid).

Het komt nu een beetje jammer op me over..

loadihra

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 19:07

Nee sorry k heb het fout! :oo dat was me aanmelding naar de Ts in het begin excuses 8)7

daphiena

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 19:09

Had een mooi halster besteld maar die gaat helaas niet optijd binnen zijn |(
Maar even kijken of ik morgen nog iets anders leuks kan vinden.
Anders word het met zijn hoofdstel(maar die vind ik persoonlijk niet zo mooi :') )

Duality

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 19:12

loadihra schreef:
Nee sorry k heb het fout! :oo dat was me aanmelding naar de Ts in het begin excuses 8)7

Hahah kan gebeuren, ik begon al aan mezelf te twijfelen :')

Duality

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 23:04

Centrale PB is er uit. Mocht iemand hem niet hebben ontvangen, geef even een gil!

Hier is ie nog een keer voor jullie!

Hierbij alle info voor zondag!

Onze nummers zijn *ga ik niet openbaar neerzetten*
(middag) Justine : PB
(hele dag) Susanne : PB

Het adres waar wij gaan verzamelen is :
Nieuwe Meerlaan (zie kaart)
1182 DB Amstelveen

Afbeelding

WE WACHTEN OP ELKAAR EN VERTREKKEN SAMEN! BEN JE TE LAAT = EIGEN SCHULD
De route is inprincipe heel simpel. Je steekt over bij de parkeerplaats en gaat dan naar rechts, als het goed is kom je dan langs de geitenboerderij. Je kan of over het paardenpad of over het voetpad, maakt in principe niet uit. Bij het paardenpad moet je de eerste afslag (na de geitenboerderij) naar rechts en dan over het voetpad weer naar links (voor de brug), en dan naar rechts en dan ben je er.
Als je over het voetpad gaat ga je gewoon rechtdoor, met de bocht een beetje mee en dan ook voor de brug naar links en dan weer naar rechts en dan ben je er.

Voor de ochtend groep zal Suus jullie opwachten op de parkeerplaats. Zei leid en organiseert de ochtend. Mijn vraag is dan ook om haar aanwijzingen op te volgen.

Bij de middag groep zal ik op de parkeerplaats zijn voor het verzamelen. Graag wil ik wel dat iedereen, zowel de ochtend als middag groep ruim op tijd is!

Ik zal zorgen dat er voor ieder fotografen duo een uitgeprint exemplaar van het schema komt voor op de dag zelf!

We nemen een afvalzak mee, en dat is ook de enige plek waar al het afval heen gaat!

Ook is het handig als de modellen 1 of 2 extra mensen meenemen, zodat er bijvoorbeeld een reflectiescherm vast kan worden gehouden, of aandacht getrokken kan worden. Ook is het altijd verstandig iets mee te nemen waar je de oortjes van je paard mee naar voren krijgt. En bijv. een doekje voor vieze monden.

Info Fotografen
Van de fotografen wordt er verwacht dat zij minstens 8 foto’s per paard opleveren, op klein formaat met naam/logo. Deze moeten binnen 4 weken na de meeting af zijn.
De eventuele nabestelling en de prijs hiervan bespreek je prive met het desbetreffende model (althans, de eigenaar ervan).

Er worden dus ABSOLUUT geen gratis originele bestanden weggegeven!!! Dit is een regel, en ik wil dat iedereen zich hier aan houd. Dit is namelijk wel zo eerlijk tegenover alle andere fotografen.

Meenemen:
- Cameragear
lens, body & tas

Genoeg (lege) geheugenkaartjes (Minimaal 16G)
Volle Accu (eventueel reserve)
Reflectie scherm (evt. als je die hebt)
- Paraplu/plastic tas voor als het regent
- Eten en drinken

Tips:
- Maak gebruik van je collega fotograaf. Stel vragen, overleg en bedenk samen hoe jullie het beste foto’s kunnen maken. Daag elkaar uit!
- Leer ook van elkaar! Daar zijn deze meetings voor.
- Hou voldoende afstand van de andere fotografen
- Stel je open voor eventuele opmerkingen (zie dit niet als kritiek) of vragen
- Ga van te voren onderzoek doen naar verschillende paarden poses of invalshoeken, probeer deze ook uit!
- Leg eigenaren vriendelijk uit hoe ze het beste hun paard kunnen neer zetten, deze hebben vaak geen benul van mooie composities.
- Kleed je aan in laagjes, zo kan je altijd nog iets uit of aan trekken als het te warm/koud is.
- Kom op tijd!

Zijn er nog vragen? Stel ze gerust!

Marcato

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 23:39

Top Justine!

Dus parkeren op de parkeerplaats van de geitenboerderij. Let wel: het kan zondags vaak wel druk zijn daar. Dus modellen, parkeer zoveel mogelijk achteraan op de parkeerplaats. Daar is het meestal iets rustiger met auto's dan vooraan.

Tevens: als het goed is, heb ik de paddock paaltjes (en lint) van Justine mee. Ik zou het op prijs stellen als een paar mensen helpen met dragen.

Duality

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 23:45

Marcato schreef:
Top Justine!

Dus parkeren op de parkeerplaats van de geitenboerderij. Let wel: het kan zondags vaak wel druk zijn daar. Dus modellen, parkeer zoveel mogelijk achteraan op de parkeerplaats. Daar is het meestal iets rustiger met auto's dan vooraan.

Tevens: als het goed is, heb ik de paddock paaltjes (en lint) van Justine mee. Ik zou het op prijs stellen als een paar mensen helpen met dragen.

Klopt helemaal! En voor zover het weer betreft zoals het er nu uit ziet gaat het gewoon door!

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 08:21

Voor wat betreft de route: je kunt gewoon het paardenpad blijven volgen, dan kom je vanzelf bij de paardenpicknick vanaf de geitenboerderij. Zowel als je links- als rechtsaf gaat vanaf de parkeerplaats, alleen rechts zal iets korter zijn denk ik.

Stasja

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 08:25

Het ziet er op en top geregeld uit! Bij deze vast heel veel plezier en mooie platen gewenst.

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 09:50

Unleash schreef:
Zijn er mensen die langs Utrecht/Hilversum/Amstersfoort komen?
Ik zie dat het met het OV wel te bereiken is, maar misschien komen mensen nog langs een station in de buurt waar ze me op kunnen pikken. Ik kom vanuit Doetinchem en reis via Arnhem-Utrecht.

Ik zie dat mijn route langs Vianen brengt (in de buurt van Utrecht), Maarsen en Abcoude. Deze drie plekken zorgen voor het minste omrijden voor mij.

Duality

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 10:22

gaucho schreef:
Voor wat betreft de route: je kunt gewoon het paardenpad blijven volgen, dan kom je vanzelf bij de paardenpicknick vanaf de geitenboerderij. Zowel als je links- als rechtsaf gaat vanaf de parkeerplaats, alleen rechts zal iets korter zijn denk ik.

Ja maar we gaan met zn alle van de parkeerplek af. Dus dit is meer voor de laatkomers.

Weet iemand toevallig nog fotografen? Er hebben er zich 5 op t laatste moment afgemeld. Beetje jammer dit.

Lara

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 10:29

Ik wil wel komen :)

Duality

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 10:32

Lara schreef:
Ik wil wel komen :)

Leuk! Zal ik je er dan bijzetten in het schema? Ik heb nu uitgeprinte schema's en ik heb voor suus de definitieve versie (op papier met de hand bijgewerkt :))

Lara

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 10:34

Hahaha ja is goed hoor :)
Heb je me nummer nog? Of zal ik m even pben?

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 10:35

Jeetje Justine dat is echt vervelend. Mogelijk om met zijn 2 te fotograferen ipv 3. Dan ben je met Lara nu ook compleet.

Succes!

Duality

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 10:41

verography schreef:
Jeetje Justine dat is echt vervelend. Mogelijk om met zijn 2 te fotograferen ipv 3. Dan ben je met Lara nu ook compleet.

Succes!

Klopt zo ziet het schema er nu ook uit!

Haha lara, stuur je nummer nog maar even, telefoon is tijdje terug gejat en ik was vrij veel nummer kwijt :')

loadihra

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 11:39

Jammer dat er op het laatste moment afgemeld wordt.

Duality

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 11:59

loadihra schreef:
Jammer dat er op het laatste moment afgemeld wordt.

Tja, ik ben het wel gewent....

Unleash

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 12:47

Ik heb er zin in! Leg zo mijn accu's even aan de lader en even de geheugenkaartjes vrijmaken en dan kan ik er weer helemaal tegenaan. Ik hoop dat er mooie herfstkleuren zijn.

Heb alleen mijn reflectiescherm niet mee omdat ik de kans niet groot achtte dat er veel zon zou zijn. Hebben andere fotografen van mijn groepje er wel eentje mee? Die van mij is 1.10 doorsnee dus echt ideaal en baal nu een beetje dat ik 'm niet mee heb. :(

En over de afmeldingen: er gaan nu toch serieus geen mensen meer afmelden hè? Verplaats je even in TS, die heeft zo veel moeite gedaan voor de organisatie. Gewoon allemaal komen morgen.

Hoeveel fotografen zijn er nog over uiteindelijk?

Marcato

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 13:03

Ik neem sowieso mijn reflectiescherm mee.

Zowel smorgens als smiddags hebben we 9 fotografen. Dus gelukkig nog steeds genoeg.

Duality

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 13:04

Ik kan mijn reflectie scherm wel meegeven aan suus, ik wil hem wel graag heel terug ;)

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 13:05

Ik heb de mijne ook bij :) een hele grote paarden scherm. Veder 2 32gb kaarten en 2 accu's (i'm always prepared :P )

Unleash

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 13:18

9 fotografen! Dat zijn er inderdaad wel genoeg

Marcato

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 13:40

Update:

Van de volgende mensen moeten wij nog een telefoonnummer ontvangen:

- Nadine (Nadineh @bokt)
- Ineke (Inmu @bokt)
- Annemay (Ejuniorjoost @bokt)
- Salena (Saleentje @bokt)

Van de laatste (Salena met paard Une D'iloni) hebben wij, behalve haar aanmelding, nog geen enkele reactie ontvangen. PB heeft ze nog niet gelezen. Wij gaan er dus een beetje vanuit dat ze niet komt.