Nieuwe halstertjes voor de heren zijn binnen Vanavond even passen en kijken of ik voor zondag ochtend ook nog de versiering die ik in gedachten heb erop krijg
magda_90 Naast mij nog plek voor maximaal 3 personen. Ik rijd vanuit Leeuwarden via Assen naar Zeegse. 1. hollyfield 2. Sanne (ovb) 3. Kan nog maximaal 1 persoon mee.
hollyfield haal ik op in Assen. Wil jij nog mee Sanne? Of rijd je definitief met Adawi mee?
Top!!! Even terug lezen in het topic de tijden, ik kan nu niet quoten.
Helaas is Zorro van Elvi ook afgemeld, Zorro staat kreupel Manneke van Ine zou erbij komen in de ochtend, maar omdat deze combi vrienden zijn van DonCamillo en Taranto zal zij waarschijnlijk 's middag's komen. Dat betekend dat er 's ochtends drie combinatie's zijn, maar wel met twee duo's, dus alsnog genoeg te fotograferen.
Qua begin- en eindtijd zal er dan ook niks veranderen. Ik zal de planning morgen nog even aanpassen.
- Momenteel zijn we nog niet voorzien van paaltjes en lint voor de losgooi paddock. Kan je deze regelen voor die dag (of halve dag), laat je horen! (ze kunnen eventueel ook hier opgehaald worden = winschoten) - In de ochtend zijn er twee duo's pony's, deze worden in principe enkel samen gefotografeerd, uiteraard mogen ze in overleg ook apart, maar hiermee kan in het tijdschema geen rekening gehouden worden. - Afmelden kan enkel via PB/Whatsapp/SMS!
ADRES
Schipborgerweg 7 9483 TL Zeegse
!!!!! VERZAMELEN TEN ALLE TIJDEN OP DE PAKEERPLAATS!!!! (Mocht dit onverhoopt moeilijkheden met zich meebrengen, dan kan je mij bellen)
Ik zou toch paaltjes en lint meenemen? Alleen dan hebben jullie in de middag een probleem... Want ze zijn niet van mij, dus ik moet ze wel weer mee terug nemen...
Vanochtend op Zeegse geweest, het is er heel mooi nu Zand is wel múl, zou daar wel met oppassen als je gaat losgooien. Vanochtend was er niemand, heerlijk
min camera is aan het laden en is leeggehaald. heb net een nieuwe dus ga de camera mede op jullie testen. sorry als fe fotos nog niet optimaal zijn. maar ik ga mijn best doen
magda_90
Geplaatst: 20-09-14 16:48
Jolliej
Geplaatst: 20-09-14 18:59
Beertje toch even gewassen, maar helaas, hij ging meteen liggen rollen in zijn eigen drollen... Zucht, shetlanders...
Zand in Zeegse is altijd mul, je moet de goede plekjes weten Uiteraard maken we geen paddock midden op de zandverstuiving. Beetje mul kan trouwens geen kwaad, kunnen ze tenminste niet als een idioot aan de hol gaan
Jolliej, als jij paaltjes en lint meeneemt zijn we al op de helft!
Een fotomeeting is juist ook om te testen, dus moet geen probleem zijn
Ja graag!! Zelf zou ik heel graag naast beertje willen liggen, als hij ook ligt. Maar hij is nog jong en bij de vorige eigenaar is het niet helemaal goed gegaan met de normale basis en het vrijheidsdressuur dus ik kan niks beloven. Maar dat lijkt mij wel erg leuk. Ik ben zelf niet zo fotogeniek, maar wil het graag proberen
Wij zijn voor alles in! Ik ben benieuwd hoe Robby zich gaat gedragen. En daarbij nu ook Harry al is die normaal wel braaf is.
Pony's vanmorgen gewassen. En dat met watervrees. Staan nu samen een nachtje op stal. Hopelijk zijn ze morgen nog schoon.
Morgen ook eerste ritje met onze nieuwe trailer. Ben benieuwd. Moeten nog wat aanpassingen komen maar kunnen er alvast mee op pad.
Ook hun nieuwe halsters passen met selfmade versiering. Hihi
Sulky neem ik mee, maar weet nog niet of ik die ga gebruiken. Vorige Zeegse meeting wel uiteindelijk.
Paddock maak ik waarschijnlijk geen gebruik van in actie aangezien Harry een echte uitbreker is. Ik heb in iedere geval wel weer mijn leadrope mee. Kijken het morgen wel even aan hoe ze zich gedragen