Ga je de aangemelden nu een pb sturen, Strasshorse? Of zal ik helpen..? Heb het momenteel niet zo erg druk, dus wil best helpen met een en ander te regelen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_l_amanda_l_ schreef:Mja, je kan nooit een datum vinden waarop iederéén kan met een grotere groep..
Ga je de aangemelden nu een pb sturen, Strasshorse? Of zal ik helpen..? Heb het momenteel niet zo erg druk, dus wil best helpen met een en ander te regelen
_l_amanda_l_ schreef:Iedereen die zich aangemeld had (en niet duidelijk afgemeld) heeft een pb gehad! Reageren kan tot vrijdag 10 oktober! Mocht je geen pb gehad hebben en toch nog graag meewillen, meld dat dan even bij mij, dan zorg ik dat je op de lijst komt te staan..
Heb er zin in!
Citaat:Bevestigingen Strand Egmond 2 november:
Boktnaam - naam - paard - fotolink
Myca - Maaijke - Twister - foto
nobje - Maris - Poon - foto
kleine_reus - Trudy - Sudar - foto
G_entle - Marthy - Gentle - foto
NathalietjeB - Nathalie - Milkyway - foto
Bevestiging fotografen:
_l_amanda_l_ - amanda - http://www.amandamelchior.nl
Strasshorse - Keeley - http://pwshots.weebly.com/
antano - Elise - http://www.elisefotografie.com
Afmeldingen Egmond 2 nov:
Sure_lee
savieralover
linsey1998
Shanna_ schreef:Ik heb je pb ook ontvangen AmandaGrote kans dat wij kunnen en graag mee willen!
Moet nog wel even berichtje afwachten, maar dat weet ik straks al
Heb nog wel een vraag: gaat er een paddock afgezet worden zodat we los foto's kunnen doen? Vorig jaar op het strand is dat ook gedaan en daar kwamen gave kiekjes uit:
[ Afbeelding ]
Shanna_ schreef:Zo te zien heeft Trudy met de arabier al gereageerd en kunnen zij in elk geval
Leuk, als wij ook kunnen hebben we twee arabiertjes, misschien is dat wel leuk voor kiekjes van die 2 samen als dat lukt
Zou heel gaaf zijn als er paddock materiaal geregeld kan worden
Zelf kan ik wel, paard ook, moet nog even berichtje afwachten van vriendin/mede eigenaresse
NathalietjeB schreef:die van mij blijft aan de longe sorry zij gaat onder touwtjes door.
en wil t niet riskeren dat ik dr kwijt ben en ze naar huis rent of nog erger
dus hier gaat de longe er aan
nobje schreef:NathalietjeB schreef:die van mij blijft aan de longe sorry zij gaat onder touwtjes door.
en wil t niet riskeren dat ik dr kwijt ben en ze naar huis rent of nog erger
dus hier gaat de longe er aan
ha ha ha ik heb hier ook zo een kleintje .... en die kruipt ook overal onder door..
Dus doe ik meestal ook niet in vreemde padockjes ha ha ha..
Jij ben toch van Milk ? ik zag je met een foto bij het thema foto voor dierendag staan, bij de dierkliniek hellendoorn ... of was jij dat niet ?
NathalietjeB schreef:nobje schreef:hellendoorn ... of was jij dat niet ?
ja milk is idd van mij![]()
en had idd een foto ingestuurd bij de dierenkliniek.
milk is hier qua draadjes echt heel erg want zelfs als er stroom op staat, gaat zij er onder door.
dus paddockjes van draadjes zal em hier ook nooit worden
nobje schreef:Shanna_ schreef:Zo te zien heeft Trudy met de arabier al gereageerd en kunnen zij in elk geval
Leuk, als wij ook kunnen hebben we twee arabiertjes, misschien is dat wel leuk voor kiekjes van die 2 samen als dat lukt
Zou heel gaaf zijn als er paddock materiaal geregeld kan worden
Zelf kan ik wel, paard ook, moet nog even berichtje afwachten van vriendin/mede eigenaresse
O dat zou super leuk zijn...
Waarschijnlijk zijn ze zo bezig met de omgeving dat ze geen tijd hebben om boos met elkaar te zijn... al is bier wel heeeeeel sociaal ha ha ha....
Dat zou ook wel hele leuke plaatjes opleveren... en de vos bier houd wel van een feestje ha ha ha
Nou hoop dat je van de eigenaar groen licht krijgt.
En ik kan de paddock daar naar toe meenemen hoor.. Is er iemand die daar heel dicht in de buurt staat met zijn paardjes ? Anders staan mijn kits wel een hele tijd op de trailer.... hi hi hi... tenzij het 1 groepje word i.p.v. 2 .... nou maar even afwachten.. ik vind het ook geen probleem om mijn paddock met iemand mee te geven hoor...
nobje schreef:Wat leuk staan jou pony's dan in de buurt van die kliniek ?
Ik dacht altijd dat je ergens in het Westen zat... (lang leve de shette ritten ha ha ha)
Ik kan het me helemaal voorstellen hoor onze Pluk is soms ook net Pluk-dini... en nee
hij mocht als kind ook al niet naar de boeien koning Hoe-Dini kijken ha ha ha