Ik kan de aankomende weken bijna niet meer... zit erg vol met werken en verjaardagen en shoots... dus ik kijk wel welke datum het word en of het mij dan past.
Ik moet kijken of het in een werkweekend is of niet, aankomend weekend hoef ik niet te werken, weekend daarna wel weer en daarna weer niet dus zoiets. Alleen 23ste heb ik vrij gevraagd want dan heb ik een puppymeeting, dus die dag kan ik ook niet.
Hoe lijkt het voor zondag? Anders wil ik namelijk graag iets anders plannen op die dag als het niet doorgaat.
magda_90
Geplaatst: 10-11-14 13:15
RianneH schreef:
Bedankt! Bijna klaar, eindelijk.
Wat denken jullie van zondag 16 november?
Ik kan hier! Andere afspreek is afgezegd namelijk.
Hoeveel zouden er kunnen?
RianneH
Geplaatst door de TopicStarter: 10-11-14 13:33
Ik zou net inventariseren. Het lijkt er namelijk op dat er meer modellen kunnen dan fotografen, maar ik ga even turven.
Edit:
Als ik het zo bekijk kunnen er nu 3 fotografen met zekerheid (Magda, Froukje en ik) en een aantal hebben hun twijfel aangegeven of nog niets aangegeven in het topic dus dat is wat onzeker.
Van de modellen kunnen zoals het nu staat Mariett, Klaske en Fenny, er vallen sowieso al twee af en met eentje moet ik dan nog even contact opnemen.
Dus zeg het maar, vinden jullie het de moeite waard om de vallei nog even onveilig te maken of is vooral de lijst van de fotografen te karig? Ik wil als het kan wel ongeveer het aantal gelijk houden, dus bij 3 fotografen geen 8 modellen bijvoorbeeld Als iedereen van dit groepje het de moeite waard vind en de eerder fotografen kunnen alsnog niet, dan ga ik op zoek naar anderen die mogelijk wel kunnen.
magda_90
Geplaatst: 10-11-14 13:57
Met minimaal 3 modellen en fotografen wil ik graag fotograferen, dat is geen probleem voor mij.
Ik wil graag mijn nieuwe lens uit proberen namelijk en desnoods doe ik het alleen met behulp van een schema.