jaaa thuis & gedoucht! en een heerlijk stukje mandarijnencake, jummieee!
Gauw de foto's bekijken en hopelijk zo de eerste paar online zetten! Ik vond het zeker leuk en apollootje het heeft je vast goed gedaan zo'n ouderwets dagje fotograferen!
Sabine_vt
Geplaatst: 26-10-14 17:05
Laatst bijgewerkt door Sabine_vt op 26-10-14 17:44, in het totaal 5 keer bewerkt
Was gezellig, en wat snel de eerste foto al! Gaaf echt Beth met die bladeren in de mond haha
_Ilsee_
Geplaatst: 26-10-14 17:15
wat leuk! Ik baal zo dat ik er niet bij kon zijn.. voel me nog steeds niet goed helaas. Ik wou Donna nog even gaan rijden maar dat was ook niet mijn beste idee van vandaag
Ik houd het topic goed in de gaten en ben benieuwd naar de resultaten!
Fiero6
Geplaatst: 26-10-14 17:18
Gyllan staat al even bij zijn vriendjes in de paddock. Hij is er heel erg moe van geworden dankjewel iedereen!
Ik was vandaag mee als "hulpje" voor Marianne (Arthis) en Tamara (Buena5) maar toch niet kunnen laten om wat foto's te maken mij werd toen gevraagd of ik die hier dan ook wou plaatsen ik zit middenin toetsweek dus die van mij komen iets later (ik heb alleen een paar foto's van Sabor en Buena) vond het erg gezellig vanmiddag!
ik zit in dubio: leren voor mijn toets gereedschappen of doorgaan met bewerken :p hhmmm. misschien even gauw van iedereen een foto plaatsen en dan leren en misschien kan ik daarna nog even door met bewerken?