Fotomeeting, 2 November, Strand Egmond aan Zee

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_l_amanda_l_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 11:05

Mja, je kan nooit een datum vinden waarop iederéén kan met een grotere groep.. ;)
Ga je de aangemelden nu een pb sturen, Strasshorse? Of zal ik helpen..? Heb het momenteel niet zo erg druk, dus wil best helpen met een en ander te regelen :)

Keell94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-14 17:37

_l_amanda_l_ schreef:
Mja, je kan nooit een datum vinden waarop iederéén kan met een grotere groep.. ;)
Ga je de aangemelden nu een pb sturen, Strasshorse? Of zal ik helpen..? Heb het momenteel niet zo erg druk, dus wil best helpen met een en ander te regelen :)

Als je wilt graag, heb het zelf wel erg druk namelijk.

_l_amanda_l_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 22:53

:j Is goed, ik zal een pbtje opstellen en de mensen even langs gaan wie er nog kan.. ;)

Keell94

Re: Fotomeeting, 17 Augustus, Strand Egmond aan Zee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-14 22:56

super dankje amanda

_l_amanda_l_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 01:09

Lijstje met namen en pb staan klaar, morgen zal ik aan de slag! :)

_l_amanda_l_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 15:22

Iedereen die zich aangemeld had (en niet duidelijk afgemeld) heeft een pb gehad! Reageren kan tot vrijdag 10 oktober! Mocht je geen pb gehad hebben en toch nog graag meewillen, meld dat dan even bij mij, dan zorg ik dat je op de lijst komt te staan..

*\o/* Heb er zin in!

nobje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 16:54

_l_amanda_l_ schreef:
Iedereen die zich aangemeld had (en niet duidelijk afgemeld) heeft een pb gehad! Reageren kan tot vrijdag 10 oktober! Mocht je geen pb gehad hebben en toch nog graag meewillen, meld dat dan even bij mij, dan zorg ik dat je op de lijst komt te staan..

*\o/* Heb er zin in!

PB ontvangen, dank je wel {:}

_l_amanda_l_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 19:15

Heb van 10 van de 19 pb's (incl. mij 20 :D ) al een antwoord terug, dit is de lijst tot nu toe:

Citaat:
Bevestigingen Strand Egmond 2 november:

Boktnaam - naam - paard - fotolink

Myca - Maaijke - Twister - foto

nobje - Maris - Poon - foto

kleine_reus - Trudy - Sudar - foto

G_entle - Marthy - Gentle - foto

NathalietjeB - Nathalie - Milkyway - foto

Bevestiging fotografen:

_l_amanda_l_ - amanda - http://www.amandamelchior.nl

Strasshorse - Keeley - http://pwshots.weebly.com/

antano - Elise - http://www.elisefotografie.com

Afmeldingen Egmond 2 nov:

Sure_lee
savieralover
linsey1998

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 20:48

top dat er alweer zoveel bevestiging is

celinetsjil

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-14 08:34

ik heb maandag de 13e een foto meeting
Maar zie nu dat er hier ook 2 novenmer een meeting weer komt ?

Kan ik wat meer uitleg krijgen :)
is het met paarden en hoe als thema

Shanna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-14 09:24

Ik heb je pb ook ontvangen Amanda :) Grote kans dat wij kunnen en graag mee willen!
Moet nog wel even berichtje afwachten, maar dat weet ik straks al

Heb nog wel een vraag: gaat er een paddock afgezet worden zodat we los foto's kunnen doen? Vorig jaar op het strand is dat ook gedaan en daar kwamen gave kiekjes uit:
Afbeelding

nobje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-14 09:28

Shanna_ schreef:
Ik heb je pb ook ontvangen Amanda :) Grote kans dat wij kunnen en graag mee willen!
Moet nog wel even berichtje afwachten, maar dat weet ik straks al

Heb nog wel een vraag: gaat er een paddock afgezet worden zodat we los foto's kunnen doen? Vorig jaar op het strand is dat ook gedaan en daar kwamen gave kiekjes uit:
[ Afbeelding ]

Ooo wat gaaf ! het zou super leuk zijn om een paddock uit te zetten..
Zo een foto is inderdaad mega coooooollll !
Ik heb wel een padock en ik wil hem ook wel mee nemen hoor, of meegeven aan iemand.
Lange palen, en dik wit draad... als iemand nog een accu heeft kan die er zelfs aan...

Ps. de eerste reserve op de lijst waren Trudy en de bier ?
Hadden die al gereageerd ? Anders kijk ik even of ik een andere ruiter kan vragen voor de bier..
Die is mega gaaf op het strand denk ik... *\o/*

zin in *D {:} *D

Shanna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-14 09:31

Zo te zien heeft Trudy met de arabier al gereageerd en kunnen zij in elk geval :)
Leuk, als wij ook kunnen hebben we twee arabiertjes, misschien is dat wel leuk voor kiekjes van die 2 samen als dat lukt

Zou heel gaaf zijn als er paddock materiaal geregeld kan worden :j

Zelf kan ik wel, paard ook, moet nog even berichtje afwachten van vriendin/mede eigenaresse :)

nobje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-14 10:10

Shanna_ schreef:
Zo te zien heeft Trudy met de arabier al gereageerd en kunnen zij in elk geval :)
Leuk, als wij ook kunnen hebben we twee arabiertjes, misschien is dat wel leuk voor kiekjes van die 2 samen als dat lukt

Zelf kan ik wel, paard ook, moet nog even berichtje afwachten van vriendin/mede eigenaresse :)

O dat zou super leuk zijn...
Waarschijnlijk zijn ze zo bezig met de omgeving dat ze geen tijd hebben om boos met elkaar te zijn... al is bier wel heeeeeel sociaal ha ha ha....
Dat zou ook wel hele leuke plaatjes opleveren... en de vos bier houd wel van een feestje ha ha ha
Nou hoop dat je van de eigenaar groen licht krijgt.

En ik kan de paddock daar naar toe meenemen hoor.. Is er iemand die daar heel dicht in de buurt staat met zijn paardjes ? Anders staan mijn kits wel een hele tijd op de trailer.... hi hi hi... tenzij het 1 groepje word i.p.v. 2 .... nou maar even afwachten.. ik vind het ook geen probleem om mijn paddock met iemand mee te geven hoor...

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-14 10:18

die van mij blijft aan de longe sorry zij gaat onder touwtjes door.
en wil t niet riskeren dat ik dr kwijt ben en ze naar huis rent of nog erger
dus hier gaat de longe er aan

nobje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-14 10:26

NathalietjeB schreef:

ha ha ha ik heb hier ook zo een kleintje .... en die kruipt ook overal onder door..
Dus doe ik meestal ook niet in vreemde padockjes ha ha ha..
Jij ben toch van Milk ? ik zag je met een foto bij het thema foto voor dierendag staan, bij de dierkliniek hellendoorn ... of was jij dat niet ? *D

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-14 10:28

nobje schreef:
NathalietjeB schreef:

ha ha ha ik heb hier ook zo een kleintje .... en die kruipt ook overal onder door..
Dus doe ik meestal ook niet in vreemde padockjes ha ha ha..
Jij ben toch van Milk ? ik zag je met een foto bij het thema foto voor dierendag staan, bij de dierkliniek hellendoorn ... of was jij dat niet ? *D

ja milk is idd van mij :D :j en had idd een foto ingestuurd bij de dierenkliniek.
milk is hier qua draadjes echt heel erg want zelfs als er stroom op staat, gaat zij er onder door.
dus paddockjes van draadjes zal em hier ook nooit worden

nobje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-14 10:42

NathalietjeB schreef:
nobje schreef:
hellendoorn ... of was jij dat niet ? *D

ja milk is idd van mij :D :j en had idd een foto ingestuurd bij de dierenkliniek.
milk is hier qua draadjes echt heel erg want zelfs als er stroom op staat, gaat zij er onder door.
dus paddockjes van draadjes zal em hier ook nooit worden

Wat leuk staan jou pony's dan in de buurt van die kliniek ?
Ik dacht altijd dat je ergens in het Westen zat... (lang leve de shette ritten ha ha ha)
Ik kan het me helemaal voorstellen hoor onze Pluk is soms ook net Pluk-dini... en nee
hij mocht als kind ook al niet naar de boeien koning Hoe-Dini kijken ha ha ha

Shanna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-14 10:47

nobje schreef:
Shanna_ schreef:

O dat zou super leuk zijn...
Waarschijnlijk zijn ze zo bezig met de omgeving dat ze geen tijd hebben om boos met elkaar te zijn... al is bier wel heeeeeel sociaal ha ha ha....
Dat zou ook wel hele leuke plaatjes opleveren... en de vos bier houd wel van een feestje ha ha ha
Nou hoop dat je van de eigenaar groen licht krijgt.

En ik kan de paddock daar naar toe meenemen hoor.. Is er iemand die daar heel dicht in de buurt staat met zijn paardjes ? Anders staan mijn kits wel een hele tijd op de trailer.... hi hi hi... tenzij het 1 groepje word i.p.v. 2 .... nou maar even afwachten.. ik vind het ook geen probleem om mijn paddock met iemand mee te geven hoor...

Sharifa is van mij :) Ik kan en wil wel maar ga niet zonder mijn vriendin en dus mede-eigenaresse :) We gaan altijd samen naar meetings en wedstrijden, veel gezelliger!

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-14 10:53

nobje schreef:
Wat leuk staan jou pony's dan in de buurt van die kliniek ?
Ik dacht altijd dat je ergens in het Westen zat... (lang leve de shette ritten ha ha ha)
Ik kan het me helemaal voorstellen hoor onze Pluk is soms ook net Pluk-dini... en nee
hij mocht als kind ook al niet naar de boeien koning Hoe-Dini kijken ha ha ha

haha nee had een keer mee gedaan aan een like en share actie van hun pagina en eigenlijk daarna niet verwijdert :') haha en nu dus gewoon een fotootje ingestuurd.
en ik woon aan de noord hollandse kust heiloo/alkmaar/egmond

Keell94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-14 12:57

Paddock wordt geregeld zie ik top. Is er eventueel iemand die langa heerhugowaard rijd en mij op kan pikken? :)

Keell94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-14 12:58

celinetsjil schreef:
ik heb maandag de 13e een foto meeting
Maar zie nu dat er hier ook 2 novenmer een meeting weer komt ?

Kan ik wat meer uitleg krijgen :)
is het met paarden en hoe als thema

De 13e is inderdaad een meeting met thema. Deze echter niet dus iedereen kan zich aanmelden :)

_l_amanda_l_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-14 17:16

Ik las ergens de vraag of het 1 of twee groepjes gaan worden; dan hangt een beetje af van het aantal mensen wat hun deelname gaat bevestigen..
Als het er bv. 6 zijn, lijkt het mij het handigste er een begin-middag-meet van te maken, want 2 november gaat om 17:10u de zon al onder.. (dus als we dan portret/rij/losgooifoto's klaar hebben, kunnen degene die nog tot zonsondergang willen blijven of nog een ritje gaan maken, gewoon wat langer blijven..)
Als het er toch 8 of 10 gaan worden, is een ochtend en middaggroep handiger.. Op 10 oktober weet ik meer. ;)
celinetsjil: mocht je je aan willen melden kom je zolang op een reservelijst te staan, omdat de mensen die zich al aangemeld hadden (maar waarvan we nu nog niet weten of ze allemaal deze nieuwe datum kunnen) voorrang hebben :) De meeting is inderdaad geen thema-meeting. Mocht je dat zelf wel erg leuk vinden, houden we je natuurlijk niet tegen om in een bepaalde stijl te komen, maar er hoeft niks.

Strasshorse: welke parkeerplaats had jij in gedachten? Die waar "Westeinde" overgaat in "Boulevard Zuid"?
Ziet eruit als de hoofdingang? Op Googlemaps staat er een kermis ( :') ) dus ik kan niet veel zien, ben er nog nooit geweest irl :+ ... Bij dat pleintje waar de KNRM ook zit?
Of is er nog een minder grote maar paard-vriendelijke strand ingang, waar het toch geen kilometer lopen is vanaf de trailer (i.v.m. zadels enzo)?

G_entle

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-14 21:21

oeeh zin in!!

Ik sta met mijn paard in egmond aan de Hoef dus erg dichtbij, hij is wel nog maar 3 dus ik hoop dat alles een beetje goed gaat! Maar hij staat vrij rustig op de trailer en ik denk dat als er andere paarden zijn hij zich wel rustig houd. Neem voor de zekerheid wat kalmeerspul mee voor als hij het te spannend vind. En een liksteen voor de afleiding haha.

Keell94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-14 08:13

Opgang zuid (dat is als je recht voor de grote opgang staat links en dan de eerste rechts.) Die parkeerplaats is groter, er staan boot trailers daar kunnen onze trailers naast gezet worden, anders paard uitladen en trailer ff afkoppelen. Is daar s'ochtends altijd erg rustig. Er is een grote betonnen opgang waar je direct op het strand bent. wel raad ik aan alle zadels alvast mee te nemen en op een kleed in het zand ofzo neer te leggen. Kost anders veelste veel tijd om alles te halen en op te zadelen, vooral een ochtend groep moet rekening houden qua timing met de middaf groep anders kom je in de knoei.

er staan grote blauwe prullenbakken op hrt strand waar we evt afval kwijt kunnen. Naast de opgang zit een strandtent dus voor de mensen die moeten plassen of een drankje hapje willen kan dat daar (op eigen kosten)