Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
JoanneE schreef:Noeka kan nog niet zo lang bij Aranka weg, dus als ik ze meeneem is het samen. Ik moet dat nog wel overleggen met mijn en even kijken of het lukt qua tijden. Dan moet ik namelijk eerst Gi wegbrengen en dan Aranka en Noeka ophalen.
Plus dat ik vrijdag feestje voor mijn zoontje geef en ze natuurlijk wel allemaal fris gewassen moeten zijnAls de fotografen het leuk vinden en ik mijn man over kan halen, doe ik het met alle plezier!
Vandaag:
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Ania schreef:ik kan misschien wel komen als fotograaf, zijn er mensen die in de buurt van kampen komen met de auto en waar ik mee kan rijden?
Lunaeekie schreef:Jammer dat ik dit nu pas zieIk had graag een van mijn paarden opgegeven als model..
Misschien kan ik zelf wel komen als fotograaf, want ik zie dat dat er een fotograaf te weinig is? Ik ben alleen wel een beginner ;p
Lunaeekie schreef:Jammer dat ik dit nu pas zieIk had graag een van mijn paarden opgegeven als model..
Misschien kan ik zelf wel komen als fotograaf, want ik zie dat dat er een fotograaf te weinig is? Ik ben alleen wel een beginner ;p